api kaala beela innawa nam that's all kolla .. anith huttalagen wedak na ,, that's my theory .එතකොට තනි වෑල් මුත්තට යන කල මොකක්ද?![]()
eka ekaata honda karanna gihin thama apita kela wenne .. mata dan wela thiyenne ,,, hondama de newe profitable ma de karanna oni .. oka igena ganna mata awurudu 35 k giya
ekek na ban .. silayata deepan ithiri tikath ikmanin kelola dai .. ethakota full athulF buruwo lapaya weda bari nisa fail.
Uba hithanne dan sajiya namal wage un patta weddo kiyalada.
Champika wage hodai
------ Post added on Nov 22, 2025 at 11:07 AM