Me kanata wathura gihin newei yakune. Mu me kiyanne wena seen ekak.
Experience ekak na ban. Karala balala apitath kiyapan.
ඔව් ඔව් මේ කන් සිදුරෙන් වතුර ගිහින් නෙවෙයි

කන ඇතුලෙන්. හරි මම කියන්නම්

ඇස් කං නාසය ඩොකෙක් හම්බ වෙයන් , මෙතන ගොඩ වෙද්දු උබට ලෙඩේ ඩබල් කරල කනේ පිංතූරයක් ඉල්ලයි

ENT කෙනෙක් ලඟට ගියා දැන් මාසෙකට කලින්. බෙහෙත් දුන්නා අඩු වුනේ නෑ. දැන් ආයේ යන්න ඕනි. බෙහෙත් වලට අඩු වුනේ නැත්තන් වතුර අයින් කරන්න වෙනවා කිව්වා

වැඩේ painful ද කියලා දැන ගන්න දැම්මේ
------
Post added on Apr 21, 2022 at 9:22 PM
කණට වතුර ටිකක් දාලා ටිකක් වෙලා ඉදලා අනිත් පැත්ත ගහන්න හරියනව. එහෙම හරි යන්නේ නැත්තම් ENT කෙනක් ට පෙන්වන්න එයාලා ලග තියෙනවා මැෂින් එකක් එක කණ ඇතුලට දාලා ඇදලා ගන්නවා ඕන ජරාවක් හුලන් පාරක් යනවා වගේ තේරෙන්නේ. ඕය එක එක තැන වල ඉන්න දොස්තරලා ලගට යන්න එපා අත්දැකීමෙන් කියන්නේ කණ කාවි ඊට පස්සේ කනෙන් එක එක සද්ද එන්න ගන්නවා ඒවා ඇහෙන්නේ උබට විතරයි එක නිසා වහාම ENT කෙනක් ලගට පලයන්. කනට එක එක ඒවා දාලා තුවාල කරගන්න එපා කණ තුවාල උනත් එක එක සද්ද ඇහෙන්න ගන්නවා කනෙන්. එක නිසා එහම උත්සහා කරන්න යන්න එපා. මට එහෙම වෙලා අමාරුවෙන් බේරුනේ
ENT කෙනෙක්ට කලින් පෙන්නුවා මේක කනේ ඇතුලේ අවුලක්. කන් බෙරේ සිදුරු කරන්න ඕනි සීන් එකේ විධියට. Pain එකක් එයිද කියලා දැනගන්න ඕනි වුනේ
ඔයා කියන්නෙ කන් බෙරෙ ඇතුලෙන් සීන් එකක්ද එහෙනම් කන්බෙරෙ අවුලක්
නෑ. වතුර හින්දා ඇතුලෙන් බ්ලොක් වෙලා. හැබැයි මෙහෙම ගොඩක් කල් තිබ්බොත් නම් අවුල් වෙනවලු
------
Post added on Apr 21, 2022 at 9:26 PM