කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

madushankads

Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    sinhala paper ekai english paper ekai :D:rofl:
    :yes::yes::yes:





    මොනවාම හරි කියන්න ඕනෙම නම් කියන්නම් .. මට හීනයක් පෙනුන ඊයෙ රෑ (ඒ කියන්නෙ මේක පට්ට පල් බොරුවක් ;)) හීනෙ මෙහෙමයි ... ඔය පාස් ලිස්ට් එකේ නම නැති අයට ළඟදීම තව චාන්ස් එනව, පාස් ලිස්ට් එකේ නම තියෙන සමහර අය පන්සල් පල්ලි හැම තැනකටම යනව, බෝධි පූජා තියනව, එක විකාරයයි ... මටත් තාම හිතාගන්න බෑ ඇයි මට මෙහෙම හීනයක් පෙනුනෙ කියල ...
    :baffled::baffled::dull:

    ade matath oya wage hina penawa................
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    maths nemei machan :( mamath failed. :D

    me para paper deka wena wenama balala pass da fail da kiyala.
    2n ekak fail nam exam fail.
    wenada wage total ekak balala ne.
    pissu yakku:dull:

    :rofl::rofl: කොහොමත් දෙකම වෙන වෙනම තමයි බන් රිසල්ට්ස් බලන්නෙ .. එකක් හරි 60 වඩා අඩුනම් මුළු එක්සෑම් සීරිස් එකම ෆේල් ... :dull:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    adooooo apee malli passss

    11.gif
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    අපේ ඉතින් ඔන්න රහස් නැනේ... මන් ගේනවා අලුත්මා ආරංචියක්. මේ විස්තරේ බොහෝ දුරට ඇත්ත වෙන්න පුළුවන් සම්බවිතාවය වැඩි වෙන්න පුළුවන් හේතු තියනවා. හැබයි එහෙම උනොත් අපි කාටත් හම්බුවෙන හොද chance එකක් වෙයි...
    මේකයි ආරංචිය.
    custom එකේනේ check කරාම මගේ නමත් තිබ්බේ නැතිලු... මම ලිව්වේ custom officer exam එක.මේ පාර හෙන ගොඩක් recruit කරන්න තිබුනත් pass වෙලා තියෙන්නේ හිතුවට වැඩිය බොහෝම අඩුවෙන්ලු...ඔන්න ඕකයි සීන් එක. custom එකේ උනුත් full හොල්මන් මේ වෙච්ච්ච සීන් එකට. හොදම සීන් එක කියන්නේ pass වෙලා තියන set එකෙනුත් පපුව මදි උස මදි dail අයින් කරලා ගත්තම ගන්න එකෙක් නැති වෙනවාලු...එක හින්දා බොහෝ දුරට අයෙ exam එකක් තියෙයි කියල තාම ආරංචිය.මේක ඇත්ත උනොත් නම් අපිට ගොඩ යන්න තව chance එකක් තියනවා...
    කට්ටියට අලුත් තොරතුරක් දැන ගන්න තිබුනොත් වහාම කිරියේ කට්ටියව දැනුවත් කරන්න...ලගදීම ගැසට් කරයි කියලත් කියනවා කෝකටත් එහෙ මෙහෙ alert එකේ ඉදපල්ලා....
     
    Last edited:

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    අපේ ඉතින් ඔන්න රහස් නැනේ... මන් ගේනවා අලුත්මා ආරංචියක්. මේ විස්තරේ බොහෝ දුරට ඇත්ත වෙන්න පුළුවන් සම්බවිතාවය වැඩි වෙන්න පුළුවන් හේතු තියනවා. හැබයි එහෙම උනොත් අපි කාටත් හම්බුවෙන හොද chance එකක් වෙයි...
    මේකයි ආරංචිය.
    custom එකේනේ check කරාම මගේ නමත් තිබ්බේ නැතිලු... මම ලිව්වේ custom officer exam එක.මේ පාර හෙන ගොඩක් recruit කරන්න තිබුනත් pass වෙලා තියෙන්නේ හිතුවට වැඩිය බොහෝම අඩුවෙන්ලු...ඔන්න ඕකයි සීන් එක. custom එකේ උනුත් full හොල්මන් මේ වෙච්ච්ච සීන් එකට. හොදම සීන් එක කියන්නේ pass වෙලා තියන set එකෙනුත් පපුව මදි උස මදි dail අයින් කරලා ගත්තම ගන්න එකෙක් නැති වෙනවාලු...එක හින්දා බොහෝ දුරට අයෙ exam එකක් තියෙයි කියල තාම ආරංචිය.මේක ඇත්ත උනොත් නම් අපිට ගොඩ යන්න තව chance එකක් තියනවා...
    කට්ටියට අලුත් තොරතුරක් දැන ගන්න තිබුනොත් වහාම කිරියේ කට්ටියව දැනුවත් කරන්න...ලගදීම ගැසට් කරයි කියලත් කියනවා කෝකටත් එහෙ මෙහෙ alert එකේ ඉදපල්ලා....

    ehema unoth ela, thanks for de info, apith alert eke inne mona hari thibboth aniwa post ekak dannam............
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    අපේ ඉතින් ඔන්න රහස් නැනේ... මන් ගේනවා අලුත්මා ආරංචියක්. මේ විස්තරේ බොහෝ දුරට ඇත්ත වෙන්න පුළුවන් සම්බවිතාවය වැඩි වෙන්න පුළුවන් හේතු තියනවා. හැබයි එහෙම උනොත් අපි කාටත් හම්බුවෙන හොද chance එකක් වෙයි...
    මේකයි ආරංචිය.
    custom එකේනේ check කරාම මගේ නමත් තිබ්බේ නැතිලු... මම ලිව්වේ custom officer exam එක.මේ පාර හෙන ගොඩක් recruit කරන්න තිබුනත් pass වෙලා තියෙන්නේ හිතුවට වැඩිය බොහෝම අඩුවෙන්ලු...ඔන්න ඕකයි සීන් එක. custom එකේ උනුත් full හොල්මන් මේ වෙච්ච්ච සීන් එකට. හොදම සීන් එක කියන්නේ pass වෙලා තියන set එකෙනුත් පපුව මදි උස මදි dail අයින් කරලා ගත්තම ගන්න එකෙක් නැති වෙනවාලු...එක හින්දා බොහෝ දුරට අයෙ exam එකක් තියෙයි කියල තාම ආරංචිය.මේක ඇත්ත උනොත් නම් අපිට ගොඩ යන්න තව chance එකක් තියනවා...
    කට්ටියට අලුත් තොරතුරක් දැන ගන්න තිබුනොත් වහාම කිරියේ කට්ටියව දැනුවත් කරන්න...ලගදීම ගැසට් කරයි කියලත් කියනවා කෝකටත් එහෙ මෙහෙ alert එකේ ඉදපල්ලා....


    මං කලින් දවසක දැකපු හීනයක් ගැන දැම්මෙ ත්‍රෙඩ් එකේ, ඒකට හරියටම ගැලපෙනව වගේනෙ බොලව් :P:shocked::shocked: ... එතකොට ඒක හැබෑ වෙන්නද මන්ද යන්නෙ :rofl::dull::shocked: .. හරි පුදුමයි නේ ... :P බෝධි පූජා එහෙමත් පාස් වෙච්ච සමහරු කරනවද දන්නෙ නෑ :P;) ....
     
    Last edited:

    Bandaraahs

    Junior member
  • Jul 27, 2010
    113
    12
    18
    මට දැනගන්න ලැබුණු විදිහට 68 ලු ලිස්ට් එකේ ඉන්නේ . ඔන්න මගේ නමත් එකේ නැතිලු . පාස් මාර්ක් එක 120ලු . 68න් ගොඩක්ම කෙල්ලොලු . ඒ නිසා පාස් මාර්ක් එක අඩු කරලා ගන්න යන කතාවකුත් ඇතුලේ තියනවලු.
     
    Last edited: