uba ekita kamathainama eki ubata kamathain nam mona magulakatdada hadhahan


,uba ekita kamathainama eki ubata kamathain nam mona magulakatdada hadhahan


,





man ban..(kolla)
baluwa ban u kiyanava mage jewitheta apalai lu...

sorry kollouba aurudu 14n da badinna hadanne?
ඔක බලලා තමයි බන් තවත් බය හිතුනේ..
මෙක තෙරෙන්නේ නැ බන්..play with your cards
Ane ban, uba maha modayek nee, uba ekigen ahanna issela , ekeige handahana illagena inna thibbee,
, machn ubala denna oki nam owa problems nemii, oya seen ekata honda example ekak thiyanwa , ape family eke, man me gana kiyala thiyana issela thread ekakth, machn ubala denna bokken love nam , owa problems nemiii ban
![]()
එකිව විස්වසයි බන්දෙන්නට දෙන්නා අදරෙයිනම්, දෙන්නට දෙන්නා විශ්වසයිනම් ,දෙන්නගේ ගතිගුණ ගැලපෙනවා නම් ඕවා මහා ලොකු නෙමෙයි බන්.
උඹ කොහොම හිතනවදනම් දන්නේ නෑ , මං කිවුවේ මං හිතන විදිය.![]()
මන් ඔක 100% ෂුවර් කරන්නේ නැ බන්...Machan mat owa use karala balala tiyenawa..eth oya softwear 1 nam sure karanna amarui..uba machan horoscope gena wiswasa karanna kalin tamanwa wiswasa karahan..man kiyanne horoscope boru kiyala but limit 1 tiyagana ewa gena hitapan..uba kellawa atarinna kiyala sure nam ekitatat ubawa epa nattam tawa mona gelapennada bun..dnt wry bro evrytin will b alryt..![]()
කැල්ලත් දන්නව සීන් එක,එකී කියන්නේ එන දෙකට මුන දෙමු කියල,ඒත් මචන් මොනව හරි විනාසයක් උනොත්..ahahhahhaha.....maha nugath ban ubala...oya hadahan redakin wedak ne denna gelapenawanan badapan....denna kemathi nattan hadahan newe monda reddak 100% match wunath divorce ekakin tama end wenne...Kim*** pa*** dala balapan match wenawada kiyala e wage gon wedak tamai oya
එලකිරි මචන් සුභ පැතුම්.. උබලගේ ගෙවල් වලින් කැමතිද ?matath ohoma seen 1k kiwwa ban...
ahemai kiyalla atha arinna bane ban..
mama one pu**ak wenna next year anthima marry karanwa![]()
![]()
Machan hadahan kiyanne boruwak. Ubala dennata denna galapenawanam, dennata denna adare nam e athi machan sarthaka pawul jiwithekata.
Ape kollekge hadahane tibuna u 18 pannama marenawa kiyala. dan uta 26 i .
owa boru ban. uba baya wennepa. budu dahama gana wishwase thiyapan. Budu hamuduruwo kawadawath oya hadahan gana kiyala na. don't worry ban
![]()
![]()
![]()
![]()
ane yakoo meeemooo owwa boruuu thota olmadeda oya eka eka exe run karanne,virus walata hapn jothishya virus eka![]()
යමක් කිරීමට සිදු වී ඇත්නම් එම වෙලාව එයට සුභ මොහොතයි
ග්රහ තරු රාහු කාල ආදියෙන් ඇති පලය කුමක්ද ??
(බුදුරජානන් වහන්සේ )


aniwaryenma machan oya reddawal wiswasa karanawanam kasada nobada idapan eka wadath hodaykawda ban oya reddawal wishwasa karanne.. ubala dennata denna adarenam kellawa ubata galapenawanam badapan.
