Samapath bank eke thiyanawa option ekak wena bank wala credit card bill pay karala full amount eka unta harawa ganna.
Ekedi sampath eken hsbc ekata pay karala cc bill eka settle karanawa. Then eyalage card ekakbissue karanawa oyata, ara gaana easy instalment walin gewanna. Adu poliyata.
Sampath eka ekka katha karanna
Ekedi sampath eken hsbc ekata pay karala cc bill eka settle karanawa. Then eyalage card ekakbissue karanawa oyata, ara gaana easy instalment walin gewanna. Adu poliyata.
Sampath eka ekka katha karanna


