කාර් කේස් ෴කාර් මිල ආයිත් අඩුවෙයිද?෴ !!!

Chathu D

Well-known member
  • Aug 13, 2008
    3,818
    276
    83
    Duty nm adu wena ekak na...bt Car price poddk adu wei..mokada yassa ganan deela minissu wahana ganne na...gannath ba....

    AMW eka adu kala wage anith ayath adu karanna wei....
     
    • Like
    Reactions: ishara3521919

    mamanamperi

    Active member
  • Jun 13, 2011
    684
    152
    43
    Toyota Passo 1ක් 18 කට තියෙනවා KC නොම්මරේ..
    පාඩුයිද??
    ගනන් අඩු උනොත් 18 ටත් වඩා අඩුවඉද බන්??? :(
    machan gana adu wida danne na.. eth KC kiyanne 2007 withara neda? use karapu kena anuwa owa wenas wenawa... careful use karapu ekak nan. mokak unath Toyota nisa paduth naaa dan thiyana thathwe hatiyata.. kokatath hodata hoyala balapan.
     
    • Like
    Reactions: ishara3521919

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Labana aurudde february wage wenakota tax anivaa adu wenna ona.. wadi karanna hethu una IMF eke gataluwai Doller ekai dan hari.. habai me widiyata thawa thawa yai nxt year adu wenava shure.. langadi nam malaaaaaaaaata wenne naha...!!!
     
    • Like
    Reactions: ishara3521919

    Hiram

    Well-known member
  • Jul 29, 2008
    1,938
    60
    48
    Panadura
    Labana aurudde february wage wenakota tax anivaa adu wenna ona.. wadi karanna hethu una IMF eke gataluwai Doller ekai dan hari.. habai me widiyata thawa thawa yai nxt year adu wenava shure.. langadi nam malaaaaaaaaata wenne naha...!!!

    Macahn ubata sure da bang
    Uba kiyana widihata ehema vunoth ratata kalak yai
    nathanm api hamota sorry .com...
     
    • Like
    Reactions: ishara3521919

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    ade ubata suwarda yen 22000 vahanayak tiyanawa lankawata gennakota sampurna mila kiyak weida siyalu tax sahitawa

    langadi nam lankave market eka adu wenne naha vahana wala..

    Roughly kiyannam machan mama tax wadinne kohomada kiyala nam danne naha hariyatama..

    umba me kiyala tiuyenne YEN 220000 (delaksha visi dahai kiyala mama hitanava)

    yen 1 = Rs.2 gane gattot Rs.440000 laks

    1:1 tax gahuwot 880000 laks

    vat 12% wadunama Rs.985600

    etakota oya anan manan clearance paymaents ekka 14 , 15 laks wage wei..

    shure naha ban wadi wennat puluwan wahane tiyana angopanga anuwa, engine capacity eka anuwa......:yes::yes:

    meka anumana karala kiyapu ganak machooo...... waradi nam baninna epoo.. mama me tax side eka danne naha..:D:D
     

    Pink panther

    Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    nZy8.jpeg
     
    • Like
    Reactions: ishara3521919

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Macahn ubata sure da bang
    Uba kiyana widihata ehema vunoth ratata kalak yai
    nathanm api hamota sorry .com...


    shure ekak tiyanava machoo... labunu wiswasa wantha aranchi magayakin..
    mokada wadi kare ara mama kiyapu hetun walata, IMF eka ehema dan labunane.. oka gannane me pennuwe ape rate badhu adayama hondai api hira wenne naha kiyala. itin passe apahu adu wenawa habai thawa auruddak wath yai.. Dolar eka goda giyot brand new evata wadi una gana langadima adu wei. bt tax case ekata nam tkk kal yai..

    eth maha rajawa satha 5 kata shure nathooo........:P:P:P