කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    මොකක්ද බන් ඔය කතාව?
    "රේගු නියාමක" exam එක මතකද උබලට? අන්න එක හරියටම අවූරුද්දකට පස්සේ ලබන මාසේ තියනවලු ඔන්න? ලොල් සහගතයි...

    ඒ කිව්වෙ? :eek:
     

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    machnan pass mark kiyenda deela tyenne etakota?

    120 uda

    Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa... :D
    Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan... :):):)

    bokkenma congratz macho............

    Ane machan mukuth hithanna epa. Balanna lesi Na machan, mama amruwen balagaththe. Customs eka athule loku dial ekak haraha balaganna puluwan. Machan Mata me welawe umbala wenuwen eka karanna ba. Samaweyan machanla mamath henata wada wela hoyagaththe. Machanla fail unath duk wenna epa. Thawa awuruddak athulatha aniwa thawa exam ekak thiyenawa kiwwa... :) Umbala hamotama jaya.

    p.s.: Me thread eke reply dammahama balu photos dala kindiya daala rep kapapu manussayata mama anukampa karanawa. Uta degree ekak nathi hindane. Paw uu. Uta kiyanna thiyenne "machan mama pass" kiyala witharai... :)

    rep kannada ban owa ganan ganna epa....................
     

    Warrior-FX

    Member
    Dec 31, 2011
    2,341
    167
    0
    11.gif
    congratz .. උඹ ASC ද ලිව්වෙ?

    Ow macho Assistant Superintendent :love:
    Umbata patta thanks macho mehema thread ekak open kalata... Umbala hamoma select wenna kiyala prarthana karanawa... :)
     

    Warrior-FX

    Member
    Dec 31, 2011
    2,341
    167
    0
    මොකක්ද බන් ඔය කතාව?
    "රේගු නියාමක" exam එක මතකද උබලට? අන්න එක හරියටම අවූරුද්දකට පස්සේ ලබන මාසේ තියනවලු ඔන්න? ලොල් සහගතයි...

    Na machan mama kiyanne ASC Gena. Dan meken kelloth ekka okkoma select 69 ne. Ithin thawa vacancy hena thogayak his ne. ASC wala e vacancy purawanna aye exam ekak thiyenawa awuruddak yanna Kalin... :)
     

    Tarzon

    Active member
  • Oct 10, 2014
    338
    135
    43
    Yaaluwane apatath good news ekak aawa. Ape ayyath oya exam eka liwwa. (eya wagema maath oya wenuwen mahansi una). Dan sure ekatama dana gaththa eyath select wela kiyala. this ganan wala eyage name eka thyanawalu (api dunne index no and surname witharayi. balapu kena mulu name ekama hariyatama kiwa nisa kathawa aththa wenna oona).

    Meke balaporoththu thiyan inna anek kattiyath select wenna kiya hadawathinma prarthana karanawa.

    P.S. =Rep kapapu, PM dammama nodakkawage hitapu/PM walata bayila reply deepu unuth meke innawa. ungana nam kiyanna thiyenne paw ban Ubala. anukampa karanawa ubala gana.
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    Yaaluwane apatath good news ekak aawa. Ape ayyath oya exam eka liwwa. (eya wagema maath oya wenuwen mahansi una). Dan sure ekatama dana gaththa eyath select wela kiyala. this ganan wala eyage name eka thyanawalu (api dunne index no and surname witharayi. balapu kena mulu name ekama hariyatama kiwa nisa kathawa aththa wenna oona).

    Meke balaporoththu thiyan inna anek kattiyath select wenna kiya hadawathinma prarthana karanawa.

    P.S. =Rep kapapu, PM dammama nodakkawage hitapu/PM walata bayila reply deepu unuth meke innawa. ungana nam kiyanna thiyenne paw ban Ubala. anukampa karanawa ubala gana.

    මචං මගේ index number එකත් දෙන්නද result එකත් බලල කියපල්ලකෝ?
     

    Bandaraahs

    Junior member
  • Jul 27, 2010
    113
    12
    18
    Yaaluwane apatath good news ekak aawa. Ape ayyath oya exam eka liwwa. (eya wagema maath oya wenuwen mahansi una). Dan sure ekatama dana gaththa eyath select wela kiyala. this ganan wala eyage name eka thyanawalu (api dunne index no and surname witharayi. balapu kena mulu name ekama hariyatama kiwa nisa kathawa aththa wenna oona).

    Meke balaporoththu thiyan inna anek kattiyath select wenna kiya hadawathinma prarthana karanawa.

    P.S. =Rep kapapu, PM dammama nodakkawage hitapu/PM walata bayila reply deepu unuth meke innawa. ungana nam kiyanna thiyenne paw ban Ubala. anukampa karanawa ubala gana.

    congrat'z bro
     

    Warrior-FX

    Member
    Dec 31, 2011
    2,341
    167
    0
    Yaaluwane apatath good news ekak aawa. Ape ayyath oya exam eka liwwa. (eya wagema maath oya wenuwen mahansi una). Dan sure ekatama dana gaththa eyath select wela kiyala. this ganan wala eyage name eka thyanawalu (api dunne index no and surname witharayi. balapu kena mulu name ekama hariyatama kiwa nisa kathawa aththa wenna oona).

    Meke balaporoththu thiyan inna anek kattiyath select wenna kiya hadawathinma prarthana karanawa.

    P.S. =Rep kapapu, PM dammama nodakkawage hitapu/PM walata bayila reply deepu unuth meke innawa. ungana nam kiyanna thiyenne paw ban Ubala. anukampa karanawa ubala gana.
    Congrats bro... :D