කාර් එක මීයොන්ගෙ බේරගන්න විදිහක්

HarshaX

Junior member
  • Jun 4, 2014
    39
    4
    8
    අඩෝ දන්න උන් ඉන්නවනම් කියපන් ලොකු උදව්වක් බන්, කාර් එක ගැරජ් එකට දාන්න බෑ :no:..
    මීයො එනව බන්. මියො අල්ලන පෙට්ටියෙන් තම අල්ලන්නෙ (අර දැල් කූඩේ.:P) .

    අල්ලලා ගිහින් දැම්මට බෑ බන් අයේ කොහෙ හරි ඉදන් දවස් දෙක තුනකින් අයෙ එකෙක් එනව:angry:.
    මල වදේ බන් :oo:.

    ආතල් එකට ගන්නෙ නැතිව සිරා දන්න උන් කියපන් මේක ගොඩ දාගන්න විදිහක්

    සිරාම ලොකු උදව්වක් බන්.:yes:

    Machan car ekata ringanne podi meeyo nam un athulata yanava mage thiyena GB5 ekak eke airbay ema mun kala (curtain airbag).mn nm kare athulata yna eka navaththanna blower ekata ena vent ekata 1/2' net ekak ghuva dn athulata enna ba.engine bay ekata ara service ekedi gahana spray eke sarata da mnda un enne na.
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    1491234d1459170635t-rat-proof-fencing-solution-rodent-menace-20160328-16.44.26.jpg



    Wire brush / Tar brush

    :lol:WTF yako they can jump neh, meeyonge owa anenne na :rofl:

    meeyo ena than wahan eka thamai hodama de..
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    ඔච්චර කට්ටක් කන්නෙ මොකටද බන්
    මී කතුරක් තියපන් එහෙම නැත්නම් රැට් පොයිසන් තියපන්
    දැන් ඉතින් කියන්න එපා මරන්න බැහැයි අරකයි මේකයි, ඔය ප්‍රශ්නෙද රැවුලයි කැදයි දෙකම බේරගන්න බෑ, එක්කො කාර් එක එක්කො මීයො
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    ඔච්චර කට්ටක් කන්නෙ මොකටද බන්
    මී කතුරක් තියපන් එහෙම නැත්නම් රැට් පොයිසන් තියපන්
    දැන් ඉතින් කියන්න එපා මරන්න බැහැයි අරකයි මේකයි, ඔය ප්‍රශ්නෙද රැවුලයි කැදයි දෙකම බේරගන්න බෑ, එක්කො කාර් එක එක්කො මීයො

    cabin eka athulata ringala marunoth sorry thama itin.
     
    • Like
    Reactions: crhunter

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    cabin eka athulata ringala marunoth sorry thama itin.

    Modern rat poison walin marenna kalin eyesight eka weak karana kathawak ahala thiyenawa ethakota meeya yantham hari eliya pena paththata yanawalu marenna kalin :(
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    Modern rat poison walin marenna kalin eyesight eka weak karana kathawak ahala thiyenawa ethakota meeya yantham hari eliya pena paththata yanawalu marenna kalin :(

    godak ewa ehema na, mortein rat kill thiyala mata epa una, dawas ganak gihin hoya gatte lee godak asse idala., dan nam hit rat kill glue use karanne. mun mage car eke cabin filter ekath kaala.
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    cabin eka athulata ringala marunoth sorry thama itin.

    Modern rat poison walin marenna kalin eyesight eka weak karana kathawak ahala thiyenawa ethakota meeya yantham hari eliya pena paththata yanawalu marenna kalin :(

    ඔවු
    රැට් පොයිසන් වල තියනවා කෙමිකල් එකක් ඒකෙන් උන්ගෙ ඇස් වල ඉන්ටර්නල් බ්ලීඩින් එකක් වෙනවා ඒක නිසා පොයිසන් එක වැඩ කරන්න ගනිපු ගමන් ආලෝකය හොයාගෙන යනවා


    godak ewa ehema na, mortein rat kill thiyala mata epa una, dawas ganak gihin hoya gatte lee godak asse idala., dan nam hit rat kill glue use karanne. mun mage car eke cabin filter ekath kaala.
    ගොඩක් ඒව වල නැහැ නෙමයි ගොඩක් ඒව වල අර මම කලින් කියපු කෙමිකල් එක තියනවා. මම වර්ග කීපයක් අරන් තියනවා හැම එකේම අර සීන් එක තිබුනා.
    ශුවර්ම නැත්නම් ඩිස්ක්‍රිප්ශන් එක කියවලා ගනින්, ඒකෙ විස්තර කරලා තියනවා

    අර කිරිටොපි කෑලි ලොකු කෑලි තියන එකයි හාල් ඇට වලට කලවම් කරලා පාට පාට තියන එකයි ඒ තරම් ඉෆෙක්ටිව් නැහැ (මේ දෙක ගොඩක් මීයො කන්නෙ නැහැ මොකද මන්දා)
    රෝස පාට පොඩි කෑලි කෑලි තියන එක පට්ටම ඉෆෙක්ටිව්, ඒකෙ කියලා තියනවා උන් ඒක නිකන්ම කනවා කියලා ඒ උනාට එහෙම කන්නෙ නැහැ, මම කරේ කුඩු කරලා බත් වලට කලවම් කරලා දාපු එක (මේක මෝටීන් එකද මන්දා)
    ටික කාලෙකට කලින් යූස් කරපු නිසා බ්‍රෑන්ඩ් නම් හරියට මතක නැහැ
     
    Last edited:

    SumuduSulari

    Member
    Jan 27, 2018
    935
    83
    0
    උඹලට මීයො අපිට කූඹි. මොනා කරලවත් මුන්ගෙන් බේරෙන්න බැහැ.

    ජොකා අස්සෙත් රින්ගනවා. එපා වෙලා ඉන්නෙ. හිතපන්කො නාලා එහෙම ටවල් එකෙන් පිහිද්දි කූඹි රොත්තක් සෙට් උනාම ආතල් එක.

    මීයොන්ටනම් මම් කරේ උන් යන පාර හොයාගත්තු එක මුලින්ම. උන් කොහොමත් එකම පාරෙ යන්නෙ. මොකක්ඩ පෙරමෝන් කේස් එකක්ලු. උන් ආරක්ශාවට ඒ පාරෙම එනවලු . අපේ කුස්සියට ඇවිත් ඊළඟ කාමරේට පැනලා එතන වයර් එකකින් එල්ලිලා නගින්නෙ.

    කුස්සියේ මීයොඉ ඉන්න සද්දෙ ඇහුනම මම් කාවහරි කුස්සියට යවනවා. මම් අනික් කාමරේ වයර් එක ගාව පොල්ලක් තියන් ඉන්නවා. ඔන්න ටිකකින් එකා එකා වයර් එකෙන් එද්දිම දෙනවා ඔලුවට.
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    උඹලට මීයො අපිට කූඹි. මොනා කරලවත් මුන්ගෙන් බේරෙන්න බැහැ.

    ජොකා අස්සෙත් රින්ගනවා. එපා වෙලා ඉන්නෙ. හිතපන්කො නාලා එහෙම ටවල් එකෙන් පිහිද්දි කූඹි රොත්තක් සෙට් උනාම ආතල් එක.

    මීයොන්ටනම් මම් කරේ උන් යන පාර හොයාගත්තු එක මුලින්ම. උන් කොහොමත් එකම පාරෙ යන්නෙ. මොකක්ඩ පෙරමෝන් කේස් එකක්ලු. උන් ආරක්ශාවට ඒ පාරෙම එනවලු . අපේ කුස්සියට ඇවිත් ඊළඟ කාමරේට පැනලා එතන වයර් එකකින් එල්ලිලා නගින්නෙ.

    කුස්සියේ මීයොඉ ඉන්න සද්දෙ ඇහුනම මම් කාවහරි කුස්සියට යවනවා. මම් අනික් කාමරේ වයර් එක ගාව පොල්ලක් තියන් ඉන්නවා. ඔන්න ටිකකින් එකා එකා වයර් එකෙන් එද්දිම දෙනවා ඔලුවට.

    පෙරමෝන් නෙවෙ බන් උන් චූ කර කර යන්නෙ.
     

    crhunter

    Active member
  • Aug 21, 2016
    614
    118
    43
    උඹලට මීයො අපිට කූඹි. මොනා කරලවත් මුන්ගෙන් බේරෙන්න බැහැ.

    ජොකා අස්සෙත් රින්ගනවා. එපා වෙලා ඉන්නෙ. හිතපන්කො නාලා එහෙම ටවල් එකෙන් පිහිද්දි කූඹි රොත්තක් සෙට් උනාම ආතල් එක.

    මීයොන්ටනම් මම් කරේ උන් යන පාර හොයාගත්තු එක මුලින්ම. උන් කොහොමත් එකම පාරෙ යන්නෙ. මොකක්ඩ පෙරමෝන් කේස් එකක්ලු. උන් ආරක්ශාවට ඒ පාරෙම එනවලු . අපේ කුස්සියට ඇවිත් ඊළඟ කාමරේට පැනලා එතන වයර් එකකින් එල්ලිලා නගින්නෙ.

    කුස්සියේ මීයොඉ ඉන්න සද්දෙ ඇහුනම මම් කාවහරි කුස්සියට යවනවා. මම් අනික් කාමරේ වයර් එක ගාව පොල්ලක් තියන් ඉන්නවා. ඔන්න ටිකකින් එකා එකා වයර් එකෙන් එද්දිම දෙනවා ඔලුවට.

    Ammmoh