කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

Prof.Genki

Member
Mar 23, 2015
110
13
0
Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa... :D
Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan... :):):)

pattai machan
11.gif

matath kohoma hari bala ganna one ban :dull:
 

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    Tarson mnawa hari kiyanna.......


    dan meka malage wage kollo okkoma duken inne.............
    tarson gihin kohoma hari uge nama daganna :P;) ;):P

    මොනවාම හරි කියන්න ඕනෙම නම් කියන්නම් .. මට හීනයක් පෙනුන ඊයෙ රෑ (ඒ කියන්නෙ මේක පට්ට පල් බොරුවක් ;)) හීනෙ මෙහෙමයි ... ඔය පාස් ලිස්ට් එකේ නම නැති අයට ළඟදීම තව චාන්ස් එනව, පාස් ලිස්ට් එකේ නම තියෙන සමහර අය පන්සල් පල්ලි හැම තැනකටම යනව, බෝධි පූජා තියනව, එක විකාරයයි ... මටත් තාම හිතාගන්න බෑ ඇයි මට මෙහෙම හීනයක් පෙනුනෙ කියල ...
    :baffled::baffled::dull:
     
    Last edited:

    awantha1993

    Well-known member
  • Jan 12, 2015
    685
    139
    63
    Kattiya hithanawada me exam hodata accurately ma balala athi kiyala? Mun papers tikak witharakda dannaha balanne.
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    tarson ube reslts khmda? Godada? Una nm gods ynnama one bnz me thread eka patan gattata.. Me pass unta cngratzz machoook.
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    tarson ube reslts khmda? Godada? Una nm gods ynnama one bnz me thread eka patan gattata.. Me pass unta cngratzz machoook.

    අඩෝව් උඹල එකෙක්වත් මට ඊයෙ රෑ පෙනුන හීනෙ කියවල නෑනෙ :rofl::rofl:
     

    awantha1993

    Well-known member
  • Jan 12, 2015
    685
    139
    63
    මචං උබ Inspector of Custom ද ලිව්වේ? මේ මගුලේ අපිට results බලා ගන්න විදියක් නැද්ද?

    Ow ban. Mamath me ekata method ekak hoyanne ban. Mun gedarata ewanawa nan itin kamak naha. Mata nan ban exam hdatama easy. 100% sure pass kiyala. Fail dala nan aniwa horayak karala inspector exam eke.
     

    awantha1993

    Well-known member
  • Jan 12, 2015
    685
    139
    63
    Mage exam index number tibuna ara podi admission kola kaalla nathi welooo. meka hoyaganna method ekak nadda
     
    Last edited: