කාර් එකට හොඳ ම ඔටෝ ගියර් ඔයිල් එක මොකද්ද?

sampathapg

Member
Jul 8, 2011
1,002
27
0
කාර් එකට හොඳ ම ඔටෝ ගියර් ඔයිල් එක මොකද්ද?

TOYOTA Corolla AE110 (Auto / 1998) කාර් එකට දාන්න හොඳ ම
ඔටෝ ගියර් ඔයිල් එක / ATF (Automatic Transmission Fluid) මොකද්ද?

Please help me !
 

IDG

Well-known member
  • Aug 3, 2012
    14,166
    3,146
    113
    34
    වාහන ගොඩේ
    hondama eka machan toyota motor oil eka tamai wahaneta machan
    gana nam tikak wage wadi wei but ekaparai danne eka vehicle ekata hondai mahcan
    auto_transe_fluid_T_IV.jpg


    auto_transe_fluid_DII.jpg


    meke eka eka model tiyenawa machan toyota ekata cl ekak dila ahaganin un kiyanawa mokadda danna one kiyala
    http://www.toyota.lk/genuine-spare-parts/toyota-genuine-motor-oil/

    mekata gihin balanna
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    hodama toyota atf eka tama but parana owner monawa demmada danne ne...mobil ekath hodai...
     

    dinukaperera

    Well-known member
  • Dec 21, 2006
    1,630
    517
    113
    Macho vehicle eken vehicle ekata model eken model ekata use karana ATF oil wenas wenawa. Toyota ekak nisa poddak Toyota lanka eken ahuwoth hondai.
     

    sampathapg

    Member
    Jul 8, 2011
    1,002
    27
    0
    Macho vehicle eken vehicle ekata model eken model ekata use karana ATF oil wenas wenawa. Toyota ekak nisa poddak Toyota lanka eken ahuwoth hondai.

    hondama eka machan toyota motor oil eka tamai wahaneta machan
    gana nam tikak wage wadi wei but ekaparai danne eka vehicle ekata hondai mahcan
    auto_transe_fluid_T_IV.jpg


    auto_transe_fluid_DII.jpg


    meke eka eka model tiyenawa machan toyota ekata cl ekak dila ahaganin un kiyanawa mokadda danna one kiyala
    http://www.toyota.lk/genuine-spare-parts/toyota-genuine-motor-oil/

    mekata gihin balanna

    hodama toyota atf eka tama but parana owner monawa demmada danne ne...mobil ekath hodai...

    Thank you very much
     

    KDH200

    Member
    Oct 5, 2012
    35
    1
    0
    Toyota D2 danna. Machine eken change karanna nam epa:no:. Hoda mechanic kenekta kiyala gear box 1 sump and filter 1 galawala sudda karala danna. Calibrate karanna oni ne. 4 liters can 1 ganna. 3.25 ltrs withara yanne. :) Mthaka widihata discount ekka oil can eka Rs. 4750 withara wenawa. Jaya wewa!
     
    Last edited:

    KDH200

    Member
    Oct 5, 2012
    35
    1
    0
    Auto Gear Oil maaru karaddee gear box eka machine walin flush karanna epa kiyanne ay?

    Mechine eken chance karanakota mechine eken karanne gear oil suck karana 1. Mostly lankawe pawichchi karanne awurudu 7-8tath wada parana wahana. So mechine eken suck karala oil change karanakota gear box eke thiye "O" rings and seals damage wenna puluwan. Ethakota aluth oil demmama aluth problems anna puluwan. Akai epa kiyanne :)
     

    netlife007

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    TOYOTA Corolla AE110 (Auto / 1998) කාර් එකට දාන්න හොඳ ම
    ඔටෝ ගියර් ඔයිල් එක / ATF (Automatic Transmission Fluid) මොකද්ද?

    Please help me !


    ask the dealer and get the correct oil. If you put a wrong oil, you will definitely screw up your transmission...........
     

    p990i

    Well-known member
  • Jul 10, 2010
    1,627
    60
    48
    Colombo
    machine eken suck karadddi full suck wenne na mcn normal manuel widihata oil ain karala danna... toyota nisa toyota oil danna awlk ne...oya koi ekath ekai bng...