මචන් මම මේ site එකේ දවසට පැයක් විතර වැඩ කරලා මාසෙට 3000-4000 ක් හොයනවා .මේක ට්රය් කරන්න හරිම ලේසියි
සල්ලි withdraw කරගන්නේ කොහොමද? මම ඉස්සර skirill වලින් කලේ දැන් litecoin වලින් බයිනෑන්ස් වලට අරන් P2P withdraw කරනවා.
මචන් මම මේ site එකේ දවසට පැයක් විතර වැඩ කරලා මාසෙට 3000-4000 ක් හොයනවා .මේක ට්රය් කරන්න හරිම ලේසියි
බෝඩිමට 5000+ඔන්ලයින් වැඩ එක පාරට කරන්න බෑ
කාගිල්ස් කීල්ස් වගේ ඒවගේ පාට් ටයිම් කරපං
මැක්ඩොනල්ඩ් වගේ ඒවගේත් තියෙනවා ජොබ්
නැත්නම් ක්ලාස් කරපං ඕවා තමා අපේ උන් කරේ
--------------
අපි යන කාලේ මොරටුවේ
බෝඩිමට 1500-2000
දවල් කෑම එකක් 20
ප්ලේන්ටි ය 5
එළියේ කඩේකින් කෑවොත් 60-80
හොදම කඩේකින් කෑවොත් 150
සිගරට් එක 15
ගල් බෝතලේ 400
ස්පෙෂල් බෲ බියර් එක 80
වැඩි ඇතක නෙමේ මේ 2010
රුපියල් 6000 කින් වගේ ඔක්කොම ශේප් ඒ කාලේ..
LTC වලින් මචන් Binance wallet එකට ගන්නවා. මට Skrill පෙන්නේ නැහැ දැන්සල්ලි withdraw කරගන්නේ කොහොමද? මම ඉස්සර skirill වලින් කලේ දැන් litecoin වලින් බයිනෑන්ස් වලට අරන් P2P withdraw කරනවා.