marana thunak athi minihek pani kaayaaමු මැරෙන්න යනව කියල නේද අන්තිමට කිරියෙන් ගියේ, මු මැරිල නෑ නෙ![]()
marana thunak athi minihek pani kaayaaමු මැරෙන්න යනව කියල නේද අන්තිමට කිරියෙන් ගියේ, මු මැරිල නෑ නෙ![]()
උබට දැනෙන හෝ පීඩා විදින ප්රශ්නය/රෝගය මොකක්ද අද වෙද්දි.
වැඩකට ඇති මිනිහෙක් වෙනුවෙන් කාලෙ නාස්ති කරපන්. ඌට අනුකම්පාවෙන් කියන දේවල් වලට විතරයි ඌ රිප්ලයි කරන්නෙත්.@AnuradhaRa මම අහපු දේට උත්තර දීපන්
Mamath kalin anantawath mege thred report kala. ekama ekak witarak ayin karana tibuna. wadak na ban meke adminlata oka ganak na.@spamcheck
මේ හුත්තිගෙ පුතා suicide ප්රමොට් කරනවා මෙතන. මූ මොනාහරි කරගත්තොත් හරි, කරා වගේ රැඟුවොත් හරි මෙතන ඉන්න හැම එකාටම කෙල වෙනවා. ලංකාවෙ මේ වගේ තියෙන එකම ෆොරම් එක මේක. ඒක මේ වගේ කාල කන්නි වේසිගෙ පුතෙක් නිසා විනාස වෙලා යන්න ඉඩ දෙන්න එපා බන්. එක්කො මූව පොලිසියට report කරපන් පිස්සන් කොටුවකට දාන්න.
මෙතන ඇත්තටම suicidal thoughts තියෙන උන් ඇති. උන්ට මුගෙ බොරු ත්රෙඩ් දැකලා ඇත්තටම මැරෙන්න උනත් හිතෙන්න පුලුවන්.
අනික මූ මේක කරන පලවෙනි වතාව නෙවී. ban නොකලොත් මේක කරන අන්තිම වතාවත් නෙවී.
Ekada fake hadan haminenne dawasemaඅනේ බෑන් කරන්න කියපං බං
මට වැඩක් නෑ මේක
ලබ්බටද පොන්නයෝ උඹ එහෙනම් මේක අස්සටම රිංගන්නෙ.අනේ බෑන් කරන්න කියපං බං
මට වැඩක් නෑ මේක
උඹට උත්තර දෙයි ඕකා මේන් කියලා. බලන් හිටපන්.@AnuradhaRa මම අහපු දේට උත්තර දීපන්
මේ හුට්ටිග් පුතා කරන මේ කැරි වැඩ වලින් සිරාවට සුවිසයිඩ් කරගන්න එකෙක් ත්රෙඩ් එඅක් දමත් උවත් විහිලුවට ගන්නවා අපි දැන්.මෙතන ඇත්තටම suicidal thoughts තියෙන උන් ඇති.
https://elakiri.com/threads/මේල්-පෑන්ටියක්-ඇන්දා.2179825/අනේ බෑන් කරන්න කියපං බං
මට වැඩක් නෑ මේක
nitrogen gas hypoxia execution වලදි මාස්ක් එක පුල් සීල් කරන්නෙ ඇයි?
ඒ වෙනුවට ප්රාස්වාස වාතය පිටකරන්න පුලුවන් වෙන විදියට නිකං මනුස්සයව සීල් කාමරයක තියන්න බැරිද
සීල් කිව්වෙ
ඔක්සිජන් සාන්ද්රණය අඩු කරනව පුලුවන් තරං 2-5% වගේ මට්ටමකට එනකං
95-98% ක් නයිට්රජන් හරි හීලියම් හරි ආගන් හරි inert gas එකක් කාමරේ තියෙනව
ප්රාස්වාස වාතය පිටකරන්න පුලුවන්නං
choke වෙනව දැනෙන් විදියක් නෑනෙ
ඒක තමා බන්, මෙකේ සමහර උන් කරන වැඩ නිසා සිරාවටම උදව් ඕන එකෙක්ට උනත් උදාව්වක් කරන්න බයයි. මම දැක්කා අර MRI එකක් කරන්න සල්ලි නෑ කියපු ඩයල් එකක්. collection එකක් දාන්න තිබ්බා, ඒත් මුන් වගේ උන් නිසා බයයි තව හොර හුකන්නෙක්ද කියලා.මේ හුට්ටිග් පුතා කරන මේ කැරි වැඩ වලින් සිරාවට සුවිසයිඩ් කරගන්න එකෙක් ත්රෙඩ් එඅක් දමත් උවත් විහිලුවට ගන්නවා අපි දැන්.
එකනේ සක්කිලි බල්ලෙක් මු.ඒක තමා බන්, මෙකේ සමහර උන් කරන වැඩ නිසා සිරාවටම උදව් ඕන එකෙක්ට උනත් උදාව්වක් කරන්න බයයි. මම දැක්කා අර MRI එකක් කරන්න සල්ලි නෑ කියපු ඩයල් එකක්. collection එකක් දාන්න තිබ්බා, ඒත් මුන් වගේ උන් නිසා බයයි තව හොර හුකන්නෙක්ද කියලා.