මොකක්ද බන් ඔය කතාව?
"රේගු නියාමක" exam එක මතකද උබලට? අන්න එක හරියටම අවූරුද්දකට පස්සේ ලබන මාසේ තියනවලු ඔන්න? ලොල් සහගතයි...
ඒ කිව්වෙ?

මොකක්ද බන් ඔය කතාව?
"රේගු නියාමක" exam එක මතකද උබලට? අන්න එක හරියටම අවූරුද්දකට පස්සේ ලබන මාසේ තියනවලු ඔන්න? ලොල් සහගතයි...

machnan pass mark kiyenda deela tyenne etakota?
Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa...
Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan...![]()
Ane machan mukuth hithanna epa. Balanna lesi Na machan, mama amruwen balagaththe. Customs eka athule loku dial ekak haraha balaganna puluwan. Machan Mata me welawe umbala wenuwen eka karanna ba. Samaweyan machanla mamath henata wada wela hoyagaththe. Machanla fail unath duk wenna epa. Thawa awuruddak athulatha aniwa thawa exam ekak thiyenawa kiwwa...Umbala hamotama jaya.
p.s.: Me thread eke reply dammahama balu photos dala kindiya daala rep kapapu manussayata mama anukampa karanawa. Uta degree ekak nathi hindane. Paw uu. Uta kiyanna thiyenne "machan mama pass" kiyala witharai...![]()
congratz .. උඹ ASC ද ලිව්වෙ?![]()

Thanks macho...bokkenma congratz macho............
rep kannada ban owa ganan ganna epa....................
Ow ban rep Kannada...
Umbata hamotama select wenna kiyala hadawathinma suba pathanawa macho... 
මොකක්ද බන් ඔය කතාව?
"රේගු නියාමක" exam එක මතකද උබලට? අන්න එක හරියටම අවූරුද්දකට පස්සේ ලබන මාසේ තියනවලු ඔන්න? ලොල් සහගතයි...

Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa...
Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan...![]()
Mage. Nama nethilu.. IC kenek beluwe. ��
Yaaluwane apatath good news ekak aawa. Ape ayyath oya exam eka liwwa. (eya wagema maath oya wenuwen mahansi una). Dan sure ekatama dana gaththa eyath select wela kiyala. this ganan wala eyage name eka thyanawalu (api dunne index no and surname witharayi. balapu kena mulu name ekama hariyatama kiwa nisa kathawa aththa wenna oona).
Meke balaporoththu thiyan inna anek kattiyath select wenna kiya hadawathinma prarthana karanawa.
P.S. =Rep kapapu, PM dammama nodakkawage hitapu/PM walata bayila reply deepu unuth meke innawa. ungana nam kiyanna thiyenne paw ban Ubala. anukampa karanawa ubala gana.
Yaaluwane apatath good news ekak aawa. Ape ayyath oya exam eka liwwa. (eya wagema maath oya wenuwen mahansi una). Dan sure ekatama dana gaththa eyath select wela kiyala. this ganan wala eyage name eka thyanawalu (api dunne index no and surname witharayi. balapu kena mulu name ekama hariyatama kiwa nisa kathawa aththa wenna oona).
Meke balaporoththu thiyan inna anek kattiyath select wenna kiya hadawathinma prarthana karanawa.
P.S. =Rep kapapu, PM dammama nodakkawage hitapu/PM walata bayila reply deepu unuth meke innawa. ungana nam kiyanna thiyenne paw ban Ubala. anukampa karanawa ubala gana.
ඒ ගැන නම් මුකුත් දන්නේ නෑ සහෝ... මගෙන් බම්පියක්...Please machan kauruhari kiyapan Custom inspector garde II( regu niyamaka) eke resultzuth awithda?
ඒ ගැන නම් මුකුත් දන්නේ නෑ සහෝ... මගෙන් බම්පියක්...
Thanks macho...Ow ban rep Kannada...
Umbata hamotama select wenna kiyala hadawathinma suba pathanawa macho...
![]()




ethakota mokakda ban me ASC? A/L walin apply karala exam liyapu ekaKda?
podi idea ekak plz.
Thanx.
Congrats bro...Yaaluwane apatath good news ekak aawa. Ape ayyath oya exam eka liwwa. (eya wagema maath oya wenuwen mahansi una). Dan sure ekatama dana gaththa eyath select wela kiyala. this ganan wala eyage name eka thyanawalu (api dunne index no and surname witharayi. balapu kena mulu name ekama hariyatama kiwa nisa kathawa aththa wenna oona).
Meke balaporoththu thiyan inna anek kattiyath select wenna kiya hadawathinma prarthana karanawa.
P.S. =Rep kapapu, PM dammama nodakkawage hitapu/PM walata bayila reply deepu unuth meke innawa. ungana nam kiyanna thiyenne paw ban Ubala. anukampa karanawa ubala gana.

ASC kiyanne degree holders la liyapu exam eka. Sahakara Regu Adhikari eka.
Ah. Thank you bro. Redu pareekshaka grade 2 eketh result awith kiyala danagaththoth post danna plz. Mamath me godak balaporoththu tyan inne oka gana.