කිරි ගොන් හුත්&තියෙක් කරගැහුවාම තියෙන සාපෙ.. 🤭

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,026
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    වෙන වැඩ නැත්තම් බලපන් 🤷‍♂️

    Renakota balannam

    නිකල හුකං ඉන් නැතිව පැළ වෙන්ඩ යනවනෙ. 🤣



    Moda pakaya
    Korea we marila marila
    Hamba karala
    Kunu huttiyotna wahana aran denawa
    Thuuu
    Nikan dunnat gahanna payya naginne na body shape dakkama
    ------ Post added on Oct 25, 2024 at 6:20 PM
     
    • Like
    Reactions: Mugen

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,405
    1
    62,048
    113
    Mother Earth
    උබට මෙවා බලන්න වෙලාව තියෙනවද බන් 🙄
    නෑ බන් මටත් වෙලා නෑ. ඒකයි දැම්මේ වෙලා තියෙන එකෙක්ට හරි බලලා හැදෙන්න. 🙂

    ara minihath maru ekakne kara gahala thienne :lol:
    ස්ත්‍රී සැප නම් නොඅඩුව ලැබෙනවා ඉතින්. 😍
    ------ Post added on Oct 25, 2024 at 7:56 PM
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113


    මේ ගෑනිද බං අරූ කරගහලා තියෙන්නේ??? යකෝ එච්චර මී හරක් ඉන්නවද බං ලංකාවේ නැත්නම් රටේ ගෑණු හිඟයක් තියෙනවද??
     
    • Haha
    Reactions: Mugen and dilann

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    කොරියෙක් කියන්නේ බලන්න දෙයක් නෑ ගොනෙක්. විකුනන්න බැරි ඉඩම් වාහන වල ඉඳල දෙන්න බැරි ගෑනු දක්වා ඕනෙම ජරාවක් කරේ එල්ලන්න පුළුවන් ගේමක් නැතුව :yes:
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    උන්ගෙ content social media වල දාන්න උන්ට අයිතියක් තියනව

    ඌ ට කැමති ganiyek කර ගහන්න අයිතියක් තියෙනවා

    අපිට ඉතින් අදාළ නෑ අපිට ඕන විදිහට ඉන්න ඕනේ කියලා දෙයකුත් නෑනේ
     
    • Like
    Reactions: kandahar

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,931
    26,470
    113
    උන්ගෙ content social media වල දාන්න උන්ට අයිතියක් තියනව

    ඌ ට කැමති ganiyek කර ගහන්න අයිතියක් තියෙනවා

    අපිට ඉතින් අදාළ නෑ අපිට ඕන විදිහට ඉන්න ඕනේ කියලා දෙයකුත් නෑනේ
    උන් අඩුකුලේ බව නිතර නිතර මතක් කර දීමට අපිට අයිතියක් තියෙනවා

    449800475-456856376982981-426480250919677169-n.jpg
     
    Last edited:

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    උන්ගෙ content social media වල දාන්න උන්ට අයිතියක් තියනව

    ඌ ට කැමති ganiyek කර ගහන්න අයිතියක් තියෙනවා

    අපිට ඉතින් අදාළ නෑ අපිට ඕන විදිහට ඉන්න ඕනේ කියලා දෙයකුත් නෑනේ
    Social media wala owa daanawa nam society eken ena comments walatath face karanna balagena daanna onam
     
    • Like
    Reactions: wissnshaftler

    Similar threads