කෑම නිසා මිනිස්සු වෙනස් වෙනවද 🤔

funny cook lanka

Junior member
  • Sep 18, 2021
    61
    17
    8

    කෑම හින්දා මිනිස්සු වෙනස් වෙනවා ඒ තමා රෑපයෙන්,හැඩයෙන්,බරෙන් ඉතිං මේ කියන්ඩ යන කෙනා ඇමරිකාවේ යූටියුබ් තරුවක් මෙයාගේ නම තමා NIKOCADO AVOCADO (search කරලා බලන්න ).Mukbang කියන්නේ yt වල තියෙන එක concept එකක් එකේ තේරුම තමා විශාල කෑම කන්දක් කන ගමං ලයිව් stream කරන එක ඒ කියන්නේ කකා වීඩියෝ කරනවා ඉතිං වැඩේ කියන්නේ නික් මුල් කාලේ වීගන් කෙනෙක් මෙයාට හොඳ⁣ට වයලින් ගහන්ඩ පුළුවන් ඉතිං මෙයා මුල් කාලේ වීගන් කෑම තමා කන්නේ පස්සෙ පස්සෙ පොරට රහ වැටිලා වීගන් එක පැත්තකින් තියලා කන්න පටං ගත්තා සොසේජස්,බර්ගර් ඇමරිකන් street food junk food noodles වගේ දේවල් පොර මේ ලඟදි රාත්තල් 400ක් බර උනා. හැබැයි නික් ඒක බාධාවක් කර ගත්තේ නෑ කෑම කන එකට ඒක සැමරුවෙත් පොර කන ගමං දැං නික්ට කන ගමං හුස්ම ගන්නඩ බෑ breather machine එකක් ගහගෙන තමා කන්නේ තව ඇවිදින්න අමාරුයි mobility scooter එකක තමා යන්නේ ,ජීවිතය හරි පුදුමාකාරයි නේද යාලු⁣වනේ ,ජීවිතේ කියන්නේ චොයිස් වලට එයා තමංගේ ජීවිතේ කියලා තෝරගත්තේ කෑම කන එක ඇමරිකාව කියන්නේ පුදුම නිදහස් රටක් තමංට කැමති විදිහට ජීවත් වෙන්න පුළුවන් .

     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,357
    1
    61,953
    113
    Mother Earth
    මේක රඟපෑමක් බන්. අර ඔක්සිජන් බටයක් නහයට ගහල තවත් viewers ලට click කරලා බලන්න convince වෙන විදිහෙ thumbnail එකක් දානවා. mukbang videos කියල කියන්නෙ ඕවට. ගොඩක්ම ඕව බලන අයට නොදැනිම කාලයක් ගිහින් gastritis වගේ එන්න පුළුවන්. අනික කවුරු හරි තව කෙනෙක් කන දෙයක් බලන් ඉන්නව නම් මොළේ චෙක් කර ගන්න කියල තමයි කියන්න තියෙන්නෙ.

    mata nam rice ekak koththuwak kawata passe kawe aparade hithenwa, salli neme wadi joliyak na wage
    සිරා. ජරාවල් කෑවම පහුවෙනිදට මූණෙ කුරුලෑ එනවා. අනික දිරවන්නත් වෙලා යනවා බන්. බඩවල් එනවා සතියෙන්. fitness බහිනවා. මාත් කන්නෙ නෑ.
    ------ Post added on Jun 1, 2023 at 9:48 AM
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    මූගේ බර අඩු වෙලාලු
    ආ ඔව් නේ මූ ටිකක් කෙට්ටු වෙලා

    මේක රඟපෑමක් බන්. අර ඔක්සිජන් බටයක් නහයට ගහල තවත් viewers ලට click කරලා බලන්න convince වෙන විදිහෙ thumbnail එකක් දානවා. mukbang videos කියල කියන්නෙ ඕවට. ගොඩක්ම ඕව බලන අයට නොදැනිම කාලයක් ගිහින් gastritis වගේ එන්න පුළුවන්. අනික කවුරු හරි තව කෙනෙක් කන දෙයක් බලන් ඉන්නව නම් මොළේ චෙක් කර ගන්න කියල තමයි කියන්න තියෙන්නෙ.


    සිරා. ජරාවල් කෑවම පහුවෙනිදට මූණෙ කුරුලෑ එනවා. අනික දිරවන්නත් වෙලා යනවා බන්. බඩවල් එනවා සතියෙන්. fitness බහිනවා. මාත් කන්නෙ නෑ.
    ------ Post added on Jun 1, 2023 at 9:48 AM
    මූ කොච්චර කෑවත් ලෙඩක් නෑ වගේ බං ,ඔය කෑම කන vid බලන එකත් නිකං porn බලනවා වගේ තමා ,මොලේ කෙමිකල් අවුල් යනවා
    ------ Post added on Jun 1, 2023 at 10:05 AM
     
    • Love
    • Like
    Reactions: Psiko and Candid-B

    Jack London

    Well-known member
  • Jan 17, 2023
    1,015
    1,482
    113
    50
    Glen Ellen, California, U.S.
    ඌ කැරි සල්ලියක් හොයන්න ඇති නේ! දැන් තියෙන්නේ ඔය රෙද්ද නවත්තල ආපහු හෙල්දී විදියට ජීවත් වෙන්න ගන්න එක, ඌට ඒකෙනුත් වීඩියෝ කරලා කලින්ටත් වඩා හොයන්න පුළුවන්
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,048
    113
    අම්මෝ බය හිතෙනනා..ලංකාවෙත් ඉන්නවා මේවගේ අය