ආයේ ඉතිං රට ඉන්නවා කියලා එහේ කන කට්ට ගැන කියලා නෝන්ඩි වෙන්නත් බැහැ නේ
serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..
kohoma da danneමුන් ටෙල්සලා එකක් අරගන කරපු විඩීයෝ එක කිරියේ ට්රේඩ් එකක් දාල තිබ්බ මම එකේ කමෙන්ට් කරා කැල්ල මුට පොල්ල තියනව කියල ..මම මෙකි දන්න හින්ද කියුවේ
මම මෙකි දන්න හින්ද කියුවේ??මුන් ටෙල්සලා එකක් අරගන කරපු විඩීයෝ එක කිරියේ ට්රේඩ් එකක් දාල තිබ්බ මම එකේ කමෙන්ට් කරා කැල්ල මුට පොල්ල තියනව කියල ..මම මෙකි දන්න හින්ද කියුවේ
NZ, Ausi දෙකේම ඉන්දියන් කාරයෝ සාපයක් වෙලා තියෙන්නේ. වෙන රටක එකෙක්ට ජොබක් හොයන්න ලේසි නැහැ දැන්. ඉන්දියන් එවුන් හැම තැනම අල්ලලාYT Comment
අපි ඉන්නේ නවසීලන්ත යේ. මෙහෙ කියලත් වෙනසක් නැ. රස්සා නෑ. කාමර දෙකේ පොඩි ගෙදරකට සතියකට ලක්ෂයකට වඩා ගෙවන්න ඕනෑ. කුලී වැඩ කරලා ගෙවල් කුලිගෙව්වට පස්සේ ඉතුරුවක් නෑ.. මෙහෙ එන්න වියදම් කරපු සල්ලි කාන්දරාව හින්දා ආයේ ලංකාවට ගිහිල්ලත් බෑ. මෙහෙ ඉන්නේ සැපසේ දුක් විදින කණ්ඩායමක්. මේ රට වලට එනකන් මේවා තේරෙන්නේ නෑ.. අවම තමයි ඒ උණ හොද වෙන්නේ...
Their wedding:
උන්ගෙ වීඩියෝස් ඉස්සරම මම බැලුවා, කෙල්ලගෙ family එකම NZ වල ඉදියෙ, කපල් එක ඒ ගෙවල් වල ගිය ඒවත් videos තිබ්බා. මේකි NZ වලම grow up උන එකියක් වෙන්න ඕනෙ. වෙඩින් එක අරන් තීන්නෙත් NZ වල. කොල්ලා නම් student/work visa ආපු එකෙක් වගේ. වෙඩින් එකට කොල්ලගෙ parents ල ඇවිල්ලත් නෑ.

NZ, Ausi දෙකේම ඉන්දියන් කාරයෝ සාපයක් වෙලා තියෙන්නේ. වෙන රටක එකෙක්ට ජොබක් හොයන්න ලේසි නැහැ දැන්. ඉන්දියන් එවුන් හැම තැනම අල්ලලා
Supermarket, MacDonald's, KFC, Banks, IT companies, Government office walata ehemath unge ewun thamai ganneUber , DoorDash, Menulog monathma karanna ba punjab naki uncle la mulu dwasama oka karanne...

serendib KIWI youtube චැනල් එක කරපු කපල් එකේ කෙල්ල NZ සුද්දෙක් එක්ක පැනල් ගිහින් කියලා කියනවා..චැනල් එකේ ඔක්කොම වීඩියෝස් ඌ delete කරලා..nothing is permanent කියලා discription එකේ දාලා..
Their wedding:
උන්ගෙ වීඩියෝස් ඉස්සරම මම බැලුවා, කෙල්ලගෙ family එකම NZ වල ඉදියෙ, කපල් එක ඒ ගෙවල් වල ගිය ඒවත් videos තිබ්බා. මේකි NZ වලම grow up උන එකියක් වෙන්න ඕනෙ. වෙඩින් එක අරන් තීන්නෙත් NZ වල. කොල්ලා නම් student/work visa ආපු එකෙක් වගේ. වෙඩින් එකට කොල්ලගෙ parents ල ඇවිල්ලත් නෑ.
Kella uba aduranwada
මුන් ටෙල්සලා එකක් අරගන කරපු විඩීයෝ එක කිරියේ ට්රේඩ් එකක් දාල තිබ්බ මම එකේ කමෙන්ට් කරා කැල්ල මුට පොල්ල තියනව කියල ..මම මෙකි දන්න හින්ද කියුවේ
kohoma da danne
ow dananwaKella uba aduranwada