කාදිනල්හිමි ලෝකෙටම ලබාදුන් ආදර්ශය

dimuthmike

Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,919
    9,735
    113
    pope venna vagay yanne, good if his intentions are good.

    නෑ..කාදිිනල් පට්ටම දිගටම තියාගන්න හදන ගේම් ඔය..ඵන ඵන අාණ්ඩුවට කඩේ යන්නෙත් ඒකයි..මාලිමා අාණ්ඩුව පාස්කු ප්‍රහාරය ගැන පරීක්ෂණ කරනව කියලා කාදිනල්ම කිව්වනේ..බලමුකෝ ඉස්සරහට..

    මු වැඩක් කරනව අස්ගිරියෙ එවුන්ට වඩා
    දෙගොල්ලොම ඵකයි..තමන් ගැන විතරයි හිතන්නේ.
     
    • Haha
    Reactions: Elamaz

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    බලපන්කො එක බුෆේ එකක් දීලා කියවන තරම්

    වෙසක් පොසොන් වලට දන්සල්ම කොච්චර දෙනවද
    දන්සල් වලට දෙන්නෙ වටෙ ගිහින් එකතු කරන සල්ලි වලින් නෙ බන්.
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    දන්සල් වලට දෙන්නෙ වටෙ ගිහින් එකතු කරන සල්ලි වලින් නෙ බන්.

    ඵහෙනම් කාදිනල් වත්තේ පොල් විකුණුවේ..ඒ සල්ලි වලින් වෙන්න අැති ඔය කන්න දෙන්නේ..🤣🤣

     

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    මු වැඩක් කරනව අස්ගිරියෙ එවුන්ට වඩා
    නුවර hospital එකේ සමහර wards වලට fund කරන්නේ අස්ගිරි මල්වතු
    වියලි කලාපේ දුප්පත් මිනිස්සු වටෙන්ම එන්නේ නුවරටයි, පේරයි treatments ගන්න

    තව නුවර වටේම දුප්පත්ම ලමයි හොයාගෙන O/L free seminar කරනවා, scholarship දෙනවා (කාරක සංඝ සභාවේ සාධු කෙනෙක්ගේ ඉස්කොලයක් හරහා)
    මේක අවුරුදු ගාණක් තිස්සේ තවමත් කරනවා
     

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    මු වැඩක් කරනව අස්ගිරියෙ එවුන්ට වඩා
    මොනවද බං කරන වැඩ? ලෙල්ලමේ මාලු විකුණනවා, 130 පොල් කඩනවා... ඒවද? මහනායක හිමිවරු ඒවා නොකරන එකද වරද?
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,321
    113
    Ohio, USA
    බලපන්කො එක බුෆේ එකක් දීලා කියවන තරම්

    වෙසක් පොසොන් වලට දන්සල්ම කොච්චර දෙනවද
    Cardinal Unnnaanse ge Eka Buffet Ekakata Ubala Ge Awurudu Dahayaka Polsabbal Bathui Seenisambal Amu Kakulu Haalay Dansal 10000 kata wath Langin thiyanna Puluwan Da?...
    Anika Unnnaanse ge Niyama Bathwelak Kohomada Ban Ubala Lewa Kanna Dena Pitikiri Ice Cream Dansal Walata Samaana Wenne?
    A Madiwata Balen Awilla Salli EkathuKarala Karana Dansala Karanwa ta Wadaa Hondai... Raajangoney Saadu Kiyanw Wage... Mama Kiyanne Naha..
     
    • Haha
    Reactions: RandomGuy and 10ben

    07sanjeewakaru

    Well-known member
  • Feb 9, 2013
    5,539
    1,823
    113
    ලංකාවෙ අඩා...!
    Cardinal Unnnaanse ge Eka Buffet Ekakata Ubala Ge Awurudu Dahayaka Polsabbal Bathui Seenisambal Amu Kakulu Haalay Dansal 10000 kata wath Langin thiyanna Puluwan Da?...
    Anika Unnnaanse ge Niyama Bathwelak Kohomada Ban Ubala Lewa Kanna Dena Pitikiri Ice Cream Dansal Walata Samaana Wenne?
    A Madiwata Balen Awilla Salli EkathuKarala Karana Dansala Karanwa ta Wadaa Hondai... Raajangoney Saadu Kiyanw Wage... Mama Kiyanne Naha..
    Ai...Pasku dansalak dunne set ekak...😂
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,278
    17,264
    113
    මෙයා කියන තරම් හොඳ කෙනෙක් නෙමෙයි..පාස්කු ප්‍රහාරයට සම්බන්ධ කවුද කියලත් මෙයා දන්නවා හංගන් හිටියට.