fu******ing Kurahan.
bathalaya Well-known member Jan 9, 2010 4,143 431 83 ඇයි එන්නද? Jan 16, 2011 #63 zeeyzka said: fu******ing Kurahan. Click to expand...
sudumalli2009 Well-known member Jul 10, 2010 12,065 3,789 113 මුහුද පැත්තේ.. Jan 16, 2011 #64 ඔයිට වඩා හොද නැද්ද රෙදි නැතුව සෙල්ලම් කරන්න කිවුව නම් එකත් කියයි තව ටික කාලයක් යනකොට
Y yasiru1 Well-known member Jan 9, 2008 3,504 53 48 borella Jan 16, 2011 #65 mun pitch idan aluthen hadala,ewath hariyata hadalala na thama,lankawe gahana chance eka gannath na ,karana magulak awuruddakatawath kalin karanna epai
mun pitch idan aluthen hadala,ewath hariyata hadalala na thama,lankawe gahana chance eka gannath na ,karana magulak awuruddakatawath kalin karanna epai
Wal Bada Well-known member Jun 8, 2006 5,505 143 63 කොහෙ ද දන්නෙ නෑ ! Jan 17, 2011 #66 Bullshit by westminister
O odda Active member Oct 2, 2006 940 33 28 Jan 17, 2011 #68 Man dark blue wage patak nathi karanava kiyanne. Chater.
$hiñe Well-known member Apr 27, 2010 7,926 1,054 113 Elakiri.Com 4 eva Jan 17, 2011 #69 rox2030 said: කුරහන් පාට විතරක් නෙමෙ , සාටකෙත් දැම්මනම් තමයි හොද ? පස්සෙ සරමක් අදින්න බැරියැ.... Click to expand... ආයෙ අහල , මොකො ඉතින් අපි නිල් පාට ඇඳගෙන්ත් එකක්වත් දින්නෙ නැහැනෙ අර 96 අනිත් උන් අපු නැති නිස දින්න මිසක....සරම ගහල සාටකේ දාල ගහනකොට කොහොමද? ලොවෙත් නෑනෙ
rox2030 said: කුරහන් පාට විතරක් නෙමෙ , සාටකෙත් දැම්මනම් තමයි හොද ? පස්සෙ සරමක් අදින්න බැරියැ.... Click to expand... ආයෙ අහල , මොකො ඉතින් අපි නිල් පාට ඇඳගෙන්ත් එකක්වත් දින්නෙ නැහැනෙ අර 96 අනිත් උන් අපු නැති නිස දින්න මිසක....සරම ගහල සාටකේ දාල ගහනකොට කොහොමද? ලොවෙත් නෑනෙ
susitha87 Well-known member May 21, 2009 2,678 363 83 kandy Jan 17, 2011 #70 rox2030 said: කුරහන් පාට විතරක් නෙමෙ , සාටකෙත් දැම්මනම් තමයි හොද ? පස්සෙ සරමක් අදින්න බැරියැ.... Click to expand...
rox2030 said: කුරහන් පාට විතරක් නෙමෙ , සාටකෙත් දැම්මනම් තමයි හොද ? පස්සෙ සරමක් අදින්න බැරියැ.... Click to expand...
SLBlackKnight Well-known member Sep 17, 2010 11,779 13,798 113 Kottawa Jan 17, 2011 #71 moda wadak.ape unge hame patath brown..chaaaaaarter.mahindage anduwa karoth karanne oya wage gon wadak thama
moda wadak.ape unge hame patath brown..chaaaaaarter.mahindage anduwa karoth karanne oya wage gon wadak thama
N nilanga06 Active member Mar 1, 2007 750 184 43 @@@@@@@@@@@@@ Jan 17, 2011 #72 ඔය කිව්වට ඕක වෙනස් වෙන එකක් නෑ .
bathiya119 Member Jan 20, 2008 408 15 0 CMB Jan 17, 2011 #73 chooooooooooooooooooooooraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa