mama nam kalin ma dannawa .. oya manussaya awurudu gaanak kaapu katta nikan atha hari na .. moda sinhallu uda pannata mata 100% sure thibba ranil enawa kiyala ,, mona magula unath me welawe hatiyata 1 and only hope ranil witharai ,, apith business karanne a nisa rata stable wenawai balanna ona. pinata kanna bonna dena president kenek wedak na me welawe wedak thiyenne rata stable karanna puluwan kenek . pinata kana bona kaalakanni inna nisai me rata goda yan naththe .. okunta kela welaa yanna ona,, katin bathala hitawala wedak na