කාර් ලෝන් එකක් දාගන්න කොහෙද හොඳම පොලිය අඩ&#354

Dj Asi

Active member
  • Jul 22, 2008
    833
    38
    28
    කාර් ලෝන් එකක් දාගන්න කොහෙද හොඳම පොලිය අඩ&#354


    කාර් ලෝන් එකක් දාගන්න කොහෙද හොඳම පොලිය අඩුම තැන

    මචන්ලා රෙජිස්ටෙඩ් කාර් එකක් ගන්නවානම් කොහොමද ගන්නේ ලීසින් අඩුම කොහෙද ගත්ත උන් ඉන්නවනම් පොඩ්ඩක් කියපල්ලා මොනාද අවශ්‍ය ලියකියවිලි ලොකු උදව්වක් :confused::confused:



     
    • Like
    Reactions: gayan_lakshitha

    tlhewage

    Active member
  • Oct 17, 2013
    285
    32
    28
    poddak kiyapan ban NTB eke interest rate eka keeyada? umba damme registerd vehicle ekakatada? down payment ehema wisthara tikak kiyapan machan puluwannam :yes::yes:


    unregistered gathte. 15% wage ban rate 1. wahane watinakamin 70% k denawa machan man hitanne. man down payment eka 14 k dunna ban. wagon r FX 1k gathte. PM 1k dapan tawa wistara one nam. bank walata call karala rate ahapan. tax case 1 nisa me dawas wala lease awul..
     

    thilaapiya

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,062
    287
    83
    Leasing nam danna epaa goyioo..podi hari miss ekak unoth wahaneth nee..gewapu tikath ne..huppe thamai anthimata.try ekak deela beluwe nedda Personal loan ekak ganna? NDB, Commercial Bank try karala balapan. me deken support ekak oni nam PM karapan. contacts wala Numbers dennam.
     
    • Like
    Reactions: gayan_lakshitha

    Dj Asi

    Active member
  • Jul 22, 2008
    833
    38
    28
    unregistered gathte. 15% wage ban rate 1. wahane watinakamin 70% k denawa machan man hitanne. man down payment eka 14 k dunna ban. wagon r FX 1k gathte. PM 1k dapan tawa wistara one nam. bank walata call karala rate ahapan. tax case 1 nisa me dawas wala lease awul..

    Thanks machnag

    Leasing nam danna epaa goyioo..podi hari miss ekak unoth wahaneth nee..gewapu tikath ne..huppe thamai anthimata.try ekak deela beluwe nedda Personal loan ekak ganna? NDB, Commercial Bank try karala balapan. me deken support ekak oni nam PM karapan. contacts wala Numbers dennam.

    Thanks machnag mama PM ekek dannam monahari ahanna ornenam

    peoples bank 12-13%

    Thanks machnag

    peoples leasing

    Thanks machnag

    puluwannama personal loan ekak dala ganin

    hmm ehema seen ekek da ela machan mama try ekak dennam ehenam eka safe wage ne :rolleyes::rolleyes:
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,760
    12,693
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Leasing nam danna epaa goyioo..podi hari miss ekak unoth wahaneth nee..gewapu tikath ne..huppe thamai anthimata.try ekak deela beluwe nedda Personal loan ekak ganna? NDB, Commercial Bank try karala balapan. me deken support ekak oni nam PM karapan. contacts wala Numbers dennam.


    mage commercial ban eke awrudu 6ka wage history ekak tiyenawa.. maseta 80k wage avg ekak tiyenawa deposit wala awruduu 6tama..

    eth mama freelance nisa.. mata pay sheet ekak na ne.. last month 9 nam 1.5lak wage monthly dala athi.. so, mewa pennala mata loan ekak ganna berida ban?
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    mage commercial ban eke awrudu 6ka wage history ekak tiyenawa.. maseta 80k wage avg ekak tiyenawa deposit wala awruduu 6tama..

    eth mama freelance nisa.. mata pay sheet ekak na ne.. last month 9 nam 1.5lak wage monthly dala athi.. so, mewa pennala mata loan ekak ganna berida ban?

    com bank eke unta income eka wadak na, docs illanawa :yes:
    mage loku turn over ekak thibilath un mata lease eka dun na, NDB eken mata 5.3Million dunna, guarantors nathuwa