ඕක තාම settle වෙලා නැද්ද බං? මූ පිටරටක ඉන්න, අරක්කු සිගරට් බොන එකෙක් කියල මේකෙ thread දාපුවාගෙන් පේනවා නේද? උඹලටම අනුව මට වෙන රටකට යන්ඩ සල්ලිවත් නෑනෙ. අනික මම බොන් නෑ කියල හැමෝම දන්නවනෙ.Obama post eka daala palaweni reply ekath ubama daanne ai indarayo
Uba sathutin nan echcharai mithrayaaඕක තාම settle වෙලා නැද්ද බං? මූ පිටරටක ඉන්න, අරක්කු සිගරට් බොන එකෙක් කියල මේකෙ thread දාපුවාගෙන් පේනවා නේද? උඹලටම අනුව මට වෙන රටකට යන්ඩ සල්ලිවත් නෑනෙ. අනික මම බොන් නෑ කියල හැමෝම දන්නවනෙ.![]()
Munwa katu widihatama tiya ganne kohomada Indare?
Ara Janitha babi wage...

ඉන්දරය උඹෙන් අහන්නමයි උන්නෙ. මේ පාර බුක්ෆෙයා එනවද උඹ? සෙට්වෙලා කයියක් ගහමුද?ඕක තාම settle වෙලා නැද්ද බං? මූ පිටරටක ඉන්න, අරක්කු සිගරට් බොන එකෙක් කියල මේකෙ thread දාපුවාගෙන් පේනවා නේද? උඹලටම අනුව මට වෙන රටකට යන්ඩ සල්ලිවත් නෑනෙ. අනික මම බොන් නෑ කියල හැමෝම දන්නවනෙ.![]()
ඉන්දරය උඹෙන් අහන්නමයි උන්නෙ. මේ පාර බුක්ෆෙයා එනවද උඹ? සෙට්වෙලා කයියක් ගහමුද?
Puke parak aragannda lasthiyaඉන්දරය උඹෙන් අහන්නමයි උන්නෙ. මේ පාර බුක්ෆෙයා එනවද උඹ? සෙට්වෙලා කයියක් ගහමුද?