Ehema newei bn mama kynne. Pathale unta elipita ranganna tharam dan power eka tynwa kyla. Oya sadda mukuth na ekek dennek ellala damma nm. Nathnam ara mahindala kalin iddi STF ehema damma beruwala unge gewal assatama gihin gahuwe. Eeta passe ne un baya wela set pitin ratin panne. 2015 thama aye awe. Oya wage gihin iwara krala danna onee nathnam minissuth pauමොන shooting එකේද උබල දැකල තියෙන්නෙ shooters ලා බයෙන් බයෙන් එනව? තුවක්කුවත් අතේ තියෙද්දි මොකෙක්වත් ලගකටවත් එන්නෙ නෑ බන් ඔය වගේ වෙලාවක. උන් ඒක දන්නව.
උබ පාරෙ යද්දි බයික් එකක ඩබලක් ඇවිල්ල වෙන කාටහරි තියාගෙන ගියොත් උබ උපරිම effort එක දාලා උන්ව කොහොමහරි අල්ලගන්න ට්රයි කරනවද නැත්තන් පුලුවන් ඉක්මනට කොහෙ හරි safe තැනකට ගිහින් හැංහෙන එකද කරන්නෙ?
------ Post added on Jul 9, 2024 at 3:51 AM
Ehema iwara karaddi pathale kynne ape daruwo kyla haaali liyapu NGO karayo hitiya. Ara female actress kenek inne deepani kyla. Eyath media press waladi kiwwe. E aya thama 2015 my3 ta wada kare.
Kawru hari awilla mun iwara karala danawanam mama kamathi