2.5 laks payment ekak kala.. HNB Debit card.. eda hawasa hnb card center eken call karala kiwa aye karan epa kiyala.. aaye kaloth central bank ekata inform karan wenawa kiwa... meka nam hebai business payment ekak. Personal reason ekakata payment karan puluwan mn hithanne.

