Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa...
Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan...![]()
pattai machan
matath kohoma hari bala ganna one ban

Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa...
Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan...![]()




Tarson mnawa hari kiyanna.......
dan meka malage wage kollo okkoma duken inne.............
tarson gihin kohoma hari uge nama daganna![]()
![]()
) හීනෙ මෙහෙමයි ... ඔය පාස් ලිස්ට් එකේ නම නැති අයට ළඟදීම තව චාන්ස් එනව, පාස් ලිස්ට් එකේ නම තියෙන සමහර අය පන්සල් පල්ලි හැම තැනකටම යනව, බෝධි පූජා තියනව, එක විකාරයයි ... මටත් තාම හිතාගන්න බෑ ඇයි මට මෙහෙම හීනයක් පෙනුනෙ කියල ... 


Result awith thiyenne akethn 500 ganak thamailu pass wela thiyenne, athanath girls wedilu..
Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa...
Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan...![]()


එහෙමදඔය පේපරේ මැත තිබුනද?
![]()






Machan ASC da?
එහෙමදඔය පේපරේ මැත තිබුනද?
![]()
mamath failed. 

මැත තිබුනානම් අපි අසමත් වෙඉද ගොය්යෝ................
![]()


tarson ube reslts khmda? Godada? Una nm gods ynnama one bnz me thread eka patan gattata.. Me pass unta cngratzz machoook.


මචං උබ Inspector of Custom ද ලිව්වේ? මේ මගුලේ අපිට results බලා ගන්න විදියක් නැද්ද?