අර cctvද මොකක්ද කියල යන්නෙ මොකක්ද බන් චැනල් එක??
අනේ මන්දා ලන්කාවෙ උන්ට මොනව වෙලාද කියලා....
අලුත් TV Channel එකක් නිකන් බලන්න දුන්නත් මුන් හොයන්නෙ එකෙ අයිතිකාරයයි උගේ ජාතකෙයි....
හිරු FM එක ලන්කාවේ ජනප්රියම FM එකක් ඒක හෑමොම දන්නවා... කුඩු TV,කුඩු FM කියලා කෑ ගහන පොර ටෝක් දෙන අයම තමයි මුලු දවසම ඔය කියන කුඩු TV,කුඩු FM දවසම අහන්නේ බලන්නේ....
ලන්කාවේ මිනිස්සුන්ට Highway එකක් හදලා දුන්නොත් ඒක තමයි ලොකේ වෑඩිම අඩුපාඩු තියන Highway එක...
නිකම් ගෙදර ඉදන් බලන්න TV Channel එකක් දුන්නත් අපේ මිනිස්සු එක එකාගෙ ජාතකේ හොයනවා....
මොකද අපේ මිනිස්සුන්ට හෑමදේම නිකම් හම්බවෙන නිසා...
පිට රටවල කිසිම TV Channel එකක් Free බලන්න නෑ හෑම දෙයක්ම සල්ලි ගෙවලා ගන්න ඕනේ...
ලන්කාවෙත් Free නෑතිව හෑමෝටම Dialog TV වගෙ සල්ලි ගෙවලා බලන්න උනානම් අපේ මිනිස්සුන්ට තේරෙයි තමන්ට ලෑබිලා තියන දේ වල වටිනාකම...
වෑදගත්ම දේ තමයි TV Channel එකෙන් අපේ සමාජයට මිනිස්සුන්ට ලෑබෙන දේ නෑතිව ඒකේ අයිතිකාරයවත් උගෙ ජාතකේවත් නෙමෙයි...
දුමින්ද පො**යා කුඩ්ඩා බව ඈත්ත නමුත් මෙතන වෑදගත් දේ,බලන්න ඕන දෙයනම් TV Channel එකෙන් වෙන්නේ හොදක්ද නරකක්ද කියන එකයි...








අනේ මන්දා ලන්කාවෙ උන්ට මොනව වෙලාද කියලා....
අලුත් TV Channel එකක් නිකන් බලන්න දුන්නත් මුන් හොයන්නෙ එකෙ අයිතිකාරයයි උගේ ජාතකෙයි....
හිරු FM එක ලන්කාවේ ජනප්රියම FM එකක් ඒක හෑමොම දන්නවා... කුඩු TV,කුඩු FM කියලා කෑ ගහන පොර ටෝක් දෙන අයම තමයි මුලු දවසම ඔය කියන කුඩු TV,කුඩු FM දවසම අහන්නේ බලන්නේ....
ලන්කාවේ මිනිස්සුන්ට Highway එකක් හදලා දුන්නොත් ඒක තමයි ලොකේ වෑඩිම අඩුපාඩු තියන Highway එක...
නිකම් ගෙදර ඉදන් බලන්න TV Channel එකක් දුන්නත් අපේ මිනිස්සු එක එකාගෙ ජාතකේ හොයනවා....
මොකද අපේ මිනිස්සුන්ට හෑමදේම නිකම් හම්බවෙන නිසා...
පිට රටවල කිසිම TV Channel එකක් Free බලන්න නෑ හෑම දෙයක්ම සල්ලි ගෙවලා ගන්න ඕනේ...
ලන්කාවෙත් Free නෑතිව හෑමෝටම Dialog TV වගෙ සල්ලි ගෙවලා බලන්න උනානම් අපේ මිනිස්සුන්ට තේරෙයි තමන්ට ලෑබිලා තියන දේ වල වටිනාකම...
වෑදගත්ම දේ තමයි TV Channel එකෙන් අපේ සමාජයට මිනිස්සුන්ට ලෑබෙන දේ නෑතිව ඒකේ අයිතිකාරයවත් උගෙ ජාතකේවත් නෙමෙයි...
දුමින්ද පො**යා කුඩ්ඩා බව ඈත්ත නමුත් මෙතන වෑදගත් දේ,බලන්න ඕන දෙයනම් TV Channel එකෙන් වෙන්නේ හොදක්ද නරකක්ද කියන එකයි...



kathaawanam aththa Cable TV ho Satellite TV walin channels dunnanam ithin kastiyata salli gewala baladdi aathal wediyi,
namuth man dakala thiyana deyak thamayi lankaawe dan inna hitinna bimata simenthi tikak na, minihek aawama indaganna putuwak na, eth TV eke 42' LCD ho LED, anika satellite dish ehemath thiyanawa, me langadi man dakka satellite eka gahanna tharam gedara wahale hayiya na pol athu nisa, satellite eka gahaka gahala thibba,
namuth methana prashnayak thiyanawa, Hiru FM eka maath me langadi ahamben ahuwa, tikak dura gamanak bus eke yanna sidda una nisa balenma wage ahanna sidda una,
gamanata peya 6k giya e weddi hiru eke ekama sinduwa man 7 wathaawakata wada ahuwa
Digu Desa
Kalapuwa Langa
Es Aadaren Purona
Pransa yuwathiyan
Ma Dase Wedana
Langa Inna Pethuwaata
menna me sindu wageema thawath keepayakma repeat gahanawa hema peyakama wage, kandos kiriyaawak, ithin e wageema unoth TV ekath ane deyiyange pihitayi,
Hiru TV kiyala aluthen testing karana nisa beluwa Dialog eken, eka thanikara achchaaruwak, jeewitheta dakala nha ehema Testing kaalenma epa una TV ekak, kisima sinduwak hariyata yanne na, Muxxx.LK eken download karapu Videos daanawa watermark daala,Movie Trailer Youtube eken ussala convert karala play karanawa, ayiyo ekanam wikaarayak,
okkoma hondayi Music Video ekak 1minwath play karanne na ekko unge promo video ekak daanawa nathnam wena sinduwak daanawa![]()








Youth Entertainment එකට වැඩි ඉඩක් දෙන එක හොඳ වැඩක්.


