කිරිපිටි ,පාන් පිටි,පාන් = මිල ඉහලට ,හෙට සීනි

lkdood

Member
Apr 7, 2008
56,856
1,798
0
Washington, D.C. / London, U.K.
n53dsh.png


Suba Anagathayak :angry:
 

Amila_na

Junior member
  • Jun 12, 2007
    551
    8
    18
    In somebody heart......
    owa ganan ganna epa ban.. Ai election ekak awama free kanna puluwan kattiyata.. Eth ethakan kee denek jiwath wela idi da danne...... Den war cost ekath neththam ai munta mewa adu karanna beri....
     

    Fire_Bird

    Well-known member
  • Feb 13, 2009
    8,841
    1
    1,046
    113
    මචන් අපේ අම්මලා තාත්තලා තරුණ කලේ පාන් ගෙඩියක් සත 05 ට, සපත්තු දෙකක් රු 1.50, ෂර්ට් එකක් රුපියලයි......

    මචන් මේවා කවදත් ඉහල යනවා තමයි.... උබලා නිකන් කෑගහන්නේ පලවෙනි පාරට බඩු මිල වැඩි උනා වගේනේ.....

    උබලා දන්නවද මේ ගනන් මම කිව්වේ 1960-1970 වගේ කාළවල..... ඊට පස්සේ වැඩිම කාළයක් රට පාලනය කරලා තියෙන්නේ එක්සත් ජාතික පක්ෂය.....

    මචන් නිකන් බොරුවට කෑගහන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලමු නේද????

    2005 wenakotath paan gediyak Rs.12i :P kadee yanne nethuwa hitapan :angry::angry:
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    ai ban mun hama reddatama kalin api yudde iwara kala wagema api mekath karanawa arakath karanawa kiyanne??? dan lokka kathawa patangannema deha premi desha hithaishi janathawa, api anagatheta ratak ithiuru karanna one wage loku toke walin, ape Rs.10000 padiya ganna ahinsaka moda janathawa ithin wadagena yanawa p*** denna mokada desha premi desha mamaka janathawane. danna reddakuth naa unta loku toke witharai one wena mokuth one naha munta.
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    dan ganan wadi karanneth UNP eken wennathi neda? 2005 walin passe 2x badu mila wadi kareth UNP eken wenna ona. Udde iwara unata passe thama arakshaka departhumenthuwata ithihase wadima mudala wen karala thiyenne. IFA karanna gihilla kagaththe, CIFA gahala rate thiyena arthiketh kanna yanne UNP eken wenna ona. Ane deiyane ape deshapremi anduwa ehema karanwada?
    :P:P:P:P

    ashcharya thamai man hithanne oka:confused::confused:
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    Jaya wewa.......!! Ayubooo wewa maha ********* !! ai ban seeni mokatada ?? paan mokatada ?? minissunta kema mokatada ? :confused::rolleyes:Car Van aduwata thiyenne ... noka nobeewahana wala yana ekai thiyenne :P :D
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    :lol: :lol: :lol: අඩෙ උබද බන් මහරජාට උපදෙස් දෙන්නෙ :eek: උබ වගෙම එකෙක්ද මන්ද මෙ බැදල ඉන්නෙ :P අනෙ ගොන්රජො උබ කියන්නෙ රටෙ හැම ගෙදරකම හරකෙක් හදන්න කියලද :angry: උබලගෙ ගෙදරින් උබව හදාගත්තට රටෙ අනිත් මිනිස්සුන්ට හරක් හදනවට වඩා වැඩ තියෙනව :lol: ෆැලට්වල ඉන්න මිනිස්සු කොහ්ද දන්නෙ නැ හරක තියාගන්නෙ ... උබෙ රජා අඩුවට දිපු වාහනෙ පාර්ක් කරන තැන තමයි හරකව තිය්න්න වෙන්නෙ :nerd: අහ් එහෙම නැත්තන කොල්ලො රජාට කියල බල්ලෙක් විතර සයිස් හරක් හදපන් එතකොට පුලුවන් ඔනතැනක හදන්න අනික කිරි ගන්නත් ලෙසිනෙ :P

    :lol::lol::lol::lol:
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    Yes it is difficult for us. And yes the vehicle tax reduction does not help us. But I guess the country needs the tax money for developments. So lets get to gather and support the government to rebuild the country. The difficulties we face today will be for the benefit of tomorrow.

    ube gedara thiyana salli tika diyan one nam