කුරුණෑගල එළකිරි සාමාජික චාරිකාව 2011

Mal Baba

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    එහෙම වෙනවා නම් අපිත් ආසයි. අපි වගේම ට්‍රැවල් කරලා ත්‍රෙඩ් එකක් දානවා නම් අපි ගොඩක් කැමති. ට්‍රැවල් කරලා ත්‍රෙඩ් දාන්න හිතාගෙන ඉන්න අය වෙනුවෙන් දේවල් කීපයක් මතක් කරන්නම් මම.

    Main Points 03 ක් තියනවා. ඒ Points 03 එක එකක් සම්බන්දයි.

    1. Crew එක.
    2. Images
    3. Thread එක ඉදිරිපත් කිරීම.
    මේ දේවල් හොඳින් එකතු උනාම හොඳ ට්‍රිප් එකක් වගේම ත්‍රෙඩ් එකක් අපිට බලා ගන්න පුළුවන්.

    ප්‍රධානම දේ තමයි Crew එක. අපේ Crew එක ගැන නම් කියන්න දෙයක් නෑ. උපරිමයි. අපායට යමං කිව්වත් බෑග් ටික අරංඇවිත් ඇති පිටකොටුවට. වෙලාවට නොඑන එක තමයි අවුල. :growl: ඒ වගේමයි ට්‍රිප් එකේදී දෙන සහයෝගය. ඕනෑම තැනක කට්ට කාගෙන යන්න, දවස් 02-03 නිදි නැතුව ඉන්න ඕනම දේකට ලෑස්ති Crew එකක් අපිට ඉන්නවා. මමත් JKත් ගොඩක් සන්තෝස වෙනවා මේ වගේ කට්ටියක් අපිට ලැබුන එක ගැන.

    ඒ වගේම Images.Trip එකේ හැම දෙයක්ම එලකිරි සාමාජිකයන් එකක් බෙදා ගන්නේ පින්තූර හරහානේ. ඒ නිසා පින්තූර ගොඩක් වැදගත්. පින්තූර ටික උපරිමේටම තියෙන්න ඕනා.

    වැදගත්ම දේ තමයි ත්‍රෙඩ් එක ඉදිරිපත්කිරීම. ගමනට සූදානම් වීමේ ඉඳලා සෑම පොඩි තොරතුරක් පවා ලස්සනට ත්‍රෙඩ් එකේ පෝස්ට් කරනවා කියන්නේ ලේසි වැඩක් නෙමෙයි. ඒක අපේ JK උපරිමේටම කරනවා. ගොඩාක් මාන්සි වෙලා විස්ථර හොයලා ත්‍රෙඩ් එක දාන්න සති ගානක් එයා මහන්සි වෙනවා. JK වගේ ත්‍රෙඩ් පෝස්ට් කරන්න පුළුවන් කෙනෙක් EK එකේම නෑ කියලා මම හිතන්නේ. ඒක හැමෝම පිළිගන්නවා ඇති.

    ඒ වගේ හොඳ ට්‍රැවලින් ත්‍රෙඩ්ස් ඉස්සරහට බලාගන්න ලැබෙනවා නම් අපි ගොඩාක් සන්තෝසයි.​

    ya machan it's true
    definitely true
    we agree with u pera
     

    Mozilla

    Well-known member
  • mokada wenne? next tripa kawadda? denma kiwwoth niwadu ganna puuwan wei

    මමත් එනවෝ

    koheda ban yanne
    ado next month eke yamu neda


    ඕන වෙලාවක ඕන දිහාවක.හැබැයි සතියකට කලිංවත් කියාපල්ල.සෙනසුරාද ඉරිද මම නිවාඩු

    වැඩිය දුර යන්නේ නැතිව කොළම අවට කොහේ හරි දාගත්තම් දවසත් ඉතුරුයි.ගොඩක් දෙනෙක්ට එන්නත් පුළුවන් :confused:
     

    Mrs Genius

    Member
    Apr 4, 2011
    278
    14
    0
    With genius89

    විශේෂයෙන්ම මතක් කරන්න ඕන අපේ මහේෂ් ඩොකා අයියා, විභාග කට උඩ තියාගනත් නුවර ඉඳල කුරුණෑගලට සැපත් වෙලා.. හවස නැවත විසිර යනකල්ම අපිත් එක්ක ෆුල් ෆන් එකේ හිටිය එල කොල්ලෙක්

    සෝමපාල කාර් එකේ ලස්සන රීම් කප් එකකුත් නැති කරගන මෙච්චර පෙට්‍රල් ගණන් කාලේ කාර් එකේම කුරුණෑගලට ඇවිත් අපේ ගමනට සෙට් වුනා..

    ඒ වගේම චාමික... චාමික නැත්නම් මේ ගමන මෙච්චර ෆන් වැඩක් වෙන්නේ නෑ චාමික නැත්නම් ඉතින් පරිප්පු නැති හෝටලේ වගේ තමා.. ගාල්ලේ ඉඳල ඇවිත් දිළුම්ලාගේ ගෙදර ඉඳල පහුවදා ට්‍රිප් එකටත් සෙට් වෙලා රෑ 10.30 ට විතර වෙනකල් කෝච්චියෙම ගෙදර ගියා.. චාමිකගේ කැපවීම, ආතල් බර ගතිය ගැන නම් කියල වැඩක් නෑ නියමයි..!! :yes::yes: උඹ නම් අපි කාටවත් අමතක නොවෙන චරිතයක්..

    මීට පස්සේ වුනත් ට්‍රිප් දාගන්නකොට කවුරු නැති වුනත් චාමිකව සහභාගී කරගන්න අමතක කරන්න එපා..


    :yes::yes::yes::yes::cool::cool: