කිතුණු පල්ලිය හිටපු හමුදාපතිගේ රෙදි ගලවය

thusitharhm

Well-known member
  • Jul 15, 2011
    13,450
    1,403
    113
    දැන් නම් හදේ
    minissu 370 k marunata passe mahesh awilla kiyanawa u web ekenlu danne. e kiyanne pattaren web ekata maru wenna kiyla. nawa dakmak samaga mahesh. muta wada hodai jvp eke bus conductor:D:DNext jvp leader


    u ehema ekak kiyala ne ban oya fb eke post wiswasa karanna epa :yes:
    janadipathi komisame sakshi deepu video eka balapan youtube athi.




    election nisa newei kewe, ammo nathnam inna wen ne :rofl:
     

    thusitharhm

    Well-known member
  • Jul 15, 2011
    13,450
    1,403
    113
    දැන් නම් හදේ
    President
    PM
    Defence minister
    Army commander.


    E unata MR denan hitiye eya mukuth kaleth ne :rofl:


    kage kageth killota wala hunu tika tika newei goda goda thiyanawa. eth ape wahallu ewa piliganna lesthi ne. MR kewa uge aaraksha ansha denuwath kalata u dan ne kiyala. :rofl: ane baba, uge araksha ansha wala unta re heenen awith kiyanna athi a kiyalath MR denuwath nokara amma babawa balanawa wage baya wei kiyala nokiya inna athi :rofl:
     

    amd2100

    Active member
  • Mar 26, 2008
    774
    152
    43
    කිතුණු පල්ලිය හිටපු හමුදාපතිගේ රෙදි ගලවයි "පාස්කු ප්‍රහාරය මහේෂ් සේනානායක දැනන් හිටියා .කිසිම දෙයක් කලේ නෑ ..."



    තවත් පලයල්ලා මේ අපරාධකාරයා පස්සේ..:angry::angry::angry:



    එකම විසදුම


    And gono me engalatha sabawa. Eka katholica sabawa newi. Owage gon media conference tiyenane na. Cardinal kawadawath mahesta mukuth kiyalath na. Owage danne nati gobba post dala Cha wenna epa ban. Ubalage wahal Kama tamai.
     

    amd2100

    Active member
  • Mar 26, 2008
    774
    152
    43
    තෝ මේකේ රීපුව කුනු වෙලා පනුවො ගහල ඔජස් ගලල තියෙන්නේ දැන් එරෝසන් . බොලාට මුලධර්මවාදියෙක් හරි කඩේ යනවනම් ඒ වෙලාවට ඌ හොදයි නැත්තම් NGO නඩයි කියයි , ගූ කන වහල්ලු කියයි . තොපිල තරම් වහල්ලු නැ මේ රටේ වෙන කොහෙවත් . බලන් හිටපන් දියසෙන් කුමාරය ඇවිලා උබලව 17 බේරගන්න කම් .

    Sirawara ban. Ekanam atha.
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    කිතුණු පල්ලිය :baffled: :dull: arrest warrant eka awama thamai press conference tiyanna mathak une :rofl:
     

    sanoka

    Well-known member
  • Dec 6, 2007
    5,152
    1,239
    113
    kage kageth killota wala hunu tika tika newei goda goda thiyanawa. eth ape wahallu ewa piliganna lesthi ne. MR kewa uge aaraksha ansha denuwath kalata u dan ne kiyala. :rofl: ane baba, uge araksha ansha wala unta re heenen awith kiyanna athi a kiyalath MR denuwath nokara amma babawa balanawa wage baya wei kiyala nokiya inna athi :rofl:

    yako, list eke anthima ekawa highlight karanna kalin ... udama inna ewun harida balapan.... netnam umba UNP kiyala penawa matto :rofl:
     

    thusitharhm

    Well-known member
  • Jul 15, 2011
    13,450
    1,403
    113
    දැන් නම් හදේ
    yako, list eke anthima ekawa highlight karanna kalin ... udama inna ewun harida balapan.... netnam umba UNP kiyala penawa matto :rofl:

    eeya yako man oya koikatawath ne. UNP wage melo rahak nathi pakshekata nam kohomath ne :rofl: ammo jeewitheta wihiluwatawath ekek ohoma kewamai UNP :rofl::rofl: man uda kewa eka hari MR bannoth UNP ekek UNP ekata bannoth MR ekek. ehemani lankawe un :rofl:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    කිතුණු පල්ලිය හිටපු... 10-17-2019 07:57 PM ඌ මොනා කිව්වාම තොට මොකද උගේ අයිතිය

    ගෑස් කෑන් ගේ ගල් කොල්ලට රිදිලා :rofl:
     
    • Like
    Reactions: SuperX and Dr.Amdan

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    කිතුණු පල්ලිය හිටපු... 10-17-2019 07:27 PM ඌ මොනා කිව්වාම තොට මොකද උගේ අයිතිය

    අපරාදේ තෝයි තොගේ අම්මායි බෝම්බෙට අහු නොවුනේ.
     

    SuperX

    Well-known member
  • Jan 12, 2016
    2,557
    1,363
    113
    Rathnapure
    කිතුණු පල්ලිය හිටපු... 10-17-2019 07:26 PM ඌ මොනා කිව්වාම තොට මොකද උගේ අයිතිය

    Okey:lol:
    කපාගෙන කපාගෙන ගිහිල්ලා
     
    • Like
    Reactions: Silly point

    Scattered123

    Well-known member
  • Nov 18, 2012
    951
    325
    63
    Does it matter?
    එංගලන්ත සභාව ? උන්ට තියන පුකේ අමාරුව මොකද්ද කතෝලික පල්ලි වලට ගැහුවම. කාදිනල් කහින්නේ නැ දැන් එකට වෙන එකෙක් ගත්තා . එපා වෙලා ඕයි කෙහෙල් මල් චන්දේ දැන් සික්

    Mona ponnayekd huththo uba
     
    • Like
    Reactions: Dr.Amdan