කිරිපිටි ,පාන් පිටි,පාන් = මිල ඉහලට ,හෙට සීනි

surabada

Member
Jul 6, 2007
4,631
62
0
42
Sri Lanka
Umbala wagee aya nisa thamai mee ratata kela wela thiyenne.. Lajja nathiwa kiyanawanee umbalath. Arun kala nam muntath hondai needa:D


උබලා වගේ හැම ලබ්බටම කෑගහන්න වීරයෝ තමයි ලංකාවට කෙළ වෙලා තියෙන්නේ.... මොනදේ කරත් උබලා වගේ උන්ට වැරදියි...

 

maxi1026

Banned
Oct 29, 2008
52
1
0
dan una de una elaga parawath api Gal mahindayawa pannala dala rata bera ganimu gal mahinda ponnayata ba rata palanaya karanna
 

lkdood

Member
Apr 7, 2008
56,856
1,798
0
Washington, D.C. / London, U.K.
ewagema anduwe wiyadama wadi wela ekai tax gahan ne

even defence spending has increased
:shocked:

war is now finished but spending is going up


UK (population 60 million) active military: 240,000


$58 billion


Sri Lanka (population 20 million) active military: 260,000


$1.7 billion


vahana wela tax adu kara vahana gena eka adu wima nisa
 

Win Srilanka

Member
Jan 23, 2010
447
45
0
මෙය කරුණු මෙහම තියෙනකොට ඔන්න තවත් අත්‍යවශ්‍ය භාණ්ඩ මිල වැඩි කරනගෙන යනවා.රජය මෙ මෝඩ ක්‍රියාවෙන් බලාපොරොත්තු වෙන්නේ මොකක්ද?:confused::confused:

Chandaya dipu nathi ewunta padamak ugannanna:P
 

j@naka_86

Well-known member
  • Mar 17, 2010
    2,116
    267
    83
    බල්ලෝ බුරති.....

    මචන් තව ඉස්සරහට බල්ලොන්ටවත් බුරන්න හයිය නැති වෙනවා....කන්න නැතිව... බලාගෙන හිටපන්කෝ

    ආසියාවේ ආශ්චර්යය
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    මචන් අපේ අම්මලා තාත්තලා තරුණ කලේ පාන් ගෙඩියක් සත 05 ට, සපත්තු දෙකක් රු 1.50, ෂර්ට් එකක් රුපියලයි......

    මචන් මේවා කවදත් ඉහල යනවා තමයි.... උබලා නිකන් කෑගහන්නේ පලවෙනි පාරට බඩු මිල වැඩි උනා වගේනේ.....

    උබලා දන්නවද මේ ගනන් මම කිව්වේ 1960-1970 වගේ කාළවල..... ඊට පස්සේ වැඩිම කාළයක් රට පාලනය කරලා තියෙන්නේ එක්සත් ජාතික පක්ෂය.....

    මචන් නිකන් බොරුවට කෑගහන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලමු නේද????

    Machan eka deyak ahannadha? mey giyapaara chandeta kalin meeting wala koima deshapaalakyaekwath kiwwadha apitath prashna thiyenawa api athyawashya banda mila adu karanawa kiyala?? ay mila ihala yanawa kiyala dannawanm eda meyalata kiyanna bari..ay eda boruwata kiwwe arawa karannam mewwa karannam kiyala.. eey kiyanney meeting iwara wela intercooler ekey yanakota katha wenna athy neda "moadyo tika appudi gahanawa" kiyala.. mama adha kiwwey ada rajaya karana eka heta UNP kalath oyawadey unatath same thamai kiyaney mun okkoma apiwa kanna thamai inney..

     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    මචන් තව ඉස්සරහට බල්ලොන්ටවත් බුරන්න හයිය නැති වෙනවා....කන්න නැතිව... බලාගෙන හිටපන්කෝ

    ආසියාවේ ආශ්චර්යය

    :angry::angry: wadak naha machan munta oona ratata hena gahuwath kamak naha unta hodainam..Moo family pitin london settled da dhannaha.
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    badu nam ganan wadiy thama.eth ithin dan nidahase pare bahala yanna puluwan bomba walata baya nathuwa

    yuddey nawatthuwa kiyanney machan atthenma ratata karanna puluwan watinaama dey ..hethuwa dhan api nidahasey paarey gaman karanwa baya naha,eeth ban eey hethuwama kiyagena thawa keedawsak janathaawa mula karanawadhaban meyala. yuddhey iwarai kiyanney koitharam mudhal kandharaawak ithurudha?? meyala issra kocchar kiyanawadha yuddeta wiyadam wadi wadi wadi miliyana gaanak yanawa kiyala ithin eey salli dhan ithurui..ewwat mokadha wenny.
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    uba lokuwata kaha gahuwata UNP anduwak thibbath badu mila wadi wena eka nawaththanna baha
    Pinata kannama inna ubala wage halparuwo nisa thamai ratata hena gahala thiyenne
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    Pita rata kiri bonna balan inne nathuwa lankawe kiri bipan
    Pan Kala Kiri Piti Bona Harakta nam poddak ganan wadi unama amarui
    pol-01.jpg
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    මචන් අපේ අම්මලා තාත්තලා තරුණ කලේ පාන් ගෙඩියක් සත 05 ට, සපත්තු දෙකක් රු 1.50, ෂර්ට් එකක් රුපියලයි......

    මචන් මේවා කවදත් ඉහල යනවා තමයි.... උබලා නිකන් කෑගහන්නේ පලවෙනි පාරට බඩු මිල වැඩි උනා වගේනේ.....

    උබලා දන්නවද මේ ගනන් මම කිව්වේ 1960-1970 වගේ කාළවල..... ඊට පස්සේ වැඩිම කාළයක් රට පාලනය කරලා තියෙන්නේ එක්සත් ජාතික පක්ෂය.....

    මචන් නිකන් බොරුවට කෑගහන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලමු නේද????

    :yes:
     

    aslammzm

    Member
    Nov 1, 2008
    438
    5
    0
    http://aslammzm.blogspot.com
    Earlier when war was going on, some said in EK that in order do the war,government needs money and we shouldnt consider the price hikes.
    But whts happening now??war is over, but no change in defence budget.And price of goods didnt come down as they said.

    Truly A land like no other :(:(