pope venna vagay yanne, good if his intentions are good.
දෙගොල්ලොම ඵකයි..තමන් ගැන විතරයි හිතන්නේ.මු වැඩක් කරනව අස්ගිරියෙ එවුන්ට වඩා
දන්සල් වලට දෙන්නෙ වටෙ ගිහින් එකතු කරන සල්ලි වලින් නෙ බන්.බලපන්කො එක බුෆේ එකක් දීලා කියවන තරම්
වෙසක් පොසොන් වලට දන්සල්ම කොච්චර දෙනවද
දන්සල් වලට දෙන්නෙ වටෙ ගිහින් එකතු කරන සල්ලි වලින් නෙ බන්.
මේ දීලා තියෙන්නේ පහළ කරගත්ත සල්ලි වලින්දදන්සල් වලට දෙන්නෙ වටෙ ගිහින් එකතු කරන සල්ලි වලින් නෙ බන්.
මෙය් සල්ලි කැමති අය පින් කැටෙට දාපු සල්ලිමේ දීලා තියෙන්නේ පහළ කරගත්ත සල්ලි වලින්ද![]()
කවුද වටේ යන්නෙ උඹෙ අම්මදදන්සල් වලට දෙන්නෙ වටෙ ගිහින් එකතු කරන සල්ලි වලින් නෙ බන්.
නුවර hospital එකේ සමහර wards වලට fund කරන්නේ අස්ගිරි මල්වතුමු වැඩක් කරනව අස්ගිරියෙ එවුන්ට වඩා
මොනවද බං කරන වැඩ? ලෙල්ලමේ මාලු විකුණනවා, 130 පොල් කඩනවා... ඒවද? මහනායක හිමිවරු ඒවා නොකරන එකද වරද?මු වැඩක් කරනව අස්ගිරියෙ එවුන්ට වඩා
Cardinal Unnnaanse ge Eka Buffet Ekakata Ubala Ge Awurudu Dahayaka Polsabbal Bathui Seenisambal Amu Kakulu Haalay Dansal 10000 kata wath Langin thiyanna Puluwan Da?...බලපන්කො එක බුෆේ එකක් දීලා කියවන තරම්
වෙසක් පොසොන් වලට දන්සල්ම කොච්චර දෙනවද
Ai...Pasku dansalak dunne set ekak...Cardinal Unnnaanse ge Eka Buffet Ekakata Ubala Ge Awurudu Dahayaka Polsabbal Bathui Seenisambal Amu Kakulu Haalay Dansal 10000 kata wath Langin thiyanna Puluwan Da?...
Anika Unnnaanse ge Niyama Bathwelak Kohomada Ban Ubala Lewa Kanna Dena Pitikiri Ice Cream Dansal Walata Samaana Wenne?
A Madiwata Balen Awilla Salli EkathuKarala Karana Dansala Karanwa ta Wadaa Hondai... Raajangoney Saadu Kiyanw Wage... Mama Kiyanne Naha..