කැම්පස් කෙල්ලෙක් අංකල් කීව

Wadakaru

Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ඊයෙ දවල් කැම්පස් එකේ කැටේකුත් උස්සගෙන ආව කෙල්ලෙක් අංකල් කියල හෑල්ලක් කියන්න පටන් ගත්ත. අංකල් කීව ගමන් මට ලොකු තරහක් ආව කියල ඒකිට තේරුනා.
    අංකල් නෙවෙයි අයිය කියල මං ආව එන්ඩ.
    ලොකු දුකක් දැනෙනව බං තාම
    කිසි වැඩක් කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ ඊයෙ ඉදන්. ඒක හිතේ දෝංකාර දෙනව. නින්ද ගියෙත් නෑ. ජීවිතේ අවසාන කාලෙ කියල හිතෙනව.

    උබල කියපු විදියට FB එකේ කෙල්ලො ටෝක් කරන්න ගිහින් 2007 හදපු අකවුන්ට් එකත් බෑන් උනා කෙල්ලො රිපෝට් ගහලම. මං සෙක්ස් ගැන කතා කරෙත් නෑ.

    මාත් මේගාන ඒත් මූනෙ වයසක් පේන්නෙ නෑ. මාසයක් තිස්සෙ රෑට විතරයි බත් කෝප්පයක් කන්නෙ. ඒත් බඩ අගලක් අඩු නෑ. ඔපරේෂන් කරන්නත් බෑ සීනි නිසා
    maxresdefault.jpg
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    තෝ අපිට අදෝනාව කියන්න ආවද?


    ආදරේ කියන්නෙ ලස්සන සල්ලි තියෙන අය අහුවෙන උගුලක්
    කැත සල්ලි නැති අපි ඒකට අහුවෙන්නෙ නෑ
    කියන්න ඇන්ටි කියලා හෑල්ල අහන් ඉඳලා රුපියල් පහක් විතර දාලා එන්නනෙ තිබ්බෙ
    ඒ වෙලාවට ආපු ශොක් එකට ඕව මතක් උනේ නෑ බං
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඊයෙ දවල් කැම්පස් එකේ කැටේකුත් උස්සගෙන ආව කෙල්ලෙක් අංකල් කියල හෑල්ලක් කියන්න පටන් ගත්ත. අංකල් කීව ගමන් මට ලොකු තරහක් ආව කියල ඒකිට තේරුනා.
    අංකල් නෙවෙයි අයිය කියල මං ආව එන්ඩ.
    ලොකු දුකක් දැනෙනව බං තාම
    කිසි වැඩක් කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ ඊයෙ ඉදන්. ඒක හිතේ දෝංකාර දෙනව. නින්ද ගියෙත් නෑ. ජීවිතේ අවසාන කාලෙ කියල හිතෙනව.

    උබල කියපු විදියට FB එකේ කෙල්ලො ටෝක් කරන්න ගිහින් 2007 හදපු අකවුන්ට් එකත් බෑන් උනා කෙල්ලො රිපෝට් ගහලම. මං සෙක්ස් ගැන කතා කරෙත් නෑ.

    මාත් මේගාන ඒත් මූනෙ වයසක් පේන්නෙ නෑ. මාසයක් තිස්සෙ රෑට විතරයි බත් කෝප්පයක් කන්නෙ. ඒත් බඩ අගලක් අඩු නෑ. ඔපරේෂන් කරන්නත් බෑ සීනි නිසා
    maxresdefault.jpg

    ithin balapan, uba dan uncle look eke innaddi, marry karannath aunty look thamai set wenne, kello try karanna epa
     
    • Dislike
    Reactions: Wadakaru

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ඔව් හුත්ත, කැම්පස් කෙල්ලො නම් කමක් නෑ. ගෑණිගෙ වයසෙ උන් අංකල් ගාණකොට තමයි එපා වෙන්නෙ
    උබට ගෑනියක් ඉන්නවනෙ ඉතින් කොට කොට ඉන්ඩ
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඕක මං දැනටම දන්නව
    ගොඩ එන්ඩ විධියක් කියපන්
    mechchara kal pissu kelala dan goda enna,
    sirawatama goda enna ona nam, mata dapan photo eka ubage, wihilu newei, leak karanne naha
     
    • Sad
    Reactions: Wadakaru

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,043
    6,965
    113
    Nawala
    ඊයෙ දවල් කැම්පස් එකේ කැටේකුත් උස්සගෙන ආව කෙල්ලෙක් අංකල් කියල හෑල්ලක් කියන්න පටන් ගත්ත. අංකල් කීව ගමන් මට ලොකු තරහක් ආව කියල ඒකිට තේරුනා.
    අංකල් නෙවෙයි අයිය කියල මං ආව එන්ඩ.
    ලොකු දුකක් දැනෙනව බං තාම
    කිසි වැඩක් කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ ඊයෙ ඉදන්. ඒක හිතේ දෝංකාර දෙනව. නින්ද ගියෙත් නෑ. ජීවිතේ අවසාන කාලෙ කියල හිතෙනව.
    පරණ උනත් මගෙ ඇන්ජිම තාම තිතට දුවයි
    හැට පැන්නත් වදුරා හලෝ යන්නේ උඩින් තමයි

     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ඔක්කොටම කලින් උඹේ මානසික ලෙඩ වලට බෙහෙත් ගනින් අසන්ක පොන්ස්
    උබ අර මයිහබ් පොන්නයගෙ ගූ කන වහල නේද
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    උබට වෙලා තියෙන්නෙ අනික් උන්ට disrespect කරලා keri කතා කියල bully කරල උන්ගෙන් සාපෙ වැදිලා.

    දැන් බං බලපං.
    මම ජීවිතේට hate කරන්නේ ඉන්දියන් එවුන් ව විතරයි. උන්ව දකින තැන bully කරත් අනික් සියලුම සත්වයන් ට කරුණාව දක්වන්න පුරුදු වෙලා (wanduranta muwonta gonunta thalagointa kukulonta wal uronta wage kana bona saththunta maduruwonta hera :P). Gay lesbian transgender pansexual LGBTQ+ GenZ
    අර z මේ z හැම දෙයක්ම බලන්නෙ open minded. Never be jealous.
    ඕවා වලින් තමුන් ගෙ මුණ reflect වෙනවා.
    Quality එකක් Integrity එකක් නැති උනාම හැදෙන aura එක chora.

    Fitness සුද්දි කෙල්ලෝ ගෙ ඉඳන් local 23 පොඩි kali වෙනකං ඕන තරම් සෙට් වෙනවා. සල්ලි සත පහක වියදමක් නැහැ. Foreign කෙල්ලන් විතරක්ම body count එක ඇහුවොත් තෝ මැරෙනවා.
    කෙල්ල ගෙ යාළුවෝ ඉන්නවා stripper club owner kello. ඒව වල ඉන්න කෙල්ලෝ සෙට් කරලා තියනවා අම්බානක.
    Reject කරපු කෙල්ලෝ ඉන්නවා වයස අඩු එවුන් ඊට වඩා ඔය ඔක්කොටම වැඩිය.
    Aura matters bijjo.
    Keri කම් ටික අඩු කරල Quality mindset එකක් හදා ගනින්. උබට මං මීට කලිනුත් කියන්න ඇති
     
    Last edited:

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,440
    32,173
    113
    ඊයෙ දවල් කැම්පස් එකේ කැටේකුත් උස්සගෙන ආව කෙල්ලෙක් අංකල් කියල හෑල්ලක් කියන්න පටන් ගත්ත. අංකල් කීව ගමන් මට ලොකු තරහක් ආව කියල ඒකිට තේරුනා.
    අංකල් නෙවෙයි අයිය කියල මං ආව එන්ඩ.
    ලොකු දුකක් දැනෙනව බං තාම
    කිසි වැඩක් කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ ඊයෙ ඉදන්. ඒක හිතේ දෝංකාර දෙනව. නින්ද ගියෙත් නෑ. ජීවිතේ අවසාන කාලෙ කියල හිතෙනව.

    උබල කියපු විදියට FB එකේ කෙල්ලො ටෝක් කරන්න ගිහින් 2007 හදපු අකවුන්ට් එකත් බෑන් උනා කෙල්ලො රිපෝට් ගහලම. මං සෙක්ස් ගැන කතා කරෙත් නෑ.

    මාත් මේගාන ඒත් මූනෙ වයසක් පේන්නෙ නෑ. මාසයක් තිස්සෙ රෑට විතරයි බත් කෝප්පයක් කන්නෙ. ඒත් බඩ අගලක් අඩු නෑ. ඔපරේෂන් කරන්නත් බෑ සීනි නිසා
    maxresdefault.jpg
    kella hithanna athi "seeni thaththek" kiyala
    lol