කෙල්ලගෙන් කැමැත්ත අසා දැනගැනීමේ ජනප්‍රි&

Ali patiya

Well-known member
  • Apr 10, 2011
    5,523
    344
    83
    ගෙදර බන්.
    තව ක්‍රමයක් තියෙනවා බං
    උඔ ඒක දාලා නෑනේ
    ඒකට කියන්නේ සුදු පූස් ක්‍රෙම් කියලා

    කෙල්ල දැක්කගමන් ගිහින් බෙල්ල බදාගෙන උම්මා එකක් දියන්
    එතකොට කෙල්ල අහයි
    ඇයි මේ? කියලා
    එතකොට කියපන්
    නිකන් කියලා
    එතකොට කෙල්ල අහයි
    නිකන් කිස් දෙනවද කියලා
    එතකොට උඔ කියපන්
    නෑ මං ඔයාට ආදරෙයි වගේ කියලා
    එතකොට කෙල්ල අහයි
    ඇත්තද කියලා
    උඔ කියපන්
    ඔව් කියලා
    එතකොට කෙල්ල හිනාවෙලා කියයි
    ආ........... එහෙනම් කමක් නෑ කියලා
    එතකොට වැඩේ හරි:D:D:D:D


    :frown::frown::frown::angry::angry::angry:
     

    RashiRush

    Junior member
  • Oct 7, 2008
    391
    25
    18
    ela ela. mamanam ithin kelinma ahuwa. menna meki gath katatama kiuwe nethe eki wena kollek gena kemeththen inne kiyala. kello maara chapalai bun. eunata mama wede athrinne nehe. kohomahari yaalukaragannawa. ubalage support ekath mata ona wei. wedi wisthara mama wenama thread ekakin dennamko
     

    c gate

    Active member
  • Nov 22, 2007
    775
    98
    28
    ela ela. mamanam ithin kelinma ahuwa. menna meki gath katatama kiuwe nethe eki wena kollek gena kemeththen inne kiyala. kello maara chapalai bun. eunata mama wede athrinne nehe. kohomahari yaalukaragannawa. ubalage support ekath mata ona wei. wedi wisthara mama wenama thread ekakin dennamko
    :love: same
    11.gif
     

    Ado_Sara

    Member
    May 12, 2011
    1,231
    162
    0
    Bakkiye
    direct approach tamai mata weda kale
    sirama method ekak.e nisa mata mage adaraya hamba una....
    tikak addanam ada mata eyawa nolebenna tibuna.
    e nisa kollane parakku wenna epa.direct approach tama adaraya kiyanna tiyana hodama kramaya...

    ela ela :D


    ane matat kellekgen ahanna tiyanawa.... bt ahaganna bane...

    oya kiwwe ban ahanna one widi.. try karala balapan :P




    ade mata kello hoya ganna thanak kiyapnko bn :/

    :frown:

    Narakama na

    :yes:
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,626
    6,360
    113
    mamanam mulin ahala bayata hangila heteya:baffled::baffled::baffled: passe kellama phone number 1ka hoyan katha kara....:P:P:P:D:D:D