video eka baluwada bn ? eke point ekak tiyenawane. PM ain unama (resign) auto all ministry post remove wenawa kiyalaMoD thiyenne president yatathe nisa and uu thama balaye inna nisa meyalage appointments valid wenna ona.
Arakshaka amathi ain wune nane AKA President.
agamathi ayin unama cabinet eka wisiriwenawa. arakshaka amathi kiyanneth cabinet amathikamakne.MoD thiyenne president yatathe nisa and uu thama balaye inna nisa meyalage appointments valid wenna ona.
Arakshaka amathi ain wune nane AKA President.
Eka valid wenawa rate 2nd citizen widiyata PM ain wunama.video eka baluwada bn ? eke point ekak tiyenawane. PM ain unama (resign) auto all ministry post remove wenawa kiyala
ow owa hama ekema unta wasi hil hadagana tiyena hinda mona widiyen owa iwara weida hithaganna beEka valid wenawa rate 2nd citizen widiyata PM ain wunama.
Habai rate 1st citizen wunu Executive President yatathe thiyena ministries invalid wenna puluwanda kiyana prashne enawa neh.
MoD thiyenne president yatathe nisa and uu thama balaye inna nisa meyalage appointments valid wenna ona.
Arakshaka amathi ain wune nane AKA President.
I do not think cabinet of ministers will include ministries held by president ex officio. In any event president had re appointed sec to MOD to clear any doubt.
නැවත ගුනේවම පත්කිරිම කරලා ලියුම ගහලා තියෙන්නේ අමත්ය මණ්ඩලය විසිරුවිමත් එක්ක නැතිවුණ නිසානේ. ඒ අනුව මෙයාට බලයක් තිබුනේ නැ නැවත පත්කරනකං. ඒ අනුව අමත්ය මන්ඩලය ඉවත්විම සිට ඇරැබි සංක්රාන්ති සමයේ මෙයා කරපු හැමදේම නිතිවිරෝධියි
නැවත ගුනේවම පත්කිරිම කරලා ලියුම ගහලා තියෙන්නේ අමත්ය මණ්ඩලය විසිරුවිමත් එක්ක නැතිවුණ නිසානේ. ඒ අනුව මෙයාට බලයක් තිබුනේ නැ නැවත පත්කරනකං. ඒ අනුව අමත්ය මන්ඩලය ඉවත්විම සිට ඇරැබි සංක්රාන්ති සමයේ මෙයා කරපු හැමදේම නිතිවිරෝධියි