කාලෙකට පස්සෙ මගෙන් ප්‍රශ්නයක් උඹලට

Cypress

Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    580041.jpg
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,262
    34,900
    113
    මොන උට්ටක් කියනවද මන්දා.
    මට නම් මෙලෝ දෙයක් තේරුනේ නෑ

    ඒක නෙමෙයි උඹ ගෙදරින් එළියට යනවා නම් NIC අරගෙන පලයන් මතක ඇතුව.
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,693
    2,789
    113
    උබට දැනෙන හෝ පීඩා විදින ප්‍රශ්නය/රෝගය මොකක්ද අද වෙද්දි.

    @AnuradhaRa මම අහපු දේට උත්තර දීපන්
    වැඩකට ඇති මිනිහෙක් වෙනුවෙන් කාලෙ නාස්ති කරපන්. ඌට අනුකම්පාවෙන් කියන දේවල් වලට විතරයි ඌ රිප්ලයි කරන්නෙත්.
     

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,160
    5,851
    113
    @spamcheck
    මේ හුත්තිගෙ පුතා suicide ප්‍රමොට් කරනවා මෙතන. මූ මොනාහරි කරගත්තොත් හරි, කරා වගේ රැඟුවොත් හරි මෙතන ඉන්න හැම එකාටම කෙල වෙනවා. ලංකාවෙ මේ වගේ තියෙන එකම ෆොරම් එක මේක. ඒක මේ වගේ කාල කන්නි වේසිගෙ පුතෙක් නිසා විනාස වෙලා යන්න ඉඩ දෙන්න එපා බන්. එක්කො මූව පොලිසියට report කරපන් පිස්සන් කොටුවකට දාන්න.

    මෙතන ඇත්තටම suicidal thoughts තියෙන උන් ඇති. උන්ට මුගෙ බොරු ත්‍රෙඩ් දැකලා ඇත්තටම මැරෙන්න උනත් හිතෙන්න පුලුවන්.

    අනික මූ මේක කරන පලවෙනි වතාව නෙවී. ban නොකලොත් මේක කරන අන්තිම වතාවත් නෙවී.
    Mamath kalin anantawath mege thred report kala. ekama ekak witarak ayin karana tibuna. wadak na ban meke adminlata oka ganak na.
    deyak wela kela wennama one mnge as arenna.
     

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    දැන් නත්තලට පවුලේ කට්ටිය එකතු වෙලා විනෝද වුනාට පස්සේ කලින් මැරෙන්න ගියේ අපරාදේ කියලා හිතෙයි. ඕක තමයි කිව්වේ ජීවත් වෙලා හිටියොත් ප්‍රශ්න තිබුනත් ජීවිතේ ටිකක් හරි විඳින්න පුලුවන් මැරුනොත් මුකුත්ම නැතිවෙනවා කියලා.
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    මෙතන ඇත්තටම suicidal thoughts තියෙන උන් ඇති.
    මේ හුට්ටිග් පුතා කරන මේ කැරි වැඩ වලින් සිරාවට සුවිසයිඩ් කරගන්න එකෙක් ත්‍රෙඩ් එඅක් දමත් උවත් විහිලුවට ගන්නවා අපි දැන්.
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    nitrogen gas hypoxia execution වලදි මාස්ක් එක පුල් සීල් කරන්නෙ ඇයි?

    ඒ වෙනුවට ප්‍රාස්වාස වාතය පිටකරන්න පුලුවන් වෙන විදියට නිකං මනුස්සයව සීල් කාමරයක තියන්න බැරිද
    සීල් කිව්වෙ

    ඔක්සිජන් සාන්ද්‍රණය අඩු කරනව පුලුවන් තරං 2-5% වගේ මට්ටමකට එනකං
    95-98% ක් නයිට්‍රජන් හරි හීලියම් හරි ආගන් හරි inert gas එකක් කාමරේ තියෙනව

    ප්‍රාස්වාස වාතය පිටකරන්න පුලුවන්නං
    choke වෙනව දැනෙන් විදියක් නෑනෙ
    Im Back Episode 4 GIF by Friends
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,698
    113
    මේ හුට්ටිග් පුතා කරන මේ කැරි වැඩ වලින් සිරාවට සුවිසයිඩ් කරගන්න එකෙක් ත්‍රෙඩ් එඅක් දමත් උවත් විහිලුවට ගන්නවා අපි දැන්.
    ඒක තමා බන්, මෙකේ සමහර උන් කරන වැඩ නිසා සිරාවටම උදව් ඕන එකෙක්ට උනත් උදාව්වක් කරන්න බයයි. මම දැක්කා අර MRI එකක් කරන්න සල්ලි නෑ කියපු ඩයල් එකක්. collection එකක් දාන්න තිබ්බා, ඒත් මුන් වගේ උන් නිසා බයයි තව හොර හුකන්නෙක්ද කියලා.
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    ඒක තමා බන්, මෙකේ සමහර උන් කරන වැඩ නිසා සිරාවටම උදව් ඕන එකෙක්ට උනත් උදාව්වක් කරන්න බයයි. මම දැක්කා අර MRI එකක් කරන්න සල්ලි නෑ කියපු ඩයල් එකක්. collection එකක් දාන්න තිබ්බා, ඒත් මුන් වගේ උන් නිසා බයයි තව හොර හුකන්නෙක්ද කියලා.
    එකනේ සක්කිලි බල්ලෙක් මු.
     
    • Haha
    Reactions: CamelToe

    CamelToe

    Well-known member
  • Dec 12, 2024
    594
    933
    93
    කාන්තාරයේ
    මූ කවදාවත් මැරෙන පොරක් නෙමෙයි. කවදා හරි ඇඩ්ඩින් මුව ban කරපු දවසට ඩිප්‍රෙෂන් වෙලා පිස්සෙක් මැරිලා යයි මොකද මූට මේක විතරයි ලෝකේ මේකෙන් පස්සේ මූට මොකුත් නෑ. නංගි අම්මා තාත්තා මස්සිනා ඔක්කොම මුගේ ඔලුවෙ තියන විකාර. මූ තනිකම හින්දා මනස විකෘති වෙච්ච ජීවියෙක්

    1000001020.jpg

    මේක කොටලා කාපන් අනුරාධ. පුරුෂ ශක්තිය වැඩිවෙයි
    ------ Post added on Dec 23, 2024 at 10:38 PM
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,311
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    කාමරේක CO2 හැන්ඩ්ල් කරන්න අමාරුයි! එහෙනම් soda lime හරි lithium hydroxide වගේ තියෙන්න ඕනේ CO2 නියුට්‍රලයිස් කරන්න. CO2 වෙන්ටිලේෂන් නැත්නම් hypercapnia එනවා. මාස්ක් වල one way valve ඇත්තේ inhalation valve එකෙන් fresh nitrogen එනවා exhalation valve එකෙන් CO2 මාස්ක් එකෙන් එලියට යනවා.

    නයිට්‍රජන් ටෑන්ක් එකකින් වගේ එනවා නං ටැංකියට පිටකරන CO2 මික්ස් වෙන්න පුළුවන් රිස්ක් එකකුත් තියෙනවා. ඇලබාමා සීන් එකේ එහෙම දෙයක් වුනාද දන්නේ නැ.
     
    • Like
    Reactions: CamelToe

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,036
    15,535
    113
    New Zealand
    උබට ඔච්චරටම මැරෙන්න ඕනි නම් අද රෑට @scurvy ගේ ගෙදර පලයන්. ගිහින් ඇද යට නිදා ගනින්. ඌ අද බිත්තර 100ක් ඕඩර් කරලා තියෙන්නේ. අද රෑ වලතරයා ඕකෙන් බිත්තර 10ක් විතර කාලා දන්නවා. හෙට එලිවෙද්දි ඕකා පඩින පැඩීල්ල ආඝ්‍රාණය උනාම උබට ලේසියෙන් ස්වර්ගස්ථ වෙන්න පුලුවන් :lol: