කිලර්වොට් ස්ටෑන්ඩර්ඩ් 5A මාදිලිය - meka use kalara thiyenawada

lkman

Member
Sep 25, 2010
177
1
0
කිලර්වොට් ස්ටෑන්ඩර්ඩ් 5A මාදිලිය - meka use kalara thiyenawada

කිලර්වොට් ස්ටෑන්ඩර්ඩ් 5A මාදිලිය - meka use kalara thiyenawada? Mama FB eketh dekka meka gena, current bill eka adu wenawalu. http://www.bravosl.com/ site eke thamai thiyenne company eka gena.

Kauruth use karapu kenek innawada? Eththatama meken current bill eka adu wenawada?
 

lkman

Member
Sep 25, 2010
177
1
0
පැටියා;17362094 said:
ඔවු අපෙ ගෙදර බිල 3000 විතර කලින් ආවා දැං 200යි එන්නෙ ඔය අයිටම් එක හයිකලාට පස්සෙ. :rofl:

Oya item eka moketa hai kalamada 300 idan 200ta adu une ;)
 

Sadeepa Arosha

Well-known member
  • Aug 24, 2009
    8,871
    707
    113
    ඇයි එන්නද ?
    cropped-aspen-grove1.jpg


    boruda manada
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,086
    113
    invoke db "Injected Memory"
    පැටියා;17362094 said:
    ඔවු අපෙ ගෙදර බිල 3000 විතර කලින් ආවා දැං 200යි එන්නෙ ඔය අයිටම් එක හයිකලාට පස්සෙ. :rofl:

    අම්මපා කියපං :D
     

    lkman

    Member
    Sep 25, 2010
    177
    1
    0
    Ow meka eththada neththada kiyala hoya gannai beluwe.... kauruth use karapu kenek nehe wage neda?
     

    lkman

    Member
    Sep 25, 2010
    177
    1
    0
    Me web site ekai advertisementsui dekkama hithenne mewa hemoma pavichchi karanawa ethi kiyala. Eth belumama ape danna kauruthma use karanne nehe ne.
     

    Tarzon

    Active member
  • Oct 10, 2014
    338
    135
    43
    පැටියා;17362094 said:
    ඔවු අපෙ ගෙදර බිල 3000 විතර කලින් ආවා දැං 200යි එන්නෙ ඔය අයිටම් එක හයිකලාට පස්සෙ. :rofl:

    :D:D:D dan thread eka daapu ekaata thiyenne oyin 2k hayi karana eka. mokada 1k hayi karaama Rs 3000 bill eka Rs 200 unaanam 2k hayi karaama Electricity board eka aruta salli gewalath yaawi. :D:D (Anyway ela joke eka Mr.PATIYO)
     
    Last edited:

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    පැටියා;17362094 said:
    ඔවු අපෙ ගෙදර බිල 3000 විතර කලින් ආවා දැං 200යි එන්නෙ ඔය අයිටම් එක හයිකලාට පස්සෙ. :rofl:
    :lol::lol::lol:
    ඇයි බන් ,,,ඕක හයිකරාට පස්සේ උබලගේ ගෙදර කරන්ට් නැතුව ගියාද..
     

    lkman

    Member
    Sep 25, 2010
    177
    1
    0
    Den ethakota meka use karana kauruthma nehe, behei site eke hetiyata nam maara productive... api revatei kiyala wenna ethi site eka hadala thiyenne lassanata