okkoma 60 denalu pass wela tiyenne![]()
Me news eka aththa. Confirmed...

okkoma 60 denalu pass wela tiyenne![]()

ආයිත් ගැසට් කරයිද දන්නෙ නෑ, එහෙම උනොත් හෙන කාලයක් යයි ... එහෙම නොකර එක්සෑම් ලිව්ව අයට එක්සෑම් එකට ලියන්න දීල ඉක්මනින් ඉවර කරනවානම් වටිනව ... එපා වෙයි බන් ඔහොම රබර් වගේ ඇදි ඇදි එක්සෑම් කරන්න ගියාම ... පාස් එවුන්ට ලියුමක් වත් එවයිද කියල හොයල බලන්න ඕනෙ ..
![]()
ආයිත් තියනවනම් මුළු පේපර් දෙකම කැන්සල් කරල හැමෝටම ආයිත් තිබ්බනම් ඉවරයි, උන් හොඳටම දන්නව ඔය ආපු පේපරේ හෙන අසාධාරණයි කියල ...ඒකනේ පොඩි ප්රමාණයක් පාස්, සිංහල සාහිත්ය ඩිග්රි ටිකද දන්නෙ නෑ පාස් ..
![]()



Mage. Nama nethilu.. IC kenek beluwe. ��

Mage. Nama nethilu.. IC kenek beluwe. ��
asc kenek kiuwa eyalage godak gennalalu eyalawa thheruwe. 500+ pass kiuwe ic kenek MN kiuwa it's mage reslts balanna kiyala thama aranchiyak NE . Custom administration MN call kale. Examination eken pass banana kiyanna be kiyanawa. Tarson matath hithenne ganna one unge witharak Nam genna ganna patak thiyenne. Updates apu gaman kiyahan machooo .. Math Tch eke inne

Mage. Nama nethilu.. IC kenek beluwe. ��
ඔය පණිවිඩේ දීපු එකා බොරුවක් ඇද බෑවද දන්නෙ නෑ .. 
Me news eka sampoorna aththa... Kollo 63 yi pass wela thiyenne. But kello kollanta Wada pass wela. Eth unwa ganna percentage eka adu nisa kello 10 k wagelu select. Okkoma 73 k wagelu select. Meka 100% sure news ekak. E pass ayawa recruit karala ithuru vacancy tika purawanna wenama exam ekak apahu thiyanawalu.
66i kollo pass eka confirmed..................




NE bnz sureඑහෙමත් සීන් එකක්ද ...ඔය පණිවිඩේ දීපු එකා බොරුවක් ඇද බෑවද දන්නෙ නෑ ..
![]()
Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa...
Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan...![]()
Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa...
Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan...![]()
kohomada balaaththe? mata irisiyai
මචං මගේ index number එකත් දෙන්නද result එකත් බලල කියපල්ලකෝ? එතකොට එකත් ඉවරයිනේ?
Umbala hamotama jaya.
Thawa awuruddak athulatha aniwa thawa exam ekak thiyenawa kiwwa...![]()
Machan mama pass kiyala news eka Awa.. Athulen bohoma amaruwen balagaththa...
Umbala hemoma goda yanna kiyala prarthana karanawa machan...![]()