කලුතර කොමර්ෂල් බැන්කු කලුතර කොමර්ෂල් බැන්කු හෙට ඇරලා ද තියෙන්නේ
C Character Member Dec 31, 2018 53 2 0 Mar 30, 2020 #1 කලුතර කොමර්ෂල් බැන්කු කලුතර කොමර්ෂල් බැන්කු හෙට ඇරලා ද තියෙන්නේ
laka007 Well-known member Oct 18, 2008 7,549 5,778 113 Mar 30, 2020 #2 ඈදිරිනීතියනම් වහනවා කොහෙත්. සල්ලි ගන්නනම් ලගම ATM එකකට ප්ලයන් රුපියල් 30නේ
C Character Member Dec 31, 2018 53 2 0 Mar 30, 2020 #3 laka007 said: ඈදිරිනීතියනම් වහනවා කොහෙත්. සල්ලි ගන්නනම් ලගම ATM එකකට ප්ලයන් රුපියල් 30නේ Click to expand... Salli danna machan , bank wahala thiyena wele, cash deposit mashin eke salli danna puluwan weyida,
laka007 said: ඈදිරිනීතියනම් වහනවා කොහෙත්. සල්ලි ගන්නනම් ලගම ATM එකකට ප්ලයන් රුපියල් 30නේ Click to expand... Salli danna machan , bank wahala thiyena wele, cash deposit mashin eke salli danna puluwan weyida,