තව ක්රමයක් තියෙනවා බං
උඔ ඒක දාලා නෑනේ
ඒකට කියන්නේ සුදු පූස් ක්රෙම් කියලා
කෙල්ල දැක්කගමන් ගිහින් බෙල්ල බදාගෙන උම්මා එකක් දියන්
එතකොට කෙල්ල අහයි
ඇයි මේ? කියලා
එතකොට කියපන් නිකන් කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි නිකන් කිස් දෙනවද කියලා
එතකොට උඔ කියපන්
නෑ මං ඔයාට ආදරෙයි වගේ කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි ඇත්තද කියලා
උඔ කියපන් ඔව් කියලා
එතකොට කෙල්ල හිනාවෙලා කියයි ආ........... එහෙනම් කමක් නෑ කියලා
එතකොට වැඩේ හරි![]()
කමක් නැද්ද එහෙම කලාට
කෙල්ල හැරෙන්නත් කලින් කනේ පාරක් දුන්නම තමයි සැප නේද
ඔය ක්රමේ දාපන් පූසොන්ට,මිනිස්සුන්ට නැතුව
ඕක හරියනවා බං
හොදදට මොලේ තියෙන පොරක් දෙයක් කිව්වම ලෝකයා ඒක විහිලුවකට ගන්නවා.ඒක ඉස්සර ඉදලාම එහෙමයි.ආකිමිඩිස්ටත් පිස්සු කියලානේ මිනිස්සු කිව්වේ.
මං සැලෙන්න නරකයි![]()

නිදහස් අදහස් පැවසීමට සියලු දෙනාටම අයිතිය ඇති බව කරුනාවෙන් සලකන්න
තව ක්රමයක් තියෙනවා බං
උඔ ඒක දාලා නෑනේ
ඒකට කියන්නේ සුදු පූස් ක්රෙම් කියලා
කෙල්ල දැක්කගමන් ගිහින් බෙල්ල බදාගෙන උම්මා එකක් දියන්
එතකොට කෙල්ල අහයි
ඇයි මේ? කියලා
එතකොට කියපන් නිකන් කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි නිකන් කිස් දෙනවද කියලා
එතකොට උඔ කියපන්
නෑ මං ඔයාට ආදරෙයි වගේ කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි ඇත්තද කියලා
උඔ කියපන් ඔව් කියලා
එතකොට කෙල්ල හිනාවෙලා කියයි ආ........... එහෙනම් කමක් නෑ කියලා
එතකොට වැඩේ හරි![]()
තව ක්රමයක් තියෙනවා බං
උඔ ඒක දාලා නෑනේ
ඒකට කියන්නේ සුදු පූස් ක්රෙම් කියලා
කෙල්ල දැක්කගමන් ගිහින් බෙල්ල බදාගෙන උම්මා එකක් දියන්
එතකොට කෙල්ල අහයි
ඇයි මේ? කියලා
එතකොට කියපන් නිකන් කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි නිකන් කිස් දෙනවද කියලා
එතකොට උඔ කියපන්
නෑ මං ඔයාට ආදරෙයි වගේ කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි ඇත්තද කියලා
උඔ කියපන් ඔව් කියලා
එතකොට කෙල්ල හිනාවෙලා කියයි ආ........... එහෙනම් කමක් නෑ කියලා
එතකොට වැඩේ හරි![]()


ඒක නම් සිරා ක්රමයක් සුදු පූසෝ....



uba mokatada katata denna giye...?මම මචන් කෙල්ලෙක්ගෙන් කෙලින්ම ඈහුවා.එකි ගත්කටටම බෑ කියුවා බන්.

uba kramaya sira ban mama try karala balanna ona
ඒක නම් සිරා ක්රමයක් සුදු පූසෝ....
හි හි
කරපල්ල කරපල්ල
උබලටත් අපේ පූස් සහෝදරයට වුන දේම වෙයි
....::::::::::PROUD TO BE ASRI LANKAN::::::::::.....![]()
හි හි
කරපල්ල කරපල්ල
උබලටත් අපේ පූස් සහෝදරයට වුන දේම වෙයි

sereppu parak kanna wena 1kak nadda machan ??තව ක්රමයක් තියෙනවා බං
උඔ ඒක දාලා නෑනේ
ඒකට කියන්නේ සුදු පූස් ක්රෙම් කියලා
කෙල්ල දැක්කගමන් ගිහින් බෙල්ල බදාගෙන උම්මා එකක් දියන්
එතකොට කෙල්ල අහයි
ඇයි මේ? කියලා
එතකොට කියපන් නිකන් කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි නිකන් කිස් දෙනවද කියලා
එතකොට උඔ කියපන්
නෑ මං ඔයාට ආදරෙයි වගේ කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි ඇත්තද කියලා
උඔ කියපන් ඔව් කියලා
එතකොට කෙල්ල හිනාවෙලා කියයි ආ........... එහෙනම් කමක් නෑ කියලා
එතකොට වැඩේ හරි![]()








NIBM Kohomei Ban Sanwrutha Une
Bhuaaaaaaaaaaaaaaa
Maru Wede Kelinma Gihin Ahana Eka Thamai Sirama Hode
"Nangi Mama Oyata Manapai Hode"Anna Elama Theory Eka
Nethnam Yaluwekta Kiyala "Nangi Ara Ayya Oyata Kemathilu Badinna"
MAxza Idea Eka


කෑප්ටන් Jack Sparrow;10793323 said:තව එකක්.... මේක මගේ අත්දැකීමක්.... කෙල්ලගේ යාලුවෝ ලව්වා කොල්ලට අර කෙල්ල ගේ නම කියල කින්ඩි දැමීම....

මම මචන් කෙල්ලෙක්ගෙන් කෙලින්ම ඈහුවා.එකි ගත්කටටම බෑ කියුවා බන්.



mama nam helmat eak dagena ehuwe neela ela
mathak karala helmet ekak dagena ahanna![]()

තව ක්රමයක් තියෙනවා බං
උඔ ඒක දාලා නෑනේ
ඒකට කියන්නේ සුදු පූස් ක්රෙම් කියලා
කෙල්ල දැක්කගමන් ගිහින් බෙල්ල බදාගෙන උම්මා එකක් දියන්
එතකොට කෙල්ල අහයි
ඇයි මේ? කියලා
එතකොට කියපන් නිකන් කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි නිකන් කිස් දෙනවද කියලා
එතකොට උඔ කියපන්
නෑ මං ඔයාට ආදරෙයි වගේ කියලා
එතකොට කෙල්ල අහයි ඇත්තද කියලා
උඔ කියපන් ඔව් කියලා
එතකොට කෙල්ල හිනාවෙලා කියයි ආ........... එහෙනම් කමක් නෑ කියලා
එතකොට වැඩේ හරි![]()

















