කටු සහ බිකිනි 🦴🦴🦴👙👙😎😋

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,982
    2
    15,733
    113
    Obama post eka daala palaweni reply ekath ubama daanne ai indarayo
    ඕක තාම settle වෙලා නැද්ද බං? මූ පිටරටක ඉන්න, අරක්කු සිගරට් බොන එකෙක් කියල මේකෙ thread දාපුවාගෙන් පේනවා නේද? උඹලටම අනුව මට වෙන රටකට යන්ඩ සල්ලිවත් නෑනෙ. අනික මම බොන් නෑ කියල හැමෝම දන්නවනෙ. 😁
     
    • Like
    Reactions: clumsyhulk

    nidarsha91

    Well-known member
  • ඕක තාම settle වෙලා නැද්ද බං? මූ පිටරටක ඉන්න, අරක්කු සිගරට් බොන එකෙක් කියල මේකෙ thread දාපුවාගෙන් පේනවා නේද? උඹලටම අනුව මට වෙන රටකට යන්ඩ සල්ලිවත් නෑනෙ. අනික මම බොන් නෑ කියල හැමෝම දන්නවනෙ. 😁
    Uba sathutin nan echcharai mithrayaa 🍒
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • ඕක තාම settle වෙලා නැද්ද බං? මූ පිටරටක ඉන්න, අරක්කු සිගරට් බොන එකෙක් කියල මේකෙ thread දාපුවාගෙන් පේනවා නේද? උඹලටම අනුව මට වෙන රටකට යන්ඩ සල්ලිවත් නෑනෙ. අනික මම බොන් නෑ කියල හැමෝම දන්නවනෙ. 😁
    ඉන්දරය උඹෙන් අහන්නමයි උන්නෙ. මේ පාර බුක්ෆෙයා එනවද උඹ? සෙට්වෙලා කයියක් ගහමුද?
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,982
    2
    15,733
    113
    ඉන්දරය උඹෙන් අහන්නමයි උන්නෙ. මේ පාර බුක්ෆෙයා එනවද උඹ? සෙට්වෙලා කයියක් ගහමුද?

    අ‍ා ඔව් හිතාගෙන ඉන්නවා