අර ගහ 'වෙල්වට් ඇපල්' රැවුල neat කපපං. ඒතකොට ටිකක් පිළිවෙලයි.
ElaBaba Well-known member Jun 8, 2018 7,225 10,889 113 NWP Feb 28, 2021 #21 අර ගහ 'වෙල්වට් ඇපල්' රැවුල neat කපපං. ඒතකොට ටිකක් පිළිවෙලයි. Reactions: hchri
hchri Well-known member Jan 2, 2007 1,696 488 113 united kingdom Feb 28, 2021 #22 Bump....good luck machan...
asylum Well-known member Sep 25, 2013 39,551 1 31,693 113 කැමති තැනක Feb 28, 2021 #23 spunkyisii said: මූගෙ accent එකෙන් ඒක මරු එකට තේරෙනව "මේ තියෙන්නෙ තේවතු පොල් වචු අර පහල තියනව මාවු වලක්. " මොනා උනත් මූගෙ video නම් මම එකක් දෙකක් බැලුව අර තඩියගෙ ගොබ්බ ඒවට වඩා නම් මේ කොල්ල කීයක් හරි හම්බුකරන්න හොයාගත්ත niche එක ඌට ගැලපෙනව. Click to expand... oka podi kale indala EK eke inna ekek e kale indala danawa u athal eke inne kohomath mehema hari wadak karana eka hondai wade hariyta karanawa danam isarata wada ow u karanne uta galapena eka. Reactions: ElaBaba, spunkyisii and kinkon
spunkyisii said: මූගෙ accent එකෙන් ඒක මරු එකට තේරෙනව "මේ තියෙන්නෙ තේවතු පොල් වචු අර පහල තියනව මාවු වලක්. " මොනා උනත් මූගෙ video නම් මම එකක් දෙකක් බැලුව අර තඩියගෙ ගොබ්බ ඒවට වඩා නම් මේ කොල්ල කීයක් හරි හම්බුකරන්න හොයාගත්ත niche එක ඌට ගැලපෙනව. Click to expand... oka podi kale indala EK eke inna ekek e kale indala danawa u athal eke inne kohomath mehema hari wadak karana eka hondai wade hariyta karanawa danam isarata wada ow u karanne uta galapena eka.