කුඩා පරිමාණ වියාපාරයක් ලියාපදිංචි කරන්න&

lankawmlp

Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,687
    741
    113
    කුඩා පරිමාණ වියාපාරයක් ලියාපදිංචි කරන්න&

    කුඩා පරිමාණ වියාපාරයක් ලියාපදිංචි කරන්නේ කොහොමද? කියක් වියදම් වෙනවද ? දන්න අය උදවුවක් දෙන්න ..අඩුම බමප් එකක් දාගෙන යන්න..
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    විස්වාසෙන් නේ මචං කිවේ ??

    ow ow. umbata Prale ekata gihin Business registration form ekak ganna puluwan. eetapasse eka grama niladari athsana one. JP kenekuth oneda koheda. mathaka na ban hariyata.

    eka pudgala / hawul wyapara register karanne ehemai.
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    PS hondata balapan oke nama gana address hariyata thiyenawada kiyala. un owa waraddanawa. mage ekaparak waradduwa Pradeshiya eke.
    Lawyer gaani deparak waradduwa badu oppuwaka. thunweni para mama yawwe na mokada matama karadara nisa.

    eka nisa doublecheck karapan angata gunay.
     

    lankawmlp

    Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,687
    741
    113
    PS hondata balapan oke nama gana address hariyata thiyenawada kiyala. un owa waraddanawa. mage ekaparak waradduwa Pradeshiya eke.
    Lawyer gaani deparak waradduwa badu oppuwaka. thunweni para mama yawwe na mokada matama karadara nisa.

    eka nisa doublecheck karapan angata gunay.

    ස්තුති බං උබට ලොකු උදවුවක් කරේ !1
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    Pissuds ubata den registration ekata 2500/=
    A. G office eken form ekak aran U. C ekenuth business ekak karanawa kiyala certificate ekak ganna one. passe form 2kama A. G office ekata Rs. 2500/= ekka denna one.


    ahunna? 2500k?:dull::dull: ammatasiri! mata oneday service kiyala dunne Rs. 500/= da koheda. -edama kole denawa.
    Normal nam Rs. 250 wage thibbe.

    samaharawita paththen paththata wenas athi. Eg. nagarasabawalat tax ehema. ane manda ba.:dull:
     

    HMDS

    Member
    Jul 23, 2012
    343
    24
    0
    Aga Office eken num ganne podi ganak mathaka widihata. Eth awuruddakata sarayak pradeshiya sabawen welanda sahathike ganna one. Ekata 5000 k da koheda yanawa.
     

    thilihare

    Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    මේ ගැන හරියටම දන්න කෙනෙක් අලුත් ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මොත් මොකද වෙන්නේ:yes::yes: