කෙල්ල ඉස්කෝලේ යන කලේ debate කරලා තිබ්බ නම් එහෙම විනාසයක් වෙනවා නේ බන්...





machan okata software
ehema nedda




ඔයානම් මාරයි අෆ්ෆා........ආලය බීඩියකි
එය උරන්නා මෝඩයකි
කෙරවල් ගිනිගොඩකි
අන්තිමට අලු ගොඩකි
![]()



කෙල්ල ඉස්කෝලේ යන කලේ debate කරලා තිබ්බ නම් එහෙම විනාසයක් වෙනවා නේ බන්...

ape gedarin puluwan tharam hoyaganna beluwa eth no news eyage ammalwath katha karanne ne
mona karannada laba upan hetilajai yako..ohoma kiyanna epa.. lokke wiwida kara ganu innawa.. .. kello wadi pramanayak ashraya karapu thara mata ma thama hari gani wa thora ganna puluwan..
![]()
![]()
Apinam oya 2.50 keli passe yanne ne.. Oooonamanam okunta enna beriye mage passe
Ethakota salakaaa balamu 

