කැරියො ඉන්නවනම් වරෙව්

Karmaya

Well-known member
  • Aug 29, 2023
    617
    654
    93
    Ko link eka dapan ponayooo. Ube ammata ballo gahanawa neda
    කක් පොන්නයා. ගෑනිට දිව දාලා ලෑස්ති කරලා තියපන් මං අද හවස එනවා. හොඳ කීකරු බල්ල වගේ හිටියොත් උඹටත් පුකේ පාරක් අරින්නම්.
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    කක් පොන්නයා. ගෑනිට දිව දාලා ලෑස්ති කරලා තියපන් මං අද හවස එනවා. හොඳ කීකරු බල්ල වගේ හිටියොත් උඹටත් පුකේ පාරක් අරින්නම්.
    Eeta kalin puka hodan hitapan wesige kollo massina enawa neda hawasa thoge puka palanna
     

    Karmaya

    Well-known member
  • Aug 29, 2023
    617
    654
    93
    Eeta kalin puka hodan hitapan wesige kollo massina enawa neda hawasa thoge puka palanna
    වෙලා ගියේ තෝ ගෑනිට දිව දැම්මා නේද? අන්න එහෙම කීකරු බල්ලෙක් වගේ ඉඳපන්. නැත්නං තොට බලන්න දෙන්නේ නැහැ කක් පොන්නයෝ
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,902
    26,403
    113
    මන් තමයි රහල්. උබලා වගේ හැංගිහොරා පොන්න ආතල් දෙන්නෙ නෑ. ගේමනම් ගේම.
    Screenshot-20230927-145715-Photos-2.jpg
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    වෙලා ගියේ තෝ ගෑනිට දිව දැම්මා නේද? අන්න එහෙම කීකරු බල්ලෙක් වගේ ඉඳපන්. නැත්නං තොට බලන්න දෙන්නේ නැහැ කක් පොන්නයෝ
    Ne ube akkata massina puke arala, ekai wela gihin tiyenne. Uba keekaru balla wage renna pucata guuu tika ganna dup gihin puca hodan hitapan

    මූට වයස කීයද 🙄
    22
    ------ Post added on Sep 27, 2023 at 5:04 PM
     

    2by2

    Well-known member
  • Dec 9, 2017
    1,642
    1,101
    113
    මන් තමයි රහල්. උබලා වගේ හැංගිහොරා පොන්න ආතල් දෙන්නෙ නෑ. ගේමනම් ගේම.
    Screenshot-20230927-145715-Photos-2.jpg
    ඉතින් අපිට පුකද ?