කාර් කේස් ෴කාර් මිල ආයිත් අඩුවෙයිද?෴ !!!
මචන්
කාර් මිල ආයිත් අඩුවෙයිද??
මචන්
කාර් මිල ආයිත් අඩුවෙයිද??
මචන්
Duty nm adu wena ekak na...bt Car price poddk adu wei..mokada yassa ganan deela minissu wahana ganne na...gannath ba....
AMW eka adu kala wage anith ayath adu karanna wei....
machan gana adu wida danne na.. eth KC kiyanne 2007 withara neda? use karapu kena anuwa owa wenas wenawa... careful use karapu ekak nan. mokak unath Toyota nisa paduth naaa dan thiyana thathwe hatiyata.. kokatath hodata hoyala balapan.Toyota Passo 1ක් 18 කට තියෙනවා KC නොම්මරේ..
පාඩුයිද??
ගනන් අඩු උනොත් 18 ටත් වඩා අඩුවඉද බන්???![]()
Labana aurudde february wage wenakota tax anivaa adu wenna ona.. wadi karanna hethu una IMF eke gataluwai Doller ekai dan hari.. habai me widiyata thawa thawa yai nxt year adu wenava shure.. langadi nam malaaaaaaaaata wenne naha...!!!
Labana aurudde february wage wenakota tax anivaa adu wenna ona.. wadi karanna hethu una IMF eke gataluwai Doller ekai dan hari.. habai me widiyata thawa thawa yai nxt year adu wenava shure.. langadi nam malaaaaaaaaata wenne naha...!!!
ade ubata suwarda yen 22000 vahanayak tiyanawa lankawata gennakota sampurna mila kiyak weida siyalu tax sahitawa




Macahn ubata sure da bang
Uba kiyana widihata ehema vunoth ratata kalak yai
nathanm api hamota sorry .com...



Labana aurudde february wage wenakota tax anivaa adu wenna ona.. wadi karanna hethu una IMF eke gataluwai Doller ekai dan hari.. habai me widiyata thawa thawa yai nxt year adu wenava shure.. langadi nam malaaaaaaaaata wenne naha...!!!










Toyota Passo 1ක් 18 කට තියෙනවා KC නොම්මරේ..
පාඩුයිද??
ගනන් අඩු උනොත් 18 ටත් වඩා අඩුවඉද බන්???![]()
mama danna widiyata passo lada care ekak parts ganan wana ekak balapan





