කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ විපාක

asliyanage

Well-known member
  • Nov 2, 2006
    1,242
    3,676
    113
    Colombo
    මිනිසා ඇතුළු සෑම සත්වයෙක්ම සැප විඳින්න ආස කරනවා සැපයට ලොල් බවක් දක්වනවා. මේ ලෝකයේ විඳින විවිධ සැප අතරින් ස්ත්‍රී පුරුෂ එක්වීමකින් ලැබෙන සැපයට මිනිසා ඉතාම ගිජුය්. ගැහැණියෙක් හෝ මිනිසෙක් වේවා මේ කාමයේ සැපය වැඩියෙන් හොයන්න යද්දී ඔහු හෝ ඇයට එක සහකරුවෙක් හෝ සහකාරියකගෙන් සැහීමකට පත් වෙන්න බැරුව යනවා.
    .
    එවන් පුද්ගලයෙක් ලිංගික සහකරුවන් හෝ සහකාරියන් ගොඩක් ඇතිකරගන්නවා. එහෙම නැත්තන් කම් සැපය වින්දනය කරන්න විවිධ ක්‍රම හා උපායන් හොයා ගන්නවා.
    .
    ඇතැම් විවාහ වෙච්ච පුද්ගලයන් ඉන්නවා, විවාහයෙන් පසුව පවා ඔවුන් රාත්‍රී සමාජ ශාලා වලට යනවා. ගණිකා නිවාස සොයාගෙන යනවා. කම් සැප හොයන එක ඔවුන් විවාහ උනා කියල නවත්තන්න ලෑස්ති නෑ. ඒ වගේම ඇතැම් විවාහ වෙච්ච කාන්තාවන් ඉන්නවා, විවාහයෙන් පසුව පවා ඔවුන් වෙනත් පුරුෂයන් ඇසුරු කරනවා, වෙනත් පුරුෂයන් එක්ක ලිංගික සම්බන්දකම් පවත්වල සතුටු වෙනවා. විවාහ උනා කියල කම් සැප හොයන එක නවතන්න ඔවුන් ලෑස්ති නෑ.
    .
    මේ වගේ ක්‍රියාවන් නිසා ගොඩක් වෙලාවට ගැටළු සහගත තත්වයන් තමය් නිර්මාණය වෙන්නේ. පවුලක් නම් නිරන්තර අඬදබර ඇති වෙනවා, අසමගිය ඇති වෙනවා. තවදුරටත් එකිනෙකා විස්වාස කරන්න බැරි තත්වයක් ඇතිවෙනවා. ඒ වගේම ගත සිත දෙකම ලෙඩ වෙනවා. සමාජ රෝග, ඒඩ්ස් වැනි මාරාන්තික රෝග උනත් ඇති වෙන්න පුළුවන්. ගැටලුකාරී තත්වයේ උච්චතම අවස්ථා වලදී ලේ වැගිරීම් හා ඝාතන පවා ඇති වෙන්න පුළුවන්. සැමියාගේ අනිසි කාම සේවනයන් හමුවේ පීඩනයට පත්වෙච්ච බිරිඳක් තමා විසින්ම හෝ වෙනත් අයෙක් යොදවල සැමියාව මරා දමන්න ඉඩ තියෙනවා. ඒ වගේම වැරදි කාම සේවනයට වැටිච්ච සැමියෙක් තම බිරිඳ කරදරයක් කොට සලකල ඇයව තමා විසින්ම හෝ වෙනත් අයෙකු යොදවල මරණයට පත් කරන්න ඉඩ තියනවා.
    .
    මේ ගැටළු පවුල් මට්ටමට සීමා වෙන්නේත් නෑ, සමාජ ප්‍රශ්නයක් විදියට පැතිරෙන්නත් පුළුවන්. තම දෙමාපියන්ගේ වැරදි දකින දරුවන් එම වැරදි ආදර්ශයට ගන්නවා. ඔවුන් ඉතා ඉක්මනින් තමන් ඒ දැක්ක වැරදි පාරේ ගමන් කරන්න පටන් ගන්නවා. ඉතා කුඩා වයසේදීම ඔවුන් රාත්‍රී සමාජ ශාලා වල ගැවසීම, මත්පැන් හා මත්ද්‍රව්‍ය ගැනීම වගේ දේවල් වලට හුරුවෙනවා. ඒ වගේම ඔවුන් ඉතා කුඩා වයස් වලදීම ලිංගික සම්බන්ධතා අත්හදා බලන්න යොමු වෙනවා. ලිංගික අත්හදා බැලීම් වැරදීමෙන් හට ගන්න දරු කළල ඔවුන්ට ගබ්සා කරන්න පවා සිදුවෙන්න පුළුවන්. එවන් පසුබිමක් සහිත පුද්ගලයෙක් වැඩිහිටියෙක් බවට පත් උනාම තමාගේ කුඩා වියේ පුරුදු අතාරින්න ඔහුට ඉතා අපහසු වෙනවා. ඒ විදියට නැවත නැවතත් චක්‍රීයව මේ පාපී ක්‍රියාවලිය සිදුවෙනවා.
    .
    නිරන්තරව කාමයේ වරදවා හැසිරෙන කාමයන්ට ඇලිච්ච පුද්ගලයාගේ හිත පාපී ජාගර ස්වභාවයක් ගන්නවා. ඔහුගේ මරණ මංචකයේදී ඔහු විසින් කරන ලද ක්‍රියාවන් ඔහුට සිහි වෙන්න පටන් ගන්නවා. චිත්‍රපටයක් වගේ ඔහු විසින් වැරදි කාමයේ යෙදුනු හැටි ඔහු ඉදිරියේ දර්ශනය වෙනවා. මේ දේවල් සිහි වීමත් එක්කම ඔහුගේ සිත අඳුරු වෙනවා, දුක් සහිත පාපී සිතුව්ලි සමග ඔහුගේ මරණය සිද්ද වෙනවා. මරණින් මතු කෙලින්ම මහා නරකයේ තුන් වන කොටසේ නිරී සත්වයෙක් ලෙස ඔහු උපත ලබනවා.
    .
    විවාහ වීමෙන් පසුව වෙනත් ස්ත්‍රීන් හෝ පුරුෂයන් සමග සබඳතා පැවැත්වූ පුද්ගලයන් මහා නරකයේ තුන් වන කොටසේ තමය් උප්පත්තිය ලබන්නේ. මෙහිදී මෙම නිරිසත්වයින් අල්ලා ගන්නා යමපල්ලන් ඔවුන්ව ගිනි ගනිමින් පැසෙන උණු අම්ලයක් පිරුනු කටාරමකට විසිකරනවා. මෙම අම්ලයේ ගිලුණු නිරිසත්වයෙන්ගේ ශරීර වේගයෙන් දිරාපත් වෙන්න පටන් ගන්නවා. සම මස් හා ඇටකටු පවා දිරාපත් වී දියවී යනවා. මෙලෙස මෙම කටාරමේ මහත් වේදනාවක් විඳින නිරීසත්වයා ශරීරය සම්පූර්ණයෙන් දිරාපත් වීමත් සමග මරණයට පත් වෙනවා.
    .
    අම්ල කටාරමේ දිරාපත් වී මියයන නිරිසත්වයා නැවත උපත ලබන්නේ මහා නරකයේමය්. මෙහිදී එම නිරිසත්වයා අල්ලා ගන්නා යමපල්ලන් විසින් ඔහුගේ ලිංගික අවයවය තියුණු ආයුධයකින් කපා දමනවා. කපා දමන වාරයක් පාසා නැවතත් මෙම ලිංගික අවයවය හට ගන්නවා. හට ගන්නා වාරයක් පාසා යමපල්ලන් විසින් එය කපා දමනු ලබනවා. මෙලෙස නිරිසත්වයාට අනන්ත වාරයක් තම ලිංගික අවයවය කපා දැමීමේ වේදනාව විඳින්නට සිදු වෙනවා.
    .
    ඉන් පසුව මෙම නිරීසත්වයාට කර්මානුරූපව ස්ත්‍රී ලිංගික අවයවයක් හට ගන්නවා. මෙහිදී යමපල්ලන් විසින් ඉතා විශාල ගිනියම් යකඩ දණ්ඩක් මොහුගේ ස්ත්‍රී ලිංගයට ඇතුළු කරවනවා. මෙම දණ්ඩේ හැමතැනම විශාල යකඩ උල් හා ඉතාම මුවහත් තල රාශියක් පිහිටනවා. මෙම දණ්ඩ නිරිසත්වයාට ඇතුළු කිරීමේදී ඔහුගේ ශරීරය ඇතුල දරුණු ලෙස කැපී යනවා. එසේම මෙම දණ්ඩේ ඇති උල් අගින් ශරීරය දිය කල හැකි අම්ලයක් වහනය වෙනවා. මෙලෙස නිරිසතාගේ ශරීරය දියවී යන තෙක් යමපල්ලන් ඔහුගේ ස්ත්‍රී ලිංගික අවයවයට මුවහත් තල සහිත දණ්ඩ ඇතුළු කරවනු ලබනවා. ශරීරය ඇතුලතින් කැපී යමින් මහත් වේදනා විඳින්නට නිරිසතාට සිදු වෙනවා.
    .
    මෙලෙස වේදනා විඳ මියයන නිරිසත්වයා නැවතත් මහා නරකයේම උපත ලබනවා. මෙහිදී එම නිරිසත්වයා වට කරගන්නා යමපල්ලන් විසින් පුරුෂ ලිංගයක හැඩය ඇති පොලු වලින් නිරිසත්වයාට පහර දෙනු ලබනවා. මෙම පහර දීම මිය යනතෙක් සිදුවෙනවා. එසේම ඇතැම් නිරිසත්වයින් උපත ලබන්නේ ස්ත්‍රී ලිංගික අවයව ඇතුව. මෙවන් නිරිසත්වයන් වට කර ගන්නා යමපල්ලන් එම අවයව තුලට මුවහත් කඩු හා වෙනත් ආයුධ දමමින් මාරාන්තික වේදනා ඇති කරවනවා. නිරිසත්වයා වේදනාවෙන් මිය යන තෙක් එම වධහිංසා සිදුවනවා. මෙයට සමාන විවිධ ක්‍රම මගින් මහා නරකයේදී නිරිසත්වයා වේදනාවට පත් කරනු ලබනවා .....
    .
    මහා නරකයෙන් පසුව කාමයේ වරදවා හැසිරුණ පුද්ගලයා උපදින්නේ උස්සාද නරකය නම් අපායෙය්. මෙහිදී එම නරකයට නිරිසත්වයා වැටුණු වහාම පුරුෂ ශුක්‍රානුවක හැඩය ගත් පනුවන් මහා රාශියක් විසින් ඔහුගේ සිරුර වසා ගනු ලබනවා. මෙම පණුවන් නිරිසතාගේ ශරීරය සිදුරු කරගෙන ඇතුළු වී ශරීරය ඇතුලත කා දමනවා. දහස් ගණනක් පනුවන් සිරුර විදගෙන ඇතුළු වී ඇතුලතින් කා දමද්දී නිරිසතා මහත් වූ වේදනාවකට පත් වෙනවා.
    .
    එසේම උස්සාද නරකයේ උපත ලැබූ නිරිසත්වයා නිරන්තරව පුරුෂ ලිංගයක් බඳු හිසක් ඇති මාලුවෙක්ගෙන් පහර කෑමට ලක් වෙන්න පුළුවන්. මෙම මාළුවා නිරිසත්වයාගේ ඇඟ මස් කඩා කමින් ඔහුට මහත් වූ වේදනා ගෙන එනවා. එසේම ඇතැම් නිරීසත්වයන් උස්සාද නරකයේ ගොඩබිම ඇවිද යද්දී ඔවුන් පසුපස හඹා විත් ඇඟ මස් කඩා කමින් පීඩා කරන බල්ලන් රැලක් මගින් මහත් පීඩා විඳිනවා. මෙම බල්ලන් ඇතැම් විට පුරුෂ ලිංගයට සමාන හිසක් හෝ ස්ත්‍රී ලිංගයට සමාන හිසක් දරමින් පැමිණෙනවා. තමන් මිනිස් ලොව සිටියදී කාමයේ වරදවා හැසිරුණු ආකාරය අනුව කර්මානුරූපව එම යමලොව සත්වයන්ගේ සවභාවය වෙනස් වෙමින් පීඩා කරනවා. මෙලෙස නිරිසතාගේ ශරීරයේ මස් ගැලවී සියල්ල කැබලි වී යනතෙක් මෙම යමලොව සත්වයන් ඔහුට වධ හිංසා පමුණුවනවා.
    .
    උස්සාද නරකයේ උපත ලබන ඇතැම් නිරිසත්වයින් කර්මානුරූපව ඉතා විශාල පුරුෂ ලිංගයක් සහිතව උපත ලබනවා. මෙම පුරුෂ ලිංගය ඉතා දිගු මෙන්ම යකඩ කඳක් මෙන් අධික බරකින්ද යුක්ත වෙනවා. මේ අධික බර නිසා මෙලෙස උපත ලැබූ නිරිසත්වයාට එම ලිංගය ඇදගෙන පසුපසට ඇවිදින්නය් සිදු වෙන්නේ. මෙවන් නිරිසත්වයෙක් දකින යමපල්ලන් මුවහත් දත් ඇති බලු රැලක් බවට තම ස්වරූපය වෙනස් කර ගන්නවා. මෙම බලු රැළ නිරිසත්වයා පසුපස හඹා විත් ඔහුගේ ඇති විශාල පුරුෂ ලිංගය මුවහත් දත් මගින් සපා සිදුරු කර එහි මස් කඩා කන්නට පටන් ගන්නවා. නිරිසත්වයාට වේදනාවෙන් මිරිකෙමින් එම බලු රැලෙන් මිදීමට ඔහුගේ බරැති පුරුෂ ලිංගයත් ඇදගෙන පසුපසට දුවන්නට සිදු වෙනවා....
    .
    තවත් සමහර අවස්ථා වල යමපල්ලන් විසින් නිරිසත්වයාගේ පුරුෂ ලිංගය ලණුවක එක කෙළවරක බඳිනු ලබනවා. අනික් කෙලවර යමලොව බලු වෙසින් සිටින යමපල්ලකුගේ ගෙලේ බඳිනවා. ඉන්පසු මෙම සුනඛයා ඉතා වේගයෙන් නිරිසතාවත් ඇදගෙන දුවන්න පටන් ගන්නවා. පුරුෂ ලිංගයෙන් බැඳී ඇදී යන මෙම නිරිසත්වයා ඉතාමත් වේදනාවට පත් වෙනවා...
    .
    මෙලෙස මහා නරකයේ හා උස්සාද නරකයේ මහත් වේදනා විඳින කාමයේ වරදවා හැසිරුණු සත්වයන් ඉන්පසුව යමලෝක නම් නරකයේ උප්පත්තිය ලබනවා. එහිදීත් ඔවුන්ට කර්මානුරූපව මහත් වූ වධ වේදනා විඳින්නට සිදු වෙනවා. මෙලෙස මහත් වූ කාලයක් වධ වේදනා විඳින නිරිසත්වයාගේ අකුසල කර්මය ක්‍රමයෙන් ක්ෂය වීමත් එක්ක ඔහුට අපායගාමී ජීවිතයෙන් මිදෙන්න පුළුවන්. නමුත් කාමයේ වරදවා හැසිරීම කියන්නේ එතෙකින් නිම වෙන සරල අකුසලයක් නෙමේ. අපායගාමි ජීවිතයෙන් එලියට වැටුණු සත්වයා ඉන් පසුව ප්‍රේත හා තිරිසන් යෝනියේ ඉපදිලා තව තවත් දුක් විඳින්න සිද්ධ වෙනවා...
    ••••••••••••••••••••
    කාමයේ වරදවා හැසිරුණු පුද්ගලයාට ඊට පස්සේ මොකද වෙන්නේ
    කාමයේ වරදවා හැසිරෙන්නාගේ අපායගාමී ජීවිතය
    .
    කල්ප ගණනාවක් අපායේ පව් ගෙව්වාට පසු කාමයේ වරදවා හැසිරුණු පුද්ගලයා ප්‍රේත ලෝකයේ ප්‍රේත උපතක් කරා තමය් ගමන් කරන්නේ. වෙනත් ප්‍රේතයන්ගේ ලිංගික අවයව වලින් වැස්සෙන කිළුටු ශ්‍රාවයන් ආහාර කොට ගන්නා ප්‍රේතයෙක් ලෙස පරදාර සේවනයේ යෙදුනු පුද්ගලයා උපත ලබනවා. එසේම තමන් මිනිස් ලොව සිටියදී කාම රතියට ඇලි සිටි ස්වභාවය අනුව වෙනස් ශරීර ස්වභාව ඇති ප්‍රේතයෙක් ලෙසත් උපත ලබන්න පුළුවන්.
    .
    සමහර ස්ත්‍රී ප්‍රේතයන් ඉතා විශාල පුරුෂ ලිංගයක් තම මුඛය තුල පිහිටන ලෙසින් උප්පත්තිය ලබනවා. යකඩ කන්දක් මෙන් මහත් බරකින් යුක්ත වන මෙම පුරුෂ ලිංගය ඇදගෙන ගමන් කිරීමට මෙම ප්‍රේතියන්ට සිදු වෙනවා ....
    .
    එසේම ඇතැම් පුරුෂ ප්‍රේතයන් ඉන්නවා, ඔවුන්ගේ ලිංගික අවයවය නිරන්තර ගින්නෙන් දැවෙමින් තිබෙන්නේ. ගිනිගෙන දැවෙන අවයවක් සමග මහත් කාලයක් වේදනා විඳීමට මෙම ප්‍රේතයන්ට සිදු වෙනවා ...
    .
    සතුන් සමග ලිංගික ක්‍රියා වල යෙදීමෙන් සතුටු වන විකෘති කාම ආශාවන් ඇති ඇතැම් පුද්ගලයන් ඉන්නවා. ඔවුන්ගේත් නියත නවාතැන වෙන්නේ මේ ප්‍රේත යෝනියම තමය්. ඔවුන් මරණින් පසු "අසුර කාය" නම් වන ප්‍රේත නිකායක උපත ලබනවා. මෙහිදී ඔවුන්ට පිහිටන්නේ මිනිස් ලොව සිටිදී ලිංගික සබඳතා පැවැත්වූ සත්වයාගේ විකෘති රූපයක්. යමෙක් සුනඛයන් හා ලිංගික ආශ්වාදය ලැබුවේ නම් බලු ඔලුවක් ඇති ප්‍රේතයෙක් ලෙස ඔහු අසුර කායේ උපත ලබනවා. සවරූපය කුමක් වුවත් ඔවුන් කුණු වී නිරන්තර පනුවන් ගැවෙසෙන ලිංගික අවයවයක් සහිතවය් උපත ලබන්නේ.
    .
    ප්‍රේත නිකායක හෝ අසුර කාය නිකායේ උපත ලබා කල්ප ගණනාවක් කර්මය ගෙවන සත්වයාට ඉන් පසුව තිරිසන් යෝනියේ උපතක් කරා යන්න පුළුවන්. දෙව් මිනිස් ලෝක වල උපතක් තවමත් පිළිබඳව මෙම සත්වයාට තවමත් කිසිම බලාපොරොත්තුවක් තියන්න බැහැ.
    .
    ප්‍රේත ලෝකයෙන් චුත වන සත්වයා ඉන් පසුව ඉතාම ප්‍රාථමික මට්ටමේ සත්වයෙක් ලෙස උපත ලබනවා. අසුචි වලක පණුවෙක් ලෙස හෝ වෙනත් පිළිකුල් සහගත තැනක ඉහඳ පණුවෙක් ලෙස ඔහුට උපත ලබන්න සිදුවෙනවා. ලිංගික සම්බන්ධතා වලදී ආශාවෙන් වැළඳ ගන්න කුණු සැරව හා තෙත් බවට ඇති ආශාවන් තමය් මෙවන් ආකාරයක් උපතක් ලබන්න හේතු වෙන්නේ....
    .
    සමහර විට සුනඛයෙක් ලෙස සුනඛ උපතක් ලැබෙන්න පුළුවන්. බහු ලිංගික සේවනයට පුරුදු කල ආශාව මෙවන් සුනඛ උප්පත්තියක් ලැබීමට හේතු වෙනවා....
     

    asliyanage

    Well-known member
  • Nov 2, 2006
    1,242
    3,676
    113
    Colombo
    .
    බොහෝවිට පරදාර සේවනයට ප්‍රිය පුද්ගලයින්ට තම අවශ්‍යතා සපුරා ගැනීම සඳහා විවිධ පුද්ගලයින් රවට්ටන්න සිදු වෙනවා. මෙම රැවටීමට ඇති ප්‍රියභාවය නිසා මෙම පුද්ගලයා තිරිසන් යෝනියේ උපත ලබද්දී වඳුරෙක් ලෙස උපත ලබන්න පුළුවන්. අන් අය රැවටීමෙන් ලබා ගත සසර පුරුදු මෙවන් උපතක් කරා යාමට හේතු වෙනවා....
    .
    ඇතැම් විට බූරුවකු ලෙසිනුත් උපත ලබන්න පුළුවන්. තම සහකරු හෝ සහකාරිය තම නොමනා ක්‍රියා නිසා ලජ්ජාවට පත් කිරීමේ විපාක ලෙස මෙම බුරුවකු ලෙස උප්පත්තිය ලැබීම සිදු වෙනවා.....
    .
    වෙනත් කෙනෙකුගේ බිරිඳක් හෝ සැමියෙක් සමග පරදාර සේවනයේ යෙදුනු නිසා ගවයෙක් ලෙසින් උපතක් ලබන්නත් පුළුවන්....
    .
    මෙලෙස තමන් මිනිස් ලොව සිටියදී සිදුකරන ලද වැරැද්දේ ස්වභාවය හා එය තම සිතෙහි තැන්පත් වී ඇති ප්‍රමාණය අනුව විවිධ සත්ව ආත්ම භාව ලබමින් කල්ප ගණනක් තිරිසන් යෝනියේ දුක් විඳීමට සත්වයාට සිදු වෙනවා. මෙම කාලය තුල වෙනත් අකුසල කර්ම සිදුකලොත් නැවතත් අපායගාමී වීමටත් නැවත නැවතත් සසර සැඩ පහරට හසු වී දුක් විඳීමටත් සත්වයාට සිදු වෙනවා.....
    .
    තිරිසන් උපතක කල්ප ගණනක් පව් ගෙව්වට පස්සේ කාමයේ වරදවා හැසිරුණු පුද්ගලයට මිනිස් ලෝකේ මනුස්සයෙක් විදියට උප්පත්තිය ලබන්න ඉඩ ලැබෙන්න පුළුවන්.නමුත් මේ උපත සිද්ද වෙන්නේ නපුංසකයෙක් විදියට. පිරිමියෙක් විදියට උපත ලැබුවොත් ඔහු ගැහැණු ගති ලක්ෂණ පෙන්නනවා. ගැහැණු කෙනෙක් ලෙස අඳින්න පළදින්න ආස කරනවා. තාක්ෂනය දියුණු අවධියක මේ උපත සිද්ධ උනොත් ඔහු සැත්කම් මගින් ගැහැනු ලිංගික අවයව ලබාගන්න ඉඩ තියනවා. ලිංගික ආකර්ශනය ඇති කරගන්නෙත් පිරිමි පාර්ශවය ගැනම තමය්. ගැහැණු කෙනෙක් ලෙස ඉපදුනොත් ඇය බොහෝවිට ස්ත්‍රී සමලිංගික ඇසුරට ප්‍රිය කරන කෙනෙක් ලෙස තමය් උපත ලබන්නේ. නමුත් නපුංසක පිරිමි කෙනෙක් ලෙස උපත ලැබුවොත් ඔහුගේ පව් ගෙවීම වඩාත් ඉක්මන් වෙනවා. මොකද නපුන්සක පිරිමි උදවිය, නපුංසක ගැහැණු උදවියට වඩා සමාජයකින් පීඩා විඳින නිසා. ඔබ දැකල ඇති ඇතැම් පුද්ගලයින් ඉන්නවා, සමලිංගික ඇසුර ප්‍රිය කරන. මොවුන්ට නපුංසකයන් මෙන් විරුද්ධ ලිංගිකයෙක් වෙන්න නම් ආසාවක් නෑ. නමුත් විරුද්ධ ලිංගිකයන් කෙරෙහි ප්‍රිය බවකුත් නැහැ. මොවුනුත් සමාජයෙන් නින්දා විඳින කොට්ටාසයක්, ඒ වගේම සාමකාමී පින් දහම් රැස් කරගන්න පුළුවන් පවුල් ජීවිතයක සතුට මොවුන්ට හිමි වෙන්නේ නෑ. මෙවන් උපතකට හේතුවත් පෙර සසරේ කාමයේ වරදවා හැසිරීමම තමය්.
    .
    මිනිස් ආත්මභාවය ලබන කාමයේ වරදවා හැසිරුණු පුද්ගලයාට ආත්මභාව ගණනාවක් නපුංසකයෙක් හෝ සමලින්ගිකයෙක් ලෙස උපත ලබන්න සිද්ධ වෙනවා. ඒ හැම ආත්මයකදීම ඔහුට අර පරදාර සේවනයේ පාපය ටික ටික ගෙවල දාන්න වෙනවා.....
    .
    හිතන්න මේ පුද්ගලයා පෙර සසරේ කාන්තාවක් ලෙස වැඩි වාර ගණනක් කාමයේ වරදවා හැසිරිලා තියනවා කියල . එහෙම නම් ඔහු ඊළඟ ආත්ම භාවයේ සමලිංගික පිරිමියෙක් ලෙස උපත ලැබීමේ හැකියාව වැඩි. මෙහිදී ඔහු ගැහැණියෙක් ලෙසින් හැසිරෙන්න කැමති සමලිංගික පිරිමියෙක් ලෙස උපත ලබනවා....
    .
    ඒ වගේම පෙර සසරේ පිරිමියෙක් ලෙස පරදාර සේවනය කල අවස්ථා ගණන කාන්තාවක් ලෙස පරදාර සේවනය කල අවස්ථා ගණනට සමාන හෝ මඳක් වැඩි නම් ඊළඟ මනුෂ්‍ය ආත්ම භාවයේ ඔහු පිරිමි ගති ලක්ෂණ වැඩි සමලින්ගිකයෙක් ලෙස උපත ලබනවා. මෙවන් පුද්ගලයෙක්ගේ කාන්තා හැසිරීමක් පේන්නේ නැහැ. නමුත් ඔහු ලිංගිකව ආකර්ෂණය වන්නේ පුරුෂ පක්ෂයටම පමනය්....
    .
    පුරුෂයෙක් ලෙස කාන්තාවක් ලෙසට වඩා වැඩි වාර ගණනක් පරදාර සේවනයේ යෙදුනු තැනැත්තෙක් වේ නම් මෙම ආත්මයේ ඔහු සමලිංගික ඇසුර ප්‍රිය කරන කාන්තාවක් ලෙස උපත ලබනවා. මේ කාන්තාව වඩාත් පුරුෂ ගති ලක්ෂණ වලින් යුක්ත වෙන අතර ස්ත්‍රීන් කෙරෙහි ලිංගික ආකර්ෂණයකින් යුක්ත වෙනවා ....
    .
    ඒ වගේම කාන්තාවක් ලෙස පරදාර සේවනය කල අවස්ථා ගණන පිරිමියෙක් ලෙස පරදාර සේවනය කල අවස්ථා ගණනට සමාන හෝ මඳක් වැඩි වාර ගණනක් නම් එම පුද්ගලයා ඊළඟ ආත්මභාවයේ ගැහැණු ගති තියන සමලිංගික කාන්තාවක් ලෙසය් උපත ලබන්නේ....
    .
    ඔබ ගණිකාවන් දැකල ඇති. ගණිකාවන් කියන්නෙත් පෙර සසරේ පුරුෂයෙක් ලෙස කාමයේ වරදවා හැසිරුණු පුද්ගලයෙක් තමාගේ පාපය ගෙවල දාන අන්දම. එවන් උපතක ඉන්න කාන්තාවක් ඒ වනවිටත් සසරේ එක අවස්ථාවක කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ පාපය තවමත් ඉවර කරගන්න බැරුව විඳවමින් ඉන්නවා.
    .
    ඉහත ආකාර වලින් කර්මය ක්ෂය වී ඉතාමත් සුළු අවස්ථාවකට පැමිණි පසු එම සත්වයාට විනීත සාමාන්‍ය ගැහැණු උපතක් ලැබෙනවා. නමුත් ඒ ආත්ම භාවයේ ඇයට ලැබෙන සැමියා විශ්වාසය කඩ කරන්නෙක් වෙනවා. කලින් ආත්මයක එම පුද්ගලයා විසින්ම සිදුකල පරදාර සේවනයට සමාන ක්‍රියාවන් සිදුකරන සැමියෙක් තමය් ඇයට ලැබෙන්නෙත්. එනිසා එම ආත්මයේදීත් විඳවන්න ඇයට සිද්ධ වෙනවා...
    .
    කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ විපාකය ඉතාම සුළු අඩියකට පැමිණි පසුව එම පුද්ගලයා සතුටුදායක පවුල් ජීවිතයක් ගතකරන විශ්වාසී සැමියෙක් සිටින කාන්තාවක් ලෙස උපත ලබනවා. කාන්තාවන්ට ස්වභාවිකව උරුම වන පුරුෂයන්ට සාපේක්ෂව වේදනාකාරී බව වැඩි ලිංගික අවයව පද්දතිය හා ප්‍රජනන පද්දතියත් සැලකෙන්නේ කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ ප්‍රතිවිපාක ලෙසය්....
    .
    කර්මය ඉතාමත් සුළු වූ විට එම පුද්ගලයාට අවිවාහක කාන්තාවක් ලෙස උපතක් කරා යන්න පුළුවන්. දරු උපත්, ලිංගික කටයුතු වලින් තොර අවිවාහක කාන්තාව විවාහක කාන්තාවකට වඩා අඩු කර්මයක් සහිත තැනැත්තෙක් ලෙසය් සැලකෙන්නේ...
    .
    කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ කර්මය ගෙවා අවසාන වීමට ඉතාම ආසන්න වූ පසු එම තැනැත්තා උපත ලබන්නේ සිල්වත් ආගමානුකූල කාන්තාවක් ලෙසය්. මෙය කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ කර්මය ගෙවීමට ඉතාම ආසන්න අවස්ථාවක්...
    .
    නමුත් ඉහත එක උපතකදී හෝ නැවතත් ඇය පවට වැටි කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ අකුසලය සිදු කළහොත් නැවතත් සසර සැඩ පහරට හසුව අපායගාමී වී අනන්ත කාලයක් ප්‍රේත, අසුර හා තිරිසන් යෝනි වල ඉපදෙමින් දුක් විඳීමට සිදු වෙනවා.....
     

    nineheart

    Well-known member
  • Apr 25, 2013
    2,640
    456
    83
    In the body
    ඔබ ගණිකාවන් දැකල ඇති. ගණිකාවන් කියන්නෙත් පෙර සසරේ පුරුෂයෙක් ලෙස කාමයේ වරදවා හැසිරුණු පුද්ගලයෙක් තමාගේ පාපය ගෙවල දාන අන්දම. එවන් උපතක ඉන්න කාන්තාවක් ඒ වනවිටත් සසරේ එක අවස්ථාවක කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ පාපය තවමත් ඉවර කරගන්න බැරුව විඳවමින් ඉන්නවා.
    මෙතන පොඩි ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා. කාමයේ වරදවා හැසිරීම නිසා විපාක දීම සඳහා නැවත ගණිකාවක් වෙලා ඉපදිලා කරන්නෙත් ඒකමනේ. එතන පොඩි අවුලක් තියෙනවනේ.

    මහා නරකයෙන් පසුව කාමයේ වරදවා හැසිරුණ පුද්ගලයා උපදින්නේ උස්සාද නරකය නම් අපායෙය්. මෙහිදී එම නරකයට නිරිසත්වයා වැටුණු වහාම පුරුෂ ශුක්‍රානුවක හැඩය ගත් පනුවන් මහා රාශියක් විසින් ඔහුගේ සිරුර වසා ගනු ලබනවා. මෙම පණුවන් නිරිසතාගේ ශරීරය සිදුරු කරගෙන ඇතුළු වී ශරීරය ඇතුලත කා දමනවා. දහස් ගණනක් පනුවන් සිරුර විදගෙන ඇතුළු වී ඇතුලතින් කා දමද්දී නිරිසතා මහත් වූ වේදනාවකට පත් වෙනවා.
    අනෙක ශුක්‍රාණු හැඩය අපි විද්‍යාවට අනුව ඉගනගෙන තියෙනවා. ඕවා හොයගන නැතිකාලේ ඔහොම කවුරුහරි කිව්වොත් මිනිස්සු බලයි යකෝ ඒ මොන හැඩයක්ද කියලා. මම දන්නෙ නෑ බුදුහාමුදුරුවෝ එහෙම දේශනාවක් කරල තියෙනවද කියලා. ඒ නිසා මම මේවා ප්ර‍තිකේෂ්ප කරනව නෙවෙයි. මම නිකන් දැනගන්න අහන්නේ. මේවා නිකන් රචකයා අතිසෝක්තියෙන් ලියපුවා වගේනේ.
     
    Last edited:

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    6,173
    6,004
    113
    Heaven :p
    ඩෑන් බිල්සේරියට ආයෙ මිනිහෙක් වෙලා ඉපදෙන්න බෑ කියල මතක්වෙද්දි මොකක්ද වෙනවා:baffled:
     
    • Like
    Reactions: asliyanage

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    7,734
    7,116
    113
    සේදවත්ත
    ප්‍රශ්ණය
    කාමයේ හැසිරීම වැරදීනම් ජනගහනය වර්ධනය වෙන්නේ කෙසේද

    නිවරදි ගෑලපෙන මානව සම්බන්ධයක් ආශ්‍රය නොකොට / ලිංගික සම්බන්ධයකින් තොරව තෝරාගන්නේ කෙසේද

    එක චොකලට් රසකට පමණක් කැමති නැති ලෙසම විවිධ ලිංගික සහකරුවන්/කාරියන් තබා ගැනීම චොකලට් වලට හොද නම් මිනිස් සබදතා වලට අකැප ඇයි.




     

    nineheart

    Well-known member
  • Apr 25, 2013
    2,640
    456
    83
    In the body
    ප්‍රශ්ණය
    කාමයේ හැසිරීම වැරදීනම් ජනගහනය වර්ධනය වෙන්නේ කෙසේද

    නිවරදි ගෑලපෙන මානව සම්බන්ධයක් ආශ්‍රය නොකොට / ලිංගික සම්බන්ධයකින් තොරව තෝරාගන්නේ කෙසේද

    එක චොකලට් රසකට පමණක් කැමති නැති ලෙසම විවිධ ලිංගික සහකරුවන්/කාරියන් තබා ගැනීම චොකලට් වලට හොද නම් මිනිස් සබදතා වලට අකැප ඇයි.
    කාමයේ හැසිරීම නිසා ඒකට ආසාවේ මිනිස්සු නැවත නැවත උපදිනවා. එතනදී කාමයේ හැසිරීම සත්වයා නැවත උපදින හේතුවක් වෙනවා. ලිංගිකව හැසිරීම නෙවෙයි පවක් වෙන්නෙ. කසාද බැදපු කෙනෙක් නම් ස්වාමියා හෝ බිරිඳ, නොබැදපු කෙනෙක් නම් දෙමාපියන් හෝ රැකබලා ගන්න කෙනෙක්ට හොරෙන් කාමයේ හැසිරීම පවක්වෙන්නෙ. ඒක තමා වරදවා කාමයේ හැසිරීම කියන්නෙ. ඔතනදි දෙන්නම දික්කසාද හෝ වැන්දඹු වගේ කෙනෙක් නම් ඒක වෙනස් වෙන කතාවක් අහලා තියෙනවා. තව අහලා තියෙනවා හොරෙන් කාමයේ හැසිරීම පිරිමියාට පව වැඩී කියලා. ඒ වගේම බිරිඳ හෝ ස්වාමියාගේ දැනුම පිට වෙන කෙනෙක් අසුරු කිරීම පවක් වෙන්නෙ නෑ කියලා කියනවා. ඔවා අහලා තියෙනවා හරියද දන්නෙ නෑ.

    ඕක සරල උදාහරණයකින් කිව්වොත් කෙනෙක් කෑමට අදික ගිජුවෙලා හොරෙන් ගොඩාක් කනවා නම් අර ආසාව නිසා ආයෙ ආයෙ උපදිනවා වගේම හොරකන් කරපු පව විපාක දෙනවා. හැබැයි තමන් හමබකරලා ගොඩාක් කනවා නම් එතන විපාක දෙන පවක් නෑ. ඒ කන්න තියෙන ආසාව නිසා ආයේත් උපදිනවා කන්න. කන්න ආසා කරන්නෙ නැත්තම් ටික ටික ඇලීම නැති වෙනකොට ආයේ උපදින්න හෙතු නැතිවෙනවා. කාමයේ හැසිරීම වරදවා කලොත් විපාක දෙනවා.ආසා උනොත් නැවත උපදින්න හේතු වෙනවා.
     
    Last edited:

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    7,734
    7,116
    113
    සේදවත්ත
    කාමයේ හැසිරීම නිසා ඒකට ආසාවේ මිනිස්සු නැවත නැවත උපදිනවා. එතනදී කාමයේ හැසිරීම සත්වයා නැවත උපදින හේතුවක් වෙනවා. ලිංගිකව හැසිරීම නෙවෙයි පවක් වෙන්නෙ. කසාද බැදපු කෙනෙක් නම් ස්වාමියා හෝ බිරිඳ, නොබැදපු කෙනෙක් නම් දෙමාපියන් හෝ රැකබලා ගන්න කෙනෙක්ට හොරෙන් කාමයේ හැසිරීම පවක්වෙන්නෙ. ඒක තමා වරදවා කාමයේ හැසිරීම කියන්නෙ. ඔතනදි දෙන්නම දික්කසාද හෝ වැන්දඹු වගේ කෙනෙක් නම් ඒක වෙනස් වෙන කතාවක් අහලා තියෙනවා. තව අහලා තියෙනවා හොරෙන් කාමයේ හැසිරීම පිරිමියාට පව වැඩී කියලා. ඒ වගේම බිරිඳ හෝ ස්වාමියාගේ දැනුම පිට වෙන කෙනෙක් අසුරු කිරීම පවක් වෙන්නෙ නෑ කියලා කියනවා. ඔවා අහලා තියෙනවා හරියද දන්නෙ නෑ.

    ඕක සරල උදාහරණයකින් කිව්වොත් කෙනෙක් කෑමට අදික ගිජුවෙලා හොරෙන් ගොඩාක් කනවා නම් අර ආසාව නිසා ආයෙ ආයෙ උපදිනවා වගේම හොරකන් කරපු පව විපාක දෙනවා. හැබැයි තමන් හමබකරලා ගොඩාක් කනවා නම් එතන විපාක දෙන පවක් නෑ. ඒ කන්න තියෙන ආසාව නිසා ආයේත් උපදිනවා කන්න. කන්න ආසා කරන්නෙ නැත්තම් ටික ටික ඇලීම නැති වෙනකොට ආයේ උපදින්න හෙතු නැතිවෙනවා. කාමයේ හැසිරීම වරදවා කලොත් විපාක දෙනවා.ආසා උනොත් නැවත උපදින්න හේතු වෙනවා.
    ඉතින් අපේ බෞද්ධයන් කියන්නෙම මතු ඉපදෙන්න මේවා කරන්නේ කියලා

    අභිජනනය තියෙන්නේ සත්තුන්ට , අපිත් සත්තුනේ ඉතින් අනික් සත්තු සහකරුවන් සහකාරියන් කීප ගොල්ලක් තියාගන්නවා මිනිස්සු අපිම හදාගත්ත නීතී (සමාජ/ආගමික) නිසා එකෙකුට සීමා කරගන්න කියන්නව . එනම් සත්තුන්ට කැප දේ අපිට කැප නැද්ද

    බුදුහාමුදරුවන් උනත් අපි දන්න තරමට 550 පාරක් නැවත නැවත ඉපදුනා ඒ අතරේ බහු සේවනය නොකලා කියන්න බෑනේද, කොටින්ම අවසාන එකේ පවා යශෝධරා සමග ලිංගික සබදකමක් තිබුනා.
     
    Last edited:

    Spiderman.Ayya

    Well-known member
  • Mar 26, 2016
    1,868
    727
    113
    . කාන්තාවන්ට ස්වභාවිකව උරුම වන පුරුෂයන්ට සාපේක්ෂව වේදනාකාරී බව වැඩි ලිංගික අවයව පද්දතිය හා ප්‍රජනන පද්දතියත් සැලකෙන්නේ කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ ප්‍රතිවිපාක ලෙසය්....

    Koheda oiii mewa kiyala tiynne buduhamuduruwo
     

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,271
    568
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    . කාන්තාවන්ට ස්වභාවිකව උරුම වන පුරුෂයන්ට සාපේක්ෂව වේදනාකාරී බව වැඩි ලිංගික අවයව පද්දතිය හා ප්‍රජනන පද්දතියත් සැලකෙන්නේ කාමයේ වරදවා හැසිරීමේ ප්‍රතිවිපාක ලෙසය්....

    Koheda oiii mewa kiyala tiynne buduhamuduruwo
    Dan ewun gani ekka haminena widiya ahanneth thattayongen 🤣
     

    nineheart

    Well-known member
  • Apr 25, 2013
    2,640
    456
    83
    In the body
    ඉතින් අපේ බෞද්ධයන් කියන්නෙම මතු ඉපදෙන්න මේවා කරන්නේ කියලා

    අභිජනනය තියෙන්නේ සත්තුන්ට , අපිත් සත්තුනේ ඉතින් අනික් සත්තු සහකරුවන් සහකාරියන් කීප ගොල්ලක් තියාගන්නවා මිනිස්සු අපිම හදාගත්ත නීතී (සමාජ/ආගමික) නිසා එකෙකුට සීමා කරගන්න කියන්නව . එනම් සත්තුන්ට කැප දේ අපිට කැප නැද්ද

    බුදුහාමුදරුවන් උනත් අපි දන්න තරමට 550 පාරක් නැවත නැවත ඉපදුනා ඒ අතරේ බහු සේවනය නොකලා කියන්න බෑනේද, කොටින්ම අවසාන එකේ පවා යශෝධරා සමග ලිංගික සබදකමක් තිබුනා.
    ලිංගික ක්‍රියාවලියකින් වර්යාගයා බෝ කරා කියලා අපිව සත්තුන්ට සමානකරන්න් බෑ නේද? එක එක සමානකම් නිසානෙ කියන්නෙ මිනිස්සු සහ ඔක්කොම සත්තු එක වගේ කියලා. නමුත් එහෙම නෑනෙ. මිනිස්සු කරන දේවල් සත්තුන්ට කරන්න බෑනේ. බුද්ධ දර්ශනයේ විදියට අපි සමහර පවු කරොත් තිරිසන් ආත්මයේ ඉපදෙනවා. මොකද නිකන් හිතලා බලන්න තිරිසන් සත්තු කෑම නැතුව කොච්චර දුක් විදිනවද? සමහරු තව හෙනෙක්ගේ ගොදුරක් වෙනව. සර්පයෝ වගේ සත්තු බෙන අස්සේ.. කබරයෝ තලගොයි වගේ සත්තු ජරාව කනවා.. ඔය වගේ ගොඩක් දේවල් නිසා උන් මාර දුකක් ගෙවනවා. උන් කරලා තියෙන පින් පවු අනුව දුක වෙනස් වෙනවා(සමහර සත්තු අපට වඩා සැප විදිනවා). ඔතන තියන ලොකුම අවුල තිරිසන් සත්තුන්ට පිනක් කරල නැවත මිනිස් ආත්මයක් ලබාගන්න ඉතාම අමාරු වෙන එක. මොකද මිනිස්සුන්ට වගේ උන්ට එහෙම කරන්න අවබෝධයක් උන්ට නෑ. ඒ නිස කවදත් බෞද්ධයෙක් විදියට මිනිස් ආත්මයක් තිරිසන් ආත්මයකට සමාන කරන්න බෑ.

    කවුද කියන්මෙනෙ පෙරුම් පුරන කාලේ බෝදිසත්නවයන් වැරදි කාම සේවනය හෝ බහු කාම සේවනය කරන්න නැතුව ඇති කියලා. ඒක සම්පූර්ණ වැරදි. පෙරුම්පුරලා බුදුවෙන්නේ ඔයා මං වගේම සාමන්‍ය කෙනෙක්. බුදුවෙන්න කල්ප ගානක් පෙරුම් පුරනවා කියලා කරන්නේ සසර නැවත උපදින ඇලීම ටික ටික නැති කරල දන එක. අපි කතකරන මාතෘකව ගැනම හිතුවොත් ඒ වගේ සසර පුරා පුරුදු කරනවා බ්‍රහ්මචාරීව ඉන්න. එතකොට අපි වගේ ලස්සන රූප බලන්න සිංදු අහන්න, හොද ස්පර්ශ ලබන්න ආසව නැති වෙනවා. ඒ කියන්නෙ ඔය දේවල් වල විනාශවීම අවබෝධ කරගන්නවා.ගැණු කියන්නේ නම දොරකින් ජරාව වෑහෙන ලස්සන හමකින් වැහුණු කුණු ශරීරයක් කියල කියලා අපි දන්නවා. ඒත අපි ඒකටම ඇලෙන්නෙ ඇයි. අපිට දැනුම තියෙනවා. හැබෙයි අවබෝධය නෑ. අනික අපි සසර පුරුදු කරලා තියෙන්නෙ ඒ රහ ලබන්න. ඒකයි අපි ඒවම හොයන්න හදන්නෙ. අපි ටික ටික ඒවා අවබෝධයෙන් ඈත් කරොත් ඒක බොරුවක් කියලා තේරෙනවා(මේව ටිකක් ගැඹුරු දේවල්. මේවා තේරුන් ගන්න තමන්ම උත්සහ කරන්න ඕනේ. ඒකට විස්තර හොයන්න)

    යසෝධරා සමග ලිංගිකව එක්වුන නිස තමා රාහුල උපදින්නෙ. එහෙම නැතුව ලමයි හම්බෙන්න නෑනෙ. ඔතන හිතන්න තියෙන්නෙ මෙහෙමයි. බුද්ධ දර්ශනයේදි කියනවනේ කෑමවලට ගිජුවෙන්න එපා. ලැබෙන දේ කන්න. තමන් සතු කෑමක් උනත් අන් අයට දෙන්න. එතකොට අපිට කියන්න පුලුවන්නෙ ඇයි බුදුහාමුදුරුවෝ වලදන්නෙ. එතකොට ඒවට ඇලිලනෙ කියලා. එතන තියෙන්නෙ ඇලීම නෙවෙයි. අපි ඉපදිලා ඉන්න ශරීරය පවත්වාගන යන්න ආහාර ගන්නම වෙනවා. අපි රස වර්ග මස් මාලු අනම් මනම් හොයනකොට උන් වහන්සේලා ශරීරය පවත්වාගන්න ලැබෙන ඕනම දෙයක් වලදන්වා. ඒකේ හැඩේ රසේ මොකද්ද කියන එක හොයාන්නේ නැතුව. අන්න ඒ වගේ මිනිස්සුන්ට ලමයි හදන්න තියෙන ක්‍රමේ ඒක නම් ඒක කරන්න වෙනවනේ. ඔතනට තව හේතු තියෙනවා. ඒවා ලියන්න ගියොත් ගොඩක් ලියන්න වෙනවා. අපි බුද්ධ දර්ශනයේ පොඩි දේවල් ටිකක් දැනගන ඒක ඇතුලට ඔක්කොම ගලපන්න බෑ. ඒ නිසා දර්මය තව හොයන්න.


    අනික ඔබ මම වැරදි කාම සේවනය කරා කියලා රහත්වෙන්න බෑ කියලා කොහේවත් කියන්නෙ නෑ. හැබැයි ඒ නිසා විපාක විදින්න වෙනවා කියලා තමා කියන්නේ. අනිතිම රහත්වෙන ආත්මේ උනත් අංගිලිමාල වගේ මිනීමරලා රහත් උනේ කොහොමද එතකොට. එතනදි වෙන්නේ ඒ මොනවාකරත් භාවනා කරලා සිත දියුණු කරලා මේ ඇලීම මොකද්ද කියලා අවබෝධ උන ගමන් ආයේ උපදින්නෙ නෑ. එතකොට ආයේ අර පවු පලදෙන්න අවස්ථාවක් නැතිවෙනවා. හිතන්න කෙනෙක් ඔයාව රවට්ටලා සල්ලි ගන්නවා කියලා. ඔයා දවසක තේරුම් ගන්නවා එයා ඔයා රවට්ටනවා කියලා. එතකොට ඔයා ආයේ දෙන්නෙ නෑ. ඉතින් ආයෙ ඔයා එයාට රැවටෙන්නෙත් නෑ.

    මතක තියාගන්න දැන් උනත් දර්මය හොයන්න මහන්සි වුනුත් ගොඩක් මාරයාගේ රැවටිලිවලින් බේරෙන්න පුලුවන්.
     
    Last edited:

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    7,734
    7,116
    113
    සේදවත්ත
    ලිංගික ක්‍රියාවලියකින් වර්යාගයා බෝ කරා කියලා අපිව සත්තුන්ට සමානකරන්න් බෑ නේද? එක එක සමානකම් නිසානෙ කියන්නෙ මිනිස්සු සහ ඔක්කොම සත්තු එක වගේ කියලා. නමුත් එහෙම නෑනෙ. මිනිස්සු කරන දේවල් සත්තුන්ට කරන්න බෑනේ. බුද්ධ දර්ශනයේ විදියට අපි සමහර පවු කරොත් තිරිසන් ආත්මයේ ඉපදෙනවා. මොකද නිකන් හිතලා බලන්න තිරිසන් සත්තු කෑම නැතුව කොච්චර දුක් විදිනවද? සමහරු තව හෙනෙක්ගේ ගොදුරක් වෙනව. සර්පයෝ වගේ සත්තු බෙන අස්සේ.. කබරයෝ තලගොයි වගේ සත්තු ජරාව කනවා.. ඔය වගේ ගොඩක් දේවල් නිසා උන් මාර දුකක් ගෙවනවා. උන් කරලා තියෙන පින් පවු අනුව දුක වෙනස් වෙනවා(සමහර සත්තු අපට වඩා සැප විදිනවා). ඔතන තියන ලොකුම අවුල තිරිසන් සත්තුන්ට පිනක් කරල නැවත මිනිස් ආත්මයක් ලබාගන්න ඉතාම අමාරු වෙන එක. මොකද මිනිස්සුන්ට වගේ උන්ට එහෙම කරන්න අවබෝධයක් උන්ට නෑ. ඒ නිස කවදත් බෞද්ධයෙක් විදියට මිනිස් ආත්මයක් තිරිසන් ආත්මයකට සමාන කරන්න බෑ.

    කවුද කියන්මෙනෙ පෙරුම් පුරන කාලේ බෝදිසත්නවයන් වැරදි කාම සේවනය හෝ බහු කාම සේවනය කරන්න නැතුව ඇති කියලා. ඒක සම්පූර්ණ වැරදි. පෙරුම්පුරලා බුදුවෙන්නේ ඔයා මං වගේම සාමන්‍ය කෙනෙක්. බුදුවෙන්න කල්ප ගානක් පෙරුම් පුරනවා කියලා කරන්නේ සසර නැවත උපදින ඇලීම ටික ටික නැති කරල දන එක. අපි කතකරන මාතෘකව ගැනම හිතුවොත් ඒ වගේ සසර පුරා පුරුදු කරනවා බ්‍රහ්මචාරීව ඉන්න. එතකොට අපි වගේ ලස්සන රූප බලන්න සිංදු අහන්න, හොද ස්පර්ශ ලබන්න ආසව නැති වෙනවා. ඒ කියන්නෙ ඔය දේවල් වල විනාශවීම අවබෝධ කරගන්නවා.ගැණු කියන්නේ නම දොරකින් ජරාව වෑහෙන ලස්සන හමකින් වැහුණු කුණු ශරීරයක් කියල කියලා අපි දන්නවා. ඒත අපි ඒකටම ඇලෙන්නෙ ඇයි. අපිට දැනුම තියෙනවා. හැබෙයි අවබෝධය නෑ. අනික අපි සසර පුරුදු කරලා තියෙන්නෙ ඒ රහ ලබන්න. ඒකයි අපි ඒවම හොයන්න හදන්නෙ. අපි ටික ටික ඒවා අවබෝධයෙන් ඈත් කරොත් ඒක බොරුවක් කියලා තේරෙනවා(මේව ටිකක් ගැඹුරු දේවල්. මේවා තේරුන් ගන්න තමන්ම උත්සහ කරන්න ඕනේ. ඒකට විස්තර හොයන්න)

    යසෝධරා සමග ලිංගිකව එක්වුන නිස තමා රාහුල උපදින්නෙ. එහෙම නැතුව ලමයි හම්බෙන්න නෑනෙ. ඔතන හිතන්න තියෙන්නෙ මෙහෙමයි. බුද්ධ දර්ශනයේදි කියනවනේ කෑමවලට ගිජුවෙන්න එපා. ලැබෙන දේ කන්න. තමන් සතු කෑමක් උනත් අන් අයට දෙන්න. එතකොට අපිට කියන්න පුලුවන්නෙ ඇයි බුදුහාමුදුරුවෝ වලදන්නෙ. එතකොට ඒවට ඇලිලනෙ කියලා. එතන තියෙන්නෙ ඇලීම නෙවෙයි. අපි ඉපදිලා ඉන්න ශරීරය පවත්වාගන යන්න ආහාර ගන්නම වෙනවා. අපි රස වර්ග මස් මාලු අනම් මනම් හොයනකොට උන් වහන්සේලා ශරීරය පවත්වාගන්න ලැබෙන ඕනම දෙයක් වලදන්වා. ඒකේ හැඩේ රසේ මොකද්ද කියන එක හොයාන්නේ නැතුව. අන්න ඒ වගේ මිනිස්සුන්ට ලමයි හදන්න තියෙන ක්‍රමේ ඒක නම් ඒක කරන්න වෙනවනේ. ඔතනට තව හේතු තියෙනවා. ඒවා ලියන්න ගියොත් ගොඩක් ලියන්න වෙනවා. අපි බුද්ධ දර්ශනයේ පොඩි දේවල් ටිකක් දැනගන ඒක ඇතුලට ඔක්කොම ගලපන්න බෑ. ඒ නිසා දර්මය තව හොයන්න.


    අනික ඔබ මම වැරදි කාම සේවනය කරා කියලා රහත්වෙන්න බෑ කියලා කොහේවත් කියන්නෙ නෑ. හැබැයි ඒ නිසා විපාක විදින්න වෙනවා කියලා තමා කියන්නේ. අනිතිම රහත්වෙන ආත්මේ උනත් අංගිලිමාල වගේ මිනීමරලා රහත් උනේ කොහොමද එතකොට. එතනදි වෙන්නේ ඒ මොනවාකරත් භාවනා කරලා සිත දියුණු කරලා මේ ඇලීම මොකද්ද කියලා අවබෝධ උන ගමන් ආයේ උපදින්නෙ නෑ. එතකොට ආයේ අර පවු පලදෙන්න අවස්ථාවක් නැතිවෙනවා. හිතන්න කෙනෙක් ඔයාව රවට්ටලා සල්ලි ගන්නවා කියලා. ඔයා දවසක තේරුම් ගන්නවා එයා ඔයා රවට්ටනවා කියලා. එතකොට ඔයා ආයේ දෙන්නෙ නෑ. ඉතින් ආයෙ ඔයා එයාට රැවටෙන්නෙත් නෑ.

    මතක තියාගන්න දැන් උනත් දර්මය හොයන්න මහන්සි වුනුත් ගොඩක් මාරයාගේ රැවටිලිවලින් බේරෙන්න පුලුවන්.
    අර්ථ නිරූපනය ස්තූතී

    ඔයා කියන හැටියට මිනිස්සු එක ලිංගික සහකරුවෙක් තියාගන්න ඕනේ. ඒත් අතීතයේ එකගෙයි කෑම , අංතපුර වගේ ලිංගිකත්වය විදහාපාන ක්‍රම ලංකාවේ තිබ්බා හරියට බැලුවොත් මේවා වැරදි කාම සේවන අනික මේවා ගොඩක් ප්‍රතිලච ආදි කාලේ නමුත් එකල බුදුහාමුදරුවන් මොනවත් මේ ගැන කියලා නෑ ඇයි ඒ

    ස්විගින්ග් වගේ දෙයක් දෙන්නගෙම කැමැත්තෙන් විවිධ ලිංගික සහකරුවන් සමග එක් වීම කාමයේ වැරදවා හෑසිරීමක්ද මෙතන චේතනාව ලිංගිකත්වය මිසක් කාටවත් හොර කිරීම නෙමෙයි, ක්‍රියාව නිසා පාපයක් සිදුවේද

    කලින් යුග දිවියක හිටපු කෙනෙක් දික්කසාද වී නැවත ලිංගික එකතුවීම අලුත් සහකරුවකු සමග කාමයේ වරදවා හැසිරීමක් නොවේද

    ලිංගික චිත්‍රපටි නලු නුලියන් යනු කාමයේ වැරදි ලෙස හැසිරීමක් ද එතන චේතනාව රැකියාවක් නම් ?

    යම් පුද්ගලයෙක් නව යොවුන් වියේ සිට තමන්ට ගැලපෙන සහකරු සොයාගැනීම/සංතර්පණය සදහා ලිංගිකව විවිධ පුද්ගලයන් ඇසුරු කිරීම මේ කියන හැටියට නොකල යුතුද , ඔව් නම් මතුපිටින් බලා සහකරුවන් තේරූම ප්‍රායෝගිකද? .

    ලිංගික එක්වීමක් යනු නව සමාජයේ හුදෙක් වර්ගයා බෝකිරීම පසෙකලා ආශාවන් සංතර්පණය කරගන්නා දෙයක් . අපි එකම කෑම එක්කට ගිජු නොවන්නා සේ සංතර්පණය සදහා විවිධ අය වෙතට යාම අවුරුදු 2000 පැරණි ආගමික මතවාදයක සිට බැලීම ප්‍රායෝගිකද. එක ලිංගික සහකරවෙක් පමණක් අපිට කැප නම් අපි එකම ආහාරයක් ජීවිත කාලෙම ගන්න ඕනේ මොකද දෙකම කරන්නේ අපිව පිනවන එක නේද

    ඇයි මේ ලිංගිකත්වයට මෙතරම් ආගමීය තහංචි අපි ශරිරයේ විවිධ කොටස් වලින් බහු ආශ්වාදය ලබනකොට.