අදාල බලදාරියා විසින් කීතු කීතු වලට ඉරා විසික්ක කොරණ ලදී
Ane Pala Boru Nokia
අදාල බලදාරියා විසින් කීතු කීතු වලට ඉරා විසික්ක කොරණ ලදී
nedda ban aluth trip ubala yanne lagadimoko banz hina wenne? ube PM eka labuna![]()
මෙන්න බේබද්දෝ......ප්රභාකරන්, රං මල්ලි ඉන්නම ඕන දෙන්නෙක්. ඊලඟට සෙට් වෙන දවසේ මම Barcadi එකක් ගෙනත් තරඟෙට බොනවා ප්රභා එක්ක. චාමියා මතකද සීන් එක?පට්ට ආතල් බං.



fire eye dannawada ubaමෙන්න බේබද්දෝ......

ඉස්සර එකට පන්ති වල පිස්සු කෙලපු කොල්ලෝ තමය් අපි...........fire eye dannawada uba
he he mma nam dannawa porawa![]()



ඉස්සර එකට පන්ති වල පිස්සු කෙලපු කොල්ලෝ තමය් අපි...........![]()
නෑ නෑ බං ට්රවලර් ටීම් එක ගැන නෙමේ කිවේ බං.. උඹල ඉතින් කොහොමත් රස්තියාදුවේ යන උන් නේ..අපි වගේ කෂ්ටිය සංවිදානය කොරන ඒවා..
උඹලගෙ උත්සහය හොදයි මචං..උඹල අපේ සැට් එක එක්ක ට්රිපක් ගියොත් එහෙම පිස්සු හැදෙයි..
එක එකාට වෙනස් රස කතා ලෝකයයිබොරු නෙවෙයි යකෝ.තෝත් මට ගැලපෙන් පොරක් වගේ




උඹලගෙ උත්සහය හොදයි මචං..උඹල අපේ සැට් එක එක්ක ට්රිපක් ගියොත් එහෙම පිස්සු හැදෙයි..
එක එකාට වෙනස් රස කතා ලෝකයයි


චාමිකගේ සුපුරුදු කතා ටික.........පෙරේරාගේ බොන කතා ටික........Bolt ගේ ඇන්ටි කතා ටික..........


nedda ban aluth trip ubala yanne lagadi
macho polonnaruwe yanawa enawada
තිලිනයගේත් හොද යාලුවෙක්...........
ekenma maxza kolek ne
ape clz eke inne den
ubalawa dannawa kiyala danne adai ban
danna kiyana un ne ban serama un balan giyahama
elakiri thamai serama change karana pot eka



KALABALENE
APO NE NEEEEEEEEEEEEEE
MAMA AHINSAKA KOLLO APO MMA OWATA NE



අනිවා අනිවා
තිලිනයගේත් හොද යාලුවෙක්...........![]()