කිෂූ ගෝමස් ට අනුව ලංකාවේ වැටෙන බිස්නස්

Sx3

Well-known member
  • Apr 4, 2014
    3,412
    2,400
    113
    Export kotasak thiyena business nathi wenawa...

    USD eka bahina handa profit karanna bari wenawa.

    Venizula walath okama karala yako patta athal.

    unge USD eka e rate currency ekata kochchara baldu karalada keewoth...
    e rate Gov eken dena social security eka (samurdiya wage) e ratin pita rata gihin earn karana kenekge salary ekata wada wadi (exchange kalama).
    ithin Foreign inverstesla enne na ehenata.....full athal

    wenama thread ekak danna ona welawaka me gana....
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,917
    113
    Export kotasak thiyena business nathi wenawa...

    USD eka bahina handa profit karanna bari wenawa.

    Venizula walath okama karala yako patta athal.

    unge USD eka e rate currency ekata kochchara baldu karalada keewoth...
    e rate Gov eken dena social security eka (samurdiya wage) e ratin pita rata gihin earn karana kenekge salary ekata wada wadi (exchange kalama).
    ithin Foreign inverstesla enne na ehenata.....full athal

    wenama thread ekak danna ona welawaka me gana....
    දාමු දාමු
     
    • Love
    Reactions: Sx3