Export kotasak thiyena business nathi wenawa...
USD eka bahina handa profit karanna bari wenawa.
Venizula walath okama karala yako patta athal.
unge USD eka e rate currency ekata kochchara baldu karalada keewoth...
e rate Gov eken dena social security eka (samurdiya wage) e ratin pita rata gihin earn karana kenekge salary ekata wada wadi (exchange kalama).
ithin Foreign inverstesla enne na ehenata.....full athal
wenama thread ekak danna ona welawaka me gana....