Captain America
eke machang uwa arctic walata watunata passe u,47 years COMA 1 inne.mans coma eken nagitiddi me kale wela mkada aurudu 47 passe ne nagitinne ekai.ara anthimata ena kalu thattaya thama avengers la kattiya set kranne....
Captain America super hero krana project 1 hitapu STARK ge putha thama dan IRON MAN...ahemai avengers la set wenne......
Ethekota THOR ge loken pahalata watena thor ge malli thama Avengers lage enemy widihata inne.....
Captain America eke ara thiyana CUBE eka thama THOR film 1 anthimata hambena cube eka.....thanx
