A Deepu Ewunta Gota Balla RajaPaksha Padith Gewala Eta Passe U Janadi Pathi Wela Etath Passe Uwa gahala Pannalath Ewarai...Ai...Pasku dansalak dunne set ekak...![]()
A Deepu Ewunta Gota Balla RajaPaksha Padith Gewala Eta Passe U Janadi Pathi Wela Etath Passe Uwa gahala Pannalath Ewarai...Ai...Pasku dansalak dunne set ekak...![]()
A Deepu Ewunta Gota Balla RajaPaksha Padith Gewala Eta Passe U Janadi Pathi Wela Etath Passe Uwa gahala Pannalath Ewarai...
Uba Paasku Wimarshana Kamituwe Sabapathi Da?පාස්කු ප්රහාරයට උන් සම්බන්ධ නෑ බං..ඒකත් ඒක කරවපු අයම රටේ ප්රචාරය කරපු බොරුවක්.
Uba Paasku Wimarshana Kamituwe Sabapathi Da?
menna mekai cn eka ... meyata lankawe katath nathi power ekak thiyenne .. thattayo ekekta wath meyage tharam power eka 1% wath na ...මෙයා කියන තරම් හොඳ කෙනෙක් නෙමෙයි..පාස්කු ප්රහාරයට සම්බන්ධ කවුද කියලත් මෙයා දන්නවා හංගන් හිටියට.
Oh Uba thamai Hari Ma mathaye Indala thiyenne Ehenam?ඔය මතේම හිටපං.ලේ දුන්නට මොළේ දෙන්න බෑනේ![]()
Apith dannawa, oppu karaganna thamai okkoma dangalanne.මෙයා කියන තරම් හොඳ කෙනෙක් නෙමෙයි..පාස්කු ප්රහාරයට සම්බන්ධ කවුද කියලත් මෙයා දන්නවා හංගන් හිටියට.
Na, kudu kaarayo wage set ekak enawa sunglasses dagena salli ekathu karanna, koheda panasalaka seal gahapu kolayakuth pennanawaකවුද වටේ යන්නෙ උඹෙ අම්මද
Umba witharak danne kohomadaපාස්කු ප්රහාරයට උන් සම්බන්ධ නෑ බං..ඒකත් ඒක කරවපු අයම රටේ ප්රචාරය කරපු බොරුවක්...ඕව ජාත්යන්තර ගේම්.ගොඩක් අයට තේරුම් ගන්න අමාරුයි..
Pasku gahuwe kauda...Gota salli deepu hinda kanyawiyo passe giyada lankwe Jihad underground eka..A Deepu Ewunta Gota Balla RajaPaksha Padith Gewala Eta Passe U Janadi Pathi Wela Etath Passe Uwa gahala Pannalath Ewarai...
උබලට කාදිනල් දැක්ක්කත් හරම් නෙද?Cardinal Unnnaanse ge Eka Buffet Ekakata Ubala Ge Awurudu Dahayaka Polsabbal Bathui Seenisambal Amu Kakulu Haalay Dansal 10000 kata wath Langin thiyanna Puluwan Da?...
Anika Unnnaanse ge Niyama Bathwelak Kohomada Ban Ubala Lewa Kanna Dena Pitikiri Ice Cream Dansal Walata Samaana Wenne?
A Madiwata Balen Awilla Salli EkathuKarala Karana Dansala Karanwa ta Wadaa Hondai... Raajangoney Saadu Kiyanw Wage... Mama Kiyanne Naha..
asgiriyen කරන වැඩිහිටිනිවාස ළමා නිවාස කරනව කියල දන්නෙ නෑ නේ...මු වැඩක් කරනව අස්ගිරියෙ එවුන්ට වඩා
පුදුමයි කුණු හරුපයක් මතක් උනේ නැති එක. අහ ක්රිස්ටියන් ත්රෙඩ් එකක්නේගීතිකාවක් මතක් වුණා.
ලෝකෙට දෙන්න මෙදා.
සාමය දානෙ බෙදා..
සමිදේ තැන තැන ලෝකෙ පුරා..
සාමදාන සිත ඔබෙ පතුරා..
යන්නට මා ඔබ අතේ දරා..
ගනු මැන අවියක් ලෙස තෝරා..![]()

පාස්කු විමර්ශන කියාගීතිකාවක් මතක් වුණා.
ලෝකෙට දෙන්න මෙදා.
සාමය දානෙ බෙදා..
සමිදේ තැන තැන ලෝකෙ පුරා..
සාමදාන සිත ඔබෙ පතුරා..
යන්නට මා ඔබ අතේ දරා..
ගනු මැන අවියක් ලෙස තෝරා..![]()
අඟර දඟර ගුරු රංජි මෙදා..පාස්කු විමර්ශන කියා
අපිට ඇරියා සොඳා
ලේල්ලමේ මාළු බදා
ස්වර්ගෙට යමුද මෙදා
Kawda Kiwwe? Mal Waththey Da?උබලට කාදිනල් දැක්ක්කත් හරම් නෙද?
Obathuma Kristhiyan Da? Mona Palliyata Da yanne?ගීතිකාවක් මතක් වුණා.
ලෝකෙට දෙන්න මෙදා.
සාමය දානෙ බෙදා..
සමිදේ තැන තැන ලෝකෙ පුරා..
සාමදාන සිත ඔබෙ පතුරා..
යන්නට මා ඔබ අතේ දරා..
ගනු මැන අවියක් ලෙස තෝරා..![]()
මෙදාපාර Unnnaanse ගේ පොල් මුරේ සරුයි. පොල් වලින් ආපු පොපිට් වලින් තමයි උබලට පාටියක් දීලා තියෙන්නේ ඌරෝ.Cardinal Unnnaanse ge Eka Buffet Ekakata Ubala Ge Awurudu Dahayaka Polsabbal Bathui Seenisambal Amu Kakulu Haalay Dansal 10000 kata wath Langin thiyanna Puluwan Da?...
Anika Unnnaanse ge Niyama Bathwelak Kohomada Ban Ubala Lewa Kanna Dena Pitikiri Ice Cream Dansal Walata Samaana Wenne?
A Madiwata Balen Awilla Salli EkathuKarala Karana Dansala Karanwa ta Wadaa Hondai... Raajangoney Saadu Kiyanw Wage... Mama Kiyanne Naha..