නුගේගොඩ , කිරුලපන අවටින් විශ්වවිද්යාල ශිශ්යයකුට බෝඩිම් කාමරයක් අවශ්යයි. කෑම නොමැතිව.
orginal account eken awoth set karala denawa, aluth account sure naha
nuhanmalee
Member
Joined 8 minutes ago
Last seen A moment ago
Sry pirimi lamayekgirl keekta nam dena thibba.![]()
sry මං මේක දැන් හැදුවෙ මේ වැඩේට. Fb or insta original acc එක තියනවා Nuhan Maleesha Gunasekara නැත්නම් whatsapp 0762784477 . පුලුවන් නම් සෙට් කරලා දෙන්නකො ලොකු උදව්වක්orginal account eken awoth set karala denawa, aluth account sure naha
nuhanmalee
Member
Joined 8 minutes ago
Last seen A moment ago
sry මං මේක දැන් හැදුවෙ මේ වැඩේට. Fb or insta original acc එක තියනවා Nuhan Maleesha Gunasekara නැත්නම් whatsapp 0762784477 . පුලුවන් නම් සෙට් කරලා දෙන්නකො ලොලු උදව්වක්
?bump
ඇයි මචං උදව්වක් ඉල්ලුවම හිනාවෙන්නෙ ?bump
?
ඇයි මචං උදව්වක් ඉල්ලුවම හිනාවෙන්නෙ ?
------ Post added on Feb 12, 2023 at 7:35 PM


Get used to Elakiriඇයි මචං උදව්වක් ඉල්ලුවම හිනාවෙන්නෙ ?
------ Post added on Feb 12, 2023 at 7:35 PM

කොහෙද සහෝApe ekata enawanam enna..12-15th athara wenawa habay..
I'll try. Thank you සහෝRathnarama Temple Kirulapone - Gihin hamuduruwo ekka katha kranna eke boarding thinwa building ekaka.
I'll try. Thank you සහෝRathnarama Temple Kirulapone - Gihin hamuduruwo ekka katha kranna eke boarding thinwa building ekaka.
කෝල් කරා .. සමහරු ආන්සර් කරන්නෙ නෑ.. අනිත් ඒවා ඉවරයිඉක්මන් එකේ තියෙනවා හැබැයි ගිහින් බලන්න වෙනවා..
උන් ෆොටෝ දාලා තිබ්බට ලගට ගියාම එහෙම නෑ![]()
------ Post added on Feb 12, 2023 at 11:39 PMටිකයි තිබ්බෙ. ඒවට කෝල් කරා ආන්සර් කරෙ නෑ සමහරු . එක්කෙනෙක් ගත්තා එයා දීලා ඉවරයිලු![]()