178 යි. District 2nd 2001 අවුරුද්දෙ උඹ සජිත් ප්රේමදාස නේද බුරු හුකන්නෝ.
Yudewwa Well-known member Oct 8, 2023 4,345 6,052 113 Today at 4:48 PM #21 IndrajithGamage said: 178 යි. District 2nd 2001 අවුරුද්දෙ Click to expand... උඹ සජිත් ප්රේමදාස නේද බුරු හුකන්නෝ. Reactions: Inigo Montoya and waca
IndrajithGamage said: 178 යි. District 2nd 2001 අවුරුද්දෙ Click to expand... උඹ සජිත් ප්රේමදාස නේද බුරු හුකන්නෝ.
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,932 167,709 113 එකමත් එක රටක Today at 5:16 PM #22 IndrajithGamage said: 178 යි. District 2nd 2001 අවුරුද්දෙ. එ් කාලෙ දැන් වගේ හැමෝටම ලොකු ලොකු ගණන් නෑනෙ. Royal එකට ගත්තෙ 170 න්. Click to expand... ශිෂත්වේ දිස්ත්රික් rank දුන්නද බන් ?
IndrajithGamage said: 178 යි. District 2nd 2001 අවුරුද්දෙ. එ් කාලෙ දැන් වගේ හැමෝටම ලොකු ලොකු ගණන් නෑනෙ. Royal එකට ගත්තෙ 170 න්. Click to expand... ශිෂත්වේ දිස්ත්රික් rank දුන්නද බන් ?
KarolisAppu Well-known member Nov 25, 2025 517 507 93 Today at 6:04 PM #23 dilann said: ශිෂත්වේ දිස්ත්රික් rank දුන්නද බන් ? Click to expand... sirawata matath mathaka ne. schools wala nam colombo and outstation kiyala thibba api apply karanakota
dilann said: ශිෂත්වේ දිස්ත්රික් rank දුන්නද බන් ? Click to expand... sirawata matath mathaka ne. schools wala nam colombo and outstation kiyala thibba api apply karanakota