ක්‍රිස්තියානි මූලධර්මවාදීන් විසින් බුද&a

Status
Not open for further replies.

chanaka chana

Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    මේක හරියට සමහර අය හිංදි සිංදුවක තනුව කොපි කරල මොනව හරි වචන ටිකක් දාලා සින්හල සිංදුවක් හදනව වගේ. චාටර් :rofl:

    මේ දේවල් වලින් පෙන්නේ ඔවුන්ගේ අසරණකම.:(
    මහ ලොකුවට දෙවියන් වහන්සේ මැවුවයි කියනව ඒත් තමන්ටම කියල ගාථාවක් හදාගන්න තරම්වත් හැකියාවක් දෙයියො දීල නැහැ.:no:
    වෙන ආගමක තියන දෙයක් අරගෙන අකුරු වෙනස් කරල අමු අමුවෙ කොපි කරනව.
    පවු අසරණයෝ.....


    ponnayone ban...:yes::yes:
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    මම කිව්වේ කලින්ම ඕක හම්බයෝ විතරක් නෙවෙයි කුරුසයෝ පවා භායානක ජාතියක්.
    මුන් දෙගොල්ලොම එකයි. :yes:
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    හම්බයෝයි කුරුසයොයි අදහන්නේ එකම දෙවියා නිසා මුන් දෙගොල්ලෝ ඕනම පර වැඩක් කරන්න සුදානම්.
     
    May 1, 2012
    1
    0
    0
    මම කිව්වේ කලින්ම ඕක හම්බයෝ විතරක් නෙවෙයි කුරුසයෝ පවා භායානක ජාතියක්.
    මුන් දෙගොල්ලොම එකයි. :yes:




    uba kiyana eka hariyatama hari. okkoma anith agam wala ewun elawala danna one :angry::angry:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    හම්බයෝයි කුරුසයොයි අදහන්නේ එකම දෙවියා නිසා මුන් දෙගොල්ලෝ ඕනම පර වැඩක් කරන්න සුදානම්.

    oya kiwwe palayan ban yanna gaha danna unta kola kadapanne nathuwa
     

    sp4chamara

    Well-known member
  • Aug 25, 2008
    3,991
    858
    113
    in My WolRd.
    Cristian hamoma newei..eth me wage weda karana set ekak innawa...Mata Ja-Ella pattee da koheda palliyaka me wage case ekak tiyenwa...masekata serayak meet wela "Jehuwa" mokadda kiyala god kenek adahanawa...aluthin member kenek ekkagena awoth salli denawa...MAge yaluwek danne netiwa gihilla...wenne mokadda kiyala dena gatta gaman penala awa....
     
    Status
    Not open for further replies.