අර පොඩි එකාට 193 යි.![]()
යකෝ උබ තාම රැවටෙන මට්ටමේ ඉන්නේ .
අනිත් උන් රැවටිලා ඇත්ත දැනගෙනත් දැන් පැය ගානක් වෙනවා .
Mu hena tube light porak
Kalinuth mata note wela thiyenawa oya scene eka kiipa sarayakma
Uba sahenna prank walata ahu wenawa neda?අර පොඩි එකාට 193 යි.![]()
yako uba aththata thama rawatenawane donets eken uge result blk karala. letter ekakin result danwanawa kiweඅර පොඩි එකාට 193 යි.![]()
Shishathwe district seen na, lankawe kohe hitiyath lakunu witharai balanne..Umba royal giye keeyenda? Nuwaraeliye rank da?